Управител на хотел заплашва клиенти след негативен отзив

Семейство твърди, че ги обиждали и заплашили
16 юли 2020 13:18, Ния Христова
99
Управител на хотел заплашва клиенти след негативен отзив
Снимка: БГНЕС
Семейство решава тази година да прекара почивката си на нашето Черноморие, но хората остават изключително недоволни. Те резервират почивката си през онлайн платформа за намиране на хотели. Семейството оставя негативен отзив в сайта, след което са намерени и заплашвани по телефона.
 
Пандемията кара Ирена и съпругът й да изберат българското Черноморие тази година. Те споделят, че почивката им се оказва разочарование заради лошите условия и обслужването в хотела.
 
Ирен споделила недоволството и разочарованието си в платформата за резервации, но едва ли е предполагала, че ще стане жертва на обиди и заплахи.
 
"Ситуацията е такава - в хотела още с влизането няма кой да те посрещне, температура не се мери, всичките предписания тотално не се спазват.  Оттам насетне беше пълна ескалация на подобни неща", разказва Ирена пред NOVA.
 
"Ако нещо се е случило неприятно към тази жена, аз поднасям своите извинения, но мисля, че в случая вината също е немаловажна от нейна страна. Това, което разбрах от персонала, е, че тя е била неадекватна и хората по всяка вероятност са реагирали в някой момент", каза Кирил Анзов - собственик на веригата хотели.
 
Ирена споделя, че при една от ситуациите, камериерки са нахлули в стаята й без предупреждение. Управата на хотела обаче има съвсем различна версия. Според недоволната клиентка на хотела, мястото в момента е рисково. Тя сподели, че е подала сигнал към РЗИ, за да бъде направена проверка на хотела.
 
 
 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


99
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
6
 
79
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Миналото лято резервирам хотел в Созопол.Води се ал инклузив.За закуска вмирисана баничка и вкиснат айрян.Е аз такъв ал инклузив за пръв път видях в живота ми.Е нямям много опит,ходил съм само до Турция,Гърция,Хърватия,Испания,Албания.На Малдивите не съм ходил,може и там така да е инклузива.
1
1
 
54
 
! Отговори
И.Б. преди 3 години
След прочита на тази статия ме сполети усещането за déja vu, т.е. за вече видяното, в случая за вече изживяното. Едно е да си собственик на хотел, друго е да имаш опит в обслужването на клиенти.