Кадри с преспи от сняг във влака по линията Варна-София предизвикаха възмущение в социалните мрежи.
"В този влак се е получила повреда. След гара Варна в посока София, около 30 минути след потеглянето, е установено, че отоплението на вагона е спряло да работи. Кондукторът е трябвало да премести пътниците, а на следващата гара вагонът да бъде изваден от състава", обясни управителят на "БДЖ – Пътнически превози" Константин Азов пред Bulgaria ON AIR.
Докладът е показал, че преди влакът да потегли е направена инспекция на всички вагони и тогава отоплението е работело.
"Вероятно при една от преходните врати, където има преходни мостове, е навявал сняг. При скорост от 130 км/ч за 10 минути може да стане тази зимна феерия. Грешката на колегите е, че на гара Горна Оряховица не са предприели мерки вагонът да бъде изтеглен от композицията, а само са преместили пътниците", заяви Азов.
Той уточни, че на дежурните във влака ще бъде потърсена дисциплинарна отговорност.
"Имало е свободни места в другите вагони и пътниците са били преместени. Тези клиенти са решили да останат в заснежения вагон, след като са били поканени да се преместят. Първо са предпочели да снимат. Веднъж в годината има такъв случай, случайно или не", коментира управителят на "БДЖ – Пътнически превози".
На дневна база БДЖ превозва пътници с 570 влака.
"В други държави при толкова студено време железопътният транспорт спира. У нас на места има замръзнали стрелки по железния път. Минусовите температури създават големи проблеми", заяви Азов.
"Надявам се в летния сезон да направим два влака до Варна и Бургас, които да бъдат еталон. Трудно е без инвестиции, без поддръжка и ремонт", посочи още Константин Азов.
Гледайте целия разговор във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Има напредък! Обикновено до сега като имаше повреда във влака, влака спираше и не можеше да тръгне, направо дерейлираше или спонтано се запалваше. Тоя път само парното не е работило. Току виж след още 30г имаме и влак с парно зимно време!
Г-н Азов какво разбира от железници?Аз доколкото знам е бил само на ръководни позиции в държавни фирми с много различни сфери на дейност. Това, че по някакъв начин е свързан с хора в властта, правят ли го железничар? По скоро наш човек на тлъста заплата.
Е голяма работа че в влака има преспи , така е и във Япония и в Германия във всяка развиваща се страна е така . Защо в Нигерия няма преспи във влака ?! Защото е развита икономика :)
Това е силата на видеото Ако авторът само бе писал във фейсбук , никой нямаше да разбере за този невероятен случай и БДЖ щеше лесно да се измъкне Научете се да използвате това ново силно оръжие - видеозаснемането
Финландец, ""В други държави при толкова студено време железопътният транспорт спира. У нас на места има замръзнали стрелки по железния път. Минусовите температури създават големи проблеми""------------------------------------------------------------ Зимите в РФ са пословично студени. Особено в Западен, Източен Сибир, Саха. Няма случай там влаковете да спират през зимата. Даже при минус 50 градуса. В купетата на вагоните, по коридорите на вагоните, пътниците се разхождат по фланелки с къс ръкав.
"В други държави при толкова студено време железопътният транспорт спира. У нас на места има замръзнали стрелки по железния път. Минусовите температури създават големи проблеми", заяви Азов.Пълни ЛЪЖИ
Gorskio, има си гатанка по този случай: По какво месец юли се различава от януари? Юли е месецът, през който не си могъл да отвориш прозореца на вагона - същият прозорец на същия вагон, който не си могъл да затвориш през януари.
Истината е че фалиралото БДЖ няма пари за ток, а то не е като да не поскъпна 300% тока за фирмите.Ако времето се задържи такова (а има данни че ще) очаквайте основния репортоар на ЕРП-тата и топлоfekalциите - ОПЕРАТИВНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ,спешен ремонт на топлопровод,също така и аварии предизвикани от наличие на мирко черни дупки.
Правилата, по които работели, били от 150 години и те не ги пипали, за да не си създават работа. На касите в Шумен (примерно), знаели ли са за ситуацията с авариралия вагон или са продавали билети за него?
До Случаен минувач Понеже частниците са страхотни стопани - затова 2 техни композиции се блъснаха на гара Илиянци в петък. "Булмаркет" понеже д са частници - назначават за машинисти само пенсионери, които не виждат и не чуват. С тях е опасно в светлата част на денонощието, а какво остава в тъмната. Добре, че тези сметкаджии не превозват хора!
Случва се да се повреди нещо по време на път. Но се изисква своевременна и бърза реакция по отстраняване на повредата или премахване на причинителя с минимални последствия за пътуващите. Ама явно ръководителите на БДЖ стоят на друг коловоз, това не е първия случай за тази зима, а те са решили просто да отговарят с "Ами случва се, ние какво да направим". Поради тази несигурност при пътуване с БДЖ никога няма да ползвам услугите им.
27 ти кога за последно си се возил във влак? Има врати и прозорци които просто НЕ МОГАТ ДА СЕ ЗАТВОРЯТ! Иначе кондукторите щяха да ги затворят... А отопление никога не е имало свястно по вагоните. Затова и никой не ползва БДЖ.