"Определено има вариант да направим една временна организация и да пуснем движение по едното платно на магистрала "Струма", което да премине през едната тръба тунел "Железница". Иначе самата работа като строителство ме увериха, че в срок от около 2 месеца, ще могат да приключат с пътните работи и тръбата на "Железница" да бъде готова", коментира той.
"Оставащите видове дейности, които трябва да се завършат, са износващия пласт асфалт, който се полага последно, маркировката върху него, системите за безопасност и в момента текат работи по автоматизираната система за управлението на обекта", поясни Николай Костурков, управител фирмата, упражняваща строителния надзор.
Дължината на цялата новострояща се отсечка от АМ "Струма", в която попада и тунел "Железница", е 6 километра. С нея магистралата ще стигне до Симитли, след което строежът трябва да продължи към Кресненското дефиле.
Когато движението в тунела бъде пуснато, укрепителните дейности на свлачището ще продължат, но това да пречи на трафика, увериха от Агенция "Пътна инфраструктура". Към момента са в ход дейности по почистване на проблемния терен.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase