Заради инцидент влакът от Варна за София с час закъснение

Последният вагон е застанал напречно на жп линията
11
Заради инцидент влакът от Варна за София с час закъснение
Снимка: БГНЕС

Инцидент с бързия влак от Варна за София.

Тази сутрин, при потегляне след спиране на гара Дралфа, влакът се опитал да премине от един коловоз на друг. Последният вагон, обаче, не успял да смени релсите и застанал напречно на жп линията, разказа за БНТ Юлиана Попова, която пътува във влака.

"На гара Дралфа, като потегли влака в рамките на гарата там, където са стрелките, трябваше да премине от единия коловоз на другия, но последният вагон не е успял да премине от една на друга линия и е застанал напречно на двете линии, което принуди влака да спре. Това се е случи точно на жп прелеза до гарата и препречи пътя на колите, които чакаха влака да мине. Хората се организираха, преместиха пътниците от последния вагон в другите вагони и няма пострадали, тъй като се движехме с много ниска скорост. След час и нещо откачиха последния вагон и влакът потегли към София", разказа Юлиана Попова.

Причина за инцидента е авариен ремонт на съоръжение от железния път, съобщават от БДЖ.

Има ситуация, а не дерайриране. Служител е разкачил последния вагон. Пътниците са преместени в предните вагони. Влакът е продължил с час закъснение, съобщиха за БНТ от транспортното министерство.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още по темата: влакБДЖВарна
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 7 До 4 - "Може да се случи и реално : движи се вагона, първата талига минава по стрелката в нов коловоз, а втората (поради някаква причина) не минава в новия коловоз... " Дори и така ,няма как да застане вагона напречно на линията ,без да се разкачи от предния и без да дерайлира ...."Има ситуация, а не дерайриране. Служител е разкачил последния вагон."
9
0
 
2
 
! Отговори
онзи преди 1 година
Ако луфта на прилепналия език на стрелката е по голям от допустимия, който е до 3мм,съществува риск ,реборда на последната колоос на влака да зацепи в луфта и да се отклони.В такъв случай отговорността е в поддръжката на пътя и стрелките .
8
0
 
1
 
! Отговори
Евала преди 1 година
Преди три седмици един дърт експертин обясняваше, че нашите железници били по-сигурни от гръцките. Като ги канят по медии, на такива "експерти" най-напред да им изискват дипломите, да не са експерти само по пиене на ракия!
7
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До 4 - Може да се случи и реално: движи се вагона, първата талига минава по стрелката в нов коловоз, а втората (поради някаква причина) не минава в новия коловоз и новата посока [или обратното - първата не минава, втора преминава]. Основната при чина за това е НЕприлепване на езика на стрелката, поради НЕзаключване или повреда в стрелката
6
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Пак добре, че разчекналия се вагон не е събрал и няколко стълба по път ))
5
0
 
7
 
! Отговори
Хемус преди 1 година
Еми не е дерайлирал защото прелезът на Дралфа се минава с 15 км/ч
4
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
"Последният вагон, обаче, не успял да смени релсите и застанал напречно на жп линията" Хахахаха ,тази г-жа май не знае какво значи - напречно :)))) Защото вагон на влак да застане напречно на линията без да е разкачен от предния вагон ,може само по комиксите да се случи :))))
3
0
 
18
 
! Отговори
Зрител преди 1 година
Невероятно приключение е пътуването с влак в България.Оставати спомен за цял живот.
2
0
 
9
 
! Отговори
Фен на Вики Джъстис преди 1 година
Как стои напречно и не се е обърнал? Това да не е автобус? Плюс тава, нали се сещате какво ще се случи ако наистина вагонът се завърти перпендикуларно на релсите, които му оказват съпротивление и се опитват да го съборят.
1
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Миналата година ми се наложи да пътувам с нощния влак от Варна за София. Той пристигна с час и 15мин закъснение. Без да има инциденти. Страшна новина, няма що.