Горещините за малко не обърнали влака София-Видин

Линиите били извити като дъга от температурите в Северозапада
Обновена: 19 юни 2024 20:35 | 19 юни 2024 20:25, Анисия Иванова
27
Горещините за малко не обърнали влака София-Видин
Снимка: БГНЕС

Влакът София-Видин спрял на косъм от обръщане

Проблем с влака София - Видин, който е тръгнал от столицата в 12 часа на обяд – след гара „Макреш“ хората усетили силно разклащане на вагоните и композицията е спряла на косъм от обръщане, предаде БТВ.

Според пътуващите линиите са били извити като дъга, най-вероятни заради високите температури днес в Северозапада.

Почти час по-късно пътуващите са били преместени в първия вагон, с който са продължили към Видин, а останалите вагони от композицията са останали на място.

Началникът на влака и кондукторите не са дали обяснение за случилото се.

Всички пътуващи са се разминали със силен уплах. Не е ясно дали линията ще бъде освободена и дали последният влак от Видин за София ще замине по разписание.

От БДЖ обясниха, че много често поради много високите температури се получава т.нар. усукване на линиите, вследствие на разширяването на метала.

В такива случаи се намалявала скоростта на влаковете.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


27
Още по темата: влакБДЖгорещини
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
25
0
 
0
 
! Отговори
Clencho преди 4 седмици
Интересно в БДЖ дали правят лятна профилактика на релсите? Защото в чужбина през горещите дни работниците оставят леко разширение между релсите за да не се огъват и разширяват от топлината на ляво на дясно.
24
0
 
0
 
! Отговори
Джо преди 4 седмици
Май релсите се пръскат с бял разтвор. Поне така го правят в Италия.
23
0
 
1
 
! Отговори
115 преди 4 седмици
За горещини те не знам, дали ще обърнат влака, ноПартиините назначения на ръководни кадри, Некадърни, и нямащи си понятие от железопътен транспорт с сигурност ще съсипят всичко!
22
2
 
1
 
! Отговори
Я, па Я преди 4 седмици
До БДЖ. Това е комунистическата схема за придобиване на тотална власт и собственост на държавата. От 30 г. върви тази схема, довеждаме държавната фирма до фалит и после тя става наша и ние започваме да печелим от нея.Да обаче схемаджиите са толкова некадърни и неграмотни, че когато докопат каквото са нацелили и не могат нито да го управляват нито да го накарат да печели и така за да не са капо повечето заводи и фирми станаха на скраб.Сега и БДЖ го бутат на там,спокойно и безнаказано, БГ е тяхна.
21
0
 
1
 
! Отговори
Я, па Я преди 4 седмици
До от БАН Не, че нещо но по времето на соца. и Бай ви Тошо почти няма построени нови железни пътища. По голямата част от БГ релсовите пътища са построени за 7те години управление на Стамболов. Отсечката Мездра-Видин е построена след 1св.война с помощта на две турски дивизии войници, останали в БГ и който БГ отказва да предаде на съюзниците. Те са участвали е строежа и на няколко други отсечки. През соца. се опитват да довършат Силиатра-Варна-Бургас-М.Търново но ядец, тотален провал.
20
0
 
1
 
! Отговори
Я, па Я преди 4 седмици
До Анонимен Не само в Индия. В Италия ор север до юг - около 1500 км. за 6 часа. При обща доста по висока средно годишна температура отколкото в Бг.
19
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
То тия влакове се движат по някакви уж релси ,с 40 км в час )))особенно по Северна България ))
18
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
От няколко години БДЖ спря да се движи редовно зимно време. Сега спира и през лятото.
17
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Те същите тези горещини също заляха Стоунхендж с боя, нали? Върви ли гнусната пропаганда с глобалното затопляне, а либерастични от па дъци?
16
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
В Индия при 45 градуса на сянка влаковете летят със 160 км в час които не вярват да влезнат в ютуб да видят.
15
0
 
8
 
! Отговори
До ПроСоТо преди 4 седмици
Преди мн.години... в БДЖ имаше един г-н Велков, светла му памет... Той отговаряше за линията София-Видин и всичко вървеше по часовник. Тази лаф "Акъл море - глава шамандура" го знам от него.
14
0
 
16
 
! Отговори
До11 преди 4 седмици
Разбира се, че има климатични промени, но човека няма нищо общо с тях, преди милиони години на полюсите е имало огромни джунгли, след това ледников период и сега пак затопляне, тва са си земни цикли познати на учените от много години и са необратими.
13
0
 
6
 
! Отговори
Rail преди 4 седмици
До ПроСоТо Прави се неутрализация на релсовия път при темепература, която е разлчна за различната географска ширина. При тази температура се притягат тирфоните към траверсите и не трябва да има проблем зимата и лятото.
12
2
 
9
 
! Отговори
БДЖ преди 4 седмици
Пълен ***, за разформироване и приватизация, безумно ниска надежност и качество на транспорт и пари от данъците ни на 5 к заплатаджии, които вместо да работят режат маркучи на спирачките
11
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Релсите не са монтирани правилно. Има планки, които позволяват линейно разширение без да се нарушава стабилността на пътя!
10
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Едно не ми е ясно, н България като стане 30 градуса и БДЖ вече изпада в колапс, та чудя се, по тая логика, как се движат влаковете в държави, в които температурите редовно са над 45 градуса?
9
1
 
20
 
! Отговори
Дядо Пешо преди 4 седмици
Някога имаше специален влак който пръскаше с варов разтвор, за да са бели релсите за да не се нагряват толкова много. А и не помня чак такива горещини.
8
6
 
30
 
! Отговори
ПроСоТо преди 4 седмици
така е!..Защо?..-Некога отделните релси се монтираха С ЛУФТ между тях за да може да поемат температурните разширения...Неизвестен за мен "специалист" наложи те да бъдат ЗАВАРЯВАНИ една към друга.."Да не тропат колелата"..И ето го резултата..."Акъл море,глава-шамандура"..
7
5
 
10
 
! Отговори
Тенгри кан преди 4 седмици
Релси от алумин;))) Нема я старата съветска стомана;)))
6
5
 
20
 
! Отговори
456 преди 4 седмици
Не са горещините,а некадърниците и пияниците,които работят там!