Украинецът, убил семейството на "Тракия", през сълзи: Съжалявам!

28-годишният Станислав Пислар остава в ареста
58
Украинецът, убил семейството на "Тракия", през сълзи: Съжалявам!
Снимка: архив, БулФото

Тираджията, който помете на АМ "Тракия" бременната Северина Коралска и мъжа й Ивайло Минчев, остава в ареста.

"Много съжалявам. Много ми е тежко заради загиналите хора. Ако имаше възможност, щях да си дам моя живот", заяви в Пловдивския окръжен съд 28-годишният украинец Станислав Пислар, като се разплака.

Той поиска по-лека мярка за неотклонение, предаде "24 часа".

Съдия Весела Евстакиева обаче го остави в ареста с мотива, че има опасност шофьорът да се укрие.

Още по темата
Адвокатката на Пислар подчерта, че пътните знаци за ремонт на магистрала "Тракия" са били поставени едва на 200-300 м от участъка, по който са се извършвали строителни работи.

"Абсурдно е водач на такъв тежък камион да може да реагира адекватно при такава ситуация - отстоянието е било твърде малко", каза адвокат Витанова.

Прокурор Димитър Махмудиев каза, че Пислар е карал зад друг ТИР във фаталния ден и вероятно е разчитал на него. Първият камион обаче е свил рязко наляво, тъй като водачът му вече е бил видял знака за каране в най-бързата лента на магистралата.

В тази ситуация украинецът се е оказал пред количка на пътните служби, която е прегазил, след това е преминал през мантинелата и се е оказал в насрещното. Там е последвал ударът с "Ауди"-то, в което е пътувало семейството.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


58
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
31
3
 
5
 
! Отговори
сетих се ! преди 5 години
Да се приеме закон задължаващ всички да карат с 10км/ч ПОД това което показват знаците !
30
2
 
38
 
! Отговори
jackson5 преди 5 години
Не оправдавам ТИР- аджията ,но всеки ден съм 100 км зад волана по Асеновград Пловдив и АМ Тракия ,която строих преди години.Маркировка и знаци са под всякаква критика.Минал съм Европа с колата си много пъти,бил съм в Азия Африка и САЩ,вярвайте слабички сме във всичко по пътищата-жалко!
29
2
 
35
 
! Отговори
Сократис преди 5 години
Едно е да сложиш триъгълника на 100м при авария с колата ти, а съвсем друго, на магистрала, на малко повече от 200м сигнализирайки ремонт на пътен участък.Този украински шофьор не е ударил директно колата със жертвите, а се е ударил във тежка пътно-строителна машина, обърнал се е през мантинелата и се е стоварил върху колата...Това са съвсем различни обстоятелства и се взимат в предвид във Съда.А е под арест, защото Украйна не е в Евросъюза и е юридически невъзможно да го привикат отново.
28
25
 
6
 
! Отговори
Ангел преди 5 години
Не е пътното виновно. Как може всички да виждат *** табела и да не влизат в насрещното и да трепят хора а само този щот бил видиш ли единствения тираджия и единствения чужденец минал от там и видял късно означенията. Аре мислете малко ***!
27
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ами тези тираджии какво правят в бързата лента. И без дистанция. Направо си е за затвора. То и В Англия един такъв ***, от З Полша май беше, затри цяло семейство , цъкал СМС-и и не видял че има задръстване
26
2
 
26
 
! Отговори
tman преди 5 години
Миналата година на магистралата от Варна за Шумен, преди Девня една жена се уби , в лява лента, при изпреварване, във спян камион на фирма правеща маркировка или нещо такова!
25
22
 
15
 
! Отговори
Жо преди 5 години
ОТ НАПИСАНОТО разбирам, че е имало "пътни знаци за ремонт, поставени на 200-300 метра от участъка със строителни работи".Съгласно чл. 97 ал.(4) при аварирало МПС на магистрала, светлоотразителния триъгълник се слага най-малко на 100 метра.Значи, Законът предвижда, че 100 м. са достатъчни, а знаците са били на 200-300 м., което е предостатъчно.Тогава, къде е грешката?Грешката е, че обвиняемият водач не е спазвал дистанция- карал е плътно зад друг ТИР и затова не е видял знаците в далечината.
24
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Потвърждавам написаното от номер 24 ... и аз съм виждал и съм се чудил как е възможно такава безотгорност!
23
2
 
39
 
! Отговори
Кратун преди 5 години
Аз съм виждал на магистрала спрял в лентата за изпреварване бордови камион без НИКАКВИ предупредителни знаци, а двама работници режеха храстите в ивицата между мантинелите. В България масово не се обръща внимание на мерките за безопасност. P.S. не оправдавам тираджията. Той няма право да кара на сляпо.
22
3
 
8
 
! Отговори
До Само питам преди 5 години
то верно, че при нас всичко е след дъжд-качулка, но /дано не бъда черноглед пророк/ малко жертви има дадени по този начин, още няма да се събудат и да свършат нещо постфактум,
21
2
 
32
 
! Отговори
mmm преди 5 години
Много, много, много жалко! Три погубени млади живота заради някои мърльовци с пилешки мозъци.
20
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
то по улиците на гладовете не поставят предупредителни табели дето се искат 50 метра пред нарязани и зарязани дупки, които висят с дни незапълнени и стърчат остри ръбове на отрезите, вие искате на магистралата, където закона изисква не помня колко стотин метра преди препядствието да се сложи предупредителен знак! Кой го е грижа за някакви си хора там, важното е далаверката и кранчето да не секват и да върви там някаква дейност за отчитане! Безхаберници, продажници и убийци! без закони-толкова!
19
1
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Определено няма вид на лош човек и нямам съмнение, че му е тежко! Мърлящината, алчността и корупцията съсипват животи. В случая, некадърността отне живота на двама млади, не позволи на едно дете да се роди на бял свят, съсипа живота на родители и близки и ще остави жестока травма и у този млад човек, превърнал се неволно в оръжие на безхаберието на други!
18
2
 
28
 
! Отговори
Само питам преди 5 години
А, дали за в бъдеще сигнализацията при ремонт на пътя ще бъде адекватна след този случай!? Дали ще има поука от цялата тази трагедия? Мир на душите на загиналите!
17
2
 
29
 
! Отговори
Трагедия преди 5 години
Да караш по българските пътища си е направо страшно. Жал ми е за семейството, жал ми е за украинеца. В тази ситуация и гугл колата нямаше да се справи. А истината е, че пътната агенция не си е свършила работата. Направо ме е яд, таково безхаберие. Все ремонти нескончаеми; нещо, което се ремонтира за денонощие, им отнема година. Проблемните участъци и такива в ремонт дори не са осветени.
16
22
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Украинецът е виновен защото е карал без необходимата дистанция зад другия тир, и не е могъл да следи със собствените си очи пътната обстановка и знаците. Не можеш да разчиташ на този който кара пред теб, а като се добави и високата скорост, резултата е налице. Да си търпи последствията. Жалко за българското семейство!!!
15
2
 
30
 
! Отговори
на Боко магистралите преди 5 години
Строителните ни площадки по магистралите се обозначават по-зле от в африкански държави.
14
5
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Има и нещо друго което важи за всички тираджии без изключение. Често се случва да карат в група от по няколко на малка дистанция един зад друг. Това е предпоставка за произшествие и често пречи на останалите участници да ги изпреварят адекватно, особено на двулентов път. Каква е причината да карат така, не знам, но е всеобщо наложена практика сред тях.
13
2
 
18
 
! Отговори
ss преди 5 години
ммм дааа мърлява българска работа с ремонти, строежи и какво ли не, няма никакъв контрол и не се спазват съответно и норми, и такива неща се случват, жалко за хоратапосле се чудим защо новата отсечка на тракия е на вълни, защото контрола е бил 0, дали някой е взел пари да си затвори очите или друго, още като я строяха съм говорил с хора в строителния бизнес и се знаеше, че основата е много тънка
12
3
 
50
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Бил съм в чужбина и съм се дразнил от това, как за някаква елементарна работа са украсили всичко със знаци, светлини и хора с жилетки, при това, километри преди мястото на ремонта. Но явно това е необходимо за да няма такива случаи. На магистрала и скорост 140 км/ч, 200 метра са малко. Шофирането е монотонно а това притъпява бдителността.