Новината отпреди 50 г. за Путин: Появата на Ту-144

Руският президент иска да чуе, че страната му се развива максимално
308
Новината отпреди 50 г. за Путин: Появата на Ту-144
Снимка: архив, Ройтерс

Президентът на Русия Владимир Путин участва в юбилейното издание на новинарската програма "Время", която на 1 януари навършва 50 години, и отговори на въпроси на водещите за това какви новини би искал да чуе, предаде ТАСС.

"Аз съм реалист, разбирам, че едва ли някога в ефир ще прозвучи, че ние блестящо сме изпълнили абсолютно всички задачи, които сме си поставили, че сме решили всичко. Просто такова нещо в реалния живот никога не се случва. Но много би ми се искало да чуя в новините и не само в новините, а и в анализите, че сме положили максимум усилия за постигането на целите, които сме си поставили, че сме постигнали максимален резултат, съобразно ситуацията, в която сме били в момента на началото на решаването на задачата, и в края на срока, който сме си определили, формулирайки тези цели", обясни той.

Путин призна, че още преди да застане на държавния пост, е свикнал да го наблюдават, но не обича особено да се появява на екрана.

Той отговори отрицателно на въпроса дали го напряга присъствието на камерите, но все пак призна, че донякъде си остава "непубличен човек". На въпроса дали е бил принуден да се откаже от някои навици заради почти постоянното присъствие на журналисти, той отговори: "Колкото и странно да е, не".

"Защо ли ? Защото животът и работата ми действително са пред очите на всички, но аз и в предишния си живот се стараех да се държа така, сякаш постоянно ме наблюдават. Може би поради предишната ми професия. Но не може да се каже, че ми се е наложило да променям нещо кардинално", каза Путин.

На въпроса коя новина отпреди 50 години го е впечатлила най-много, президентът отговори че едно от ярките събития в края на 60-те и началото на 70-те е било появата на свръхзвуковия граждански самолет Ту-144.

"И досега това изглежда някаква фантастика, а тогава беше нещо невъобразимо", каза Путин. Той сподели, че смята програма "Время" за еталон на надеждна информация и че независимо от заетостта си предпочита да я гледа в пряк ефир. "Затова се старая да нагоди графика си така, че да успея да я гледам. Ако не - гледам и записи, но не зная защо, уж нищо не се променя, но не е същото, в пряк ефир е някак по-интересно", сподели той.

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


308
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
158
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Пожелавам на всички русофили да летят на Ту144!
157
2
 
16
 
! Отговори
До Анонимен 155 преди 6 години
Toва, което пишете е пълна лъжа - "Конкорд" се експлоатира близо 27 години, има превозени над 3 млн. пътници заплатили уникално високата цена на билетите, проектът е рентабилен. Ту 144 лети с пътници по-малко от година, превозени са 3200 пътници, експлоатацията е спряна поради непрекъснатите технически проблеми в съчетания с убийствените загуби - в СССР няма хора, способни да заплатят няколко хиляди долара за полет Москва- Алмати.Няма смисъл да лъжете, друже!
156
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен Конкорди се разбиват и преди Париж . Но някои тъпо и упорито продължават да го използват ..Кога и къде това?
155
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен Конкорди се разбиват и преди Париж . Но някои тъпо и упорито продължават да го използват .
154
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А Конкорд като е бил толкова добър защо се разби с пътниците на летището в Париж и после го спряха и вече 20 години не лети?.Скъп, нерентабилен.Конюнктурата на пазара се е променила. Но не и несигурен. Говори се, че искат да върнат полетите му.
153
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ту 144 на 5 юни 1968 година преминава свръхзвуковата бариера а на 15 юли достига и преминава 2 мах .
152
3
 
11
 
! Отговори
шматка преди 6 години
До 167Ту 144 е направен по открадната документация на Конкорд.Понеже не е била пълна проекта е претърпял множество доработки но така и не постига това което постига Конкорд.Само за информация на русофилите:самите съветски авиоконструктори насмешливо го наричат Конкордский.
151
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Последният полет на Ту 144 е на 1 юни 1978 година .
150
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ту-144 Първи полет 31 декември 1968 година .Конкорд Първи полет 2 март 1969 година. Спрят от полети след като се разбива на летището в Париж заедно с пътниците..И сто пъти да го повториш не става истина.Катастрофата е през 2000 година, а полетите продължават още до края на 2003.
149
12
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А Конкорд като е бил толкова добър защо се разби с пътниците на летището в Париж и после го спряха и вече 20 години не лети?
148
5
 
1
 
! Отговори
До Анонимен 161 преди 6 години
Четири! Два продават на Китай, един - на Индия. Индийският вече е модернизиран и влезе в строй. "Кузнецов" е боен кораб, а не плаващо летище. Въоръжен е доста добре. Може да пуши, може и да не пуши, ама това няма никакво значение. Сега имат проект за гигантски и за "джобен" самолетоносачи, с ядрени двигатели. Дано се откажат, а не да се състезават за самото състезание. За тези пари могат да развият програмата за подводниците "Хаски", които са страшно оръжие! И да произведат няколко!
147
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Само дето Ту 144 първия му полет с пътници е бил близо година преди Конкорд, а изпитателните полети са били години преди Конкорд, още когато Конкорд е бил само на чертеж..Викаш руснаците направо строят без чертежи, а глупавите френци се мъчат на чертожната дъска ли? Попрочети повечко. Французите първи започват да го разработват, а руснаците крадат и копират проекта и бързат да го реализират първи без да са изгладили всичко. Затова дълго време летят само екипа и доизкусуряват в движение.
146
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ту-144 Първи полет 31 декември 1968 година .Конкорд Първи полет 2 март 1969 година. Спрят от полети след като се разбива на летището в Париж заедно с пътниците.
145
7
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ту 144 е първият в свръхзвуков пътнически самолет - създаден в СССР което за времето си беше невиждано. Две години след него Англия и Франция разработиха Конкорд за да не останат по-назад. Но истината се оказа, че тези самолети са шумни, скъпи и нерентабилни за граждански полети, никой не прави сега такива. Руснаците се отказаха от Ту 144 две години след това, Конкорд продължи с редки полети само една линия Париж Ню Йорк и накрая се разби на летището в Париж с пътниците и го свалиха от полети
144
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ту-144 Първи полет 31 декември 1968 година .Спрян от полети- май 1978 тодина .Шум ,гориво, преценен като икономически нерентабилен.
143
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Неочаквано го е наближил изтребител "Мираж" и Ту направил рязка .Поредната безаналогова русофилска лъжа, която се разобличава само с два клика в тубата. Кадрите от катастрофата ги има. Самолетът просто се взриви във въздуха. Миражите са само мираж в нечий сън.
142
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Първият полет на "Ту-144" с пътници е на 1 ноември 1977 г.Първият полет на "Конкорд" с пътници е на 21 януари 1976 г.Т.е. "Конкорд" лети с пътници 2 години преди "Ту-144".
141
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Но Ту 144 с пътници не се е разбивал..Ами че той е летял само 7 месеца по една линия бре, какви пътници? Ту144 има две катастрофи за 3 години, а Конкорд има 1 за 27. Както искаш ги сравнявай
140
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 155Ще те допълня за катастрофата на Ту-144 във Франкистан. Неочаквано го е наближил изтребител "Мираж" и Ту направил рязка маневра, за жалост, фатална. После френския пилот го оправдал френски съд. Бил искал да направи снимка отблизо! Мерд!
139
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
СССР са произвели и 2 самолетотрошача (че си трошат самолетите), като единият е продаден на Китай.