НАСА купува две места на "Союз" за американски астронавти

САЩ все още не могат да пуснат пилотиран полет до МКС
29 ное 2019 15:08,
НАСА купува две места на "Союз" за американски астронавти
Снимка: Pixabay

Американското космическо ведомство възнамерява да закупи две места за свои астронавти на борда на руските космически кораби "Союз" за полет до Международната космическа станция /МКС/, предаде ТАСС.

Съответната заявка НАСА публикува на портала за държавни закупки на САЩ. "НАСА възнамерява да сключи договор с държавната корпорация "Роскосмос" за две места в кораби "Союз" и съответните услуги за МКС", се казва в текста на заявката. Полетът на единия член на екипажа е предвиден за есента на 2020 година, а на втория през пролетта на 2021 година", пише БТА.

Официалният представител на НАСА, занимаващ се с въпросите на МКС Гари Джордан съобщи на 19 ноември, че американското космическо ведомство възнамерява да закупи допълнителни места на корабите "Союз", но без да уточни количеството им.

44.ще намерят, един астронавт плаща целият полет.

Сатурн 50 преди 4 години
Скоро може и за Луната да купуват билети, не само до МКС.Който не може да яде кюфтета с вилица, яде боб.С пръсти.

Ще купи, щото е толкова добра, че една ракета не може да направи.Все лошите руснаци търсят да ги носят в орбита.Толкова за американската комична, пардон космическа програма.

Инж преди 4 години
Догодина кораб на Мъск ще обиколи луната и ще се върне, без хора. Ако на хора като него им пукаше за мнението на разни ***, нищо нямаше да правят. После следват пилотирани полети. Хейтърите отсега да мислят как да осмеят това.

американофилчета,вашите началници нямат и един свестен космически кораб а са канят до Марс да ходят *** смешниците

ПроСоТо преди 4 години
хм!...Гледам снимката и не мога да си обясня:..-Как така след като тя ЯВНО е правена ПРЕЗ НОЩТА,щом се виждат всички НОЩНИ светлини на сушата,..облаците бликат от ярка слънчева светлина?!..И тия отпред,и тия отзад!!..Къде,на коя планета има едновременно ден и нощ,на едно и също място?..Ето защо отдавна НЕ ВЯРВАМ НА НИЩО,подадено от НАСА на "масите" ЗА ОБЩА КОНСУМАЦИЯ!!!!!!..който е наивен,да попива..

Ако казвате А: НАСА искала да купи две места на "Союз".Кажете и Б: За полетите на "Союз" през есента на 2020 година и през пролетта на 2021 година няма свободни места. Преди 20 дни Роскосмос публикува имената на членовете на екипажите на "Союз". И двата екипажа - есента на 2020 година + пролетта на 2021 година - са окомплектовани с руснаци. НАСА по-рано се отказа от услугите на РФ. Щели да летят със собствени ракети. Сърбай надробеното!

Що бе, нали Боинг им предлагаше да им ги продаде същите тия места на съвсееем лекинко завишени цени. Няма ли от тях да си ги купят? Или Боинг ще си пращат висшите служители еднопосочно в орбита, защото са толкова алчни, продажни и отвратителни.

Ийон Тихи преди 4 години
Економична класа да им дадат с изглед към *** - хахахах Нещастници краварски

АнонимеН преди 4 години
ОТ ФАЩ ОБЯВИХА, ЧЕ РАКЕТИТЕ И СОВАЛКИТЕ ИМ ПРЕДИ 50 ГОДИНИ БИЛИ МНОГО ПО-КАЧЕСТВЕНИ И ПРАВЕЛИ ДО ЛУНАТА ПО 3 КУРСА НА ГОДИНА И ТО ОТИВАНЕ И ВРЪЩАНЕ :D

Sichtpunkt преди 4 години
"Хей тролища, имате ли инфо дали вашите хора са си резервирали билети на предните седалки или ще се возят като ученички на задните?"Кви "резервирани...", тинтири минтири? Имат хората плащат. Руските паляци го играят обслужващ персонал.Апропо, чух че руски милиардер, мислел да ходя в околоземната орбита, като космически турист с американски летателен апарат, защото било по-изгодно като цена.

АнонимеН преди 4 години
ПЪЛНА И ТОТАЛНА ДЕГРАДАЦИЯ НА ФАЩ ПРИ ТРЪМП !!!! НЕ СЛУЧАЙНО СА НА КОЛЕНЕ ПРЕД КОМУНИСТИЧЕСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ В МОМЕНТА ВМЕСТО ДА Е ОБРАТНОТО!!!

Sichtpunkt преди 4 години
Братушките кръстосват космоса. Онези се возят, гледат и се учатСега като стъпят и на Луната (в близките 50-сет години), ще забият руското знаме до американският флаг!

Sichtpunkt преди 4 години
Има множество снимки от "СОЮЗ" в НЕТА, вижда руските КОСМОНАВТИ и останалите АСТРОНАВТИ как са се сгънали като cъpми.Направо "летящ ВАРЕЛ", а си пръднал, а си го усмърдял целия.

Sichtpunkt преди 4 години
САЩ ПРАЩА ПЪРВИЯТ КОСМИЧЕСКИ ТУРИСТ 2001Г.Russia се кани да го направи 20-сет години след нея!Е ко ми слагате минуси? Първият руски космически турист ЩЕ Е от Саудитска Арабия и си представям в тоя летящ ВАРЕЛ "СОЮЗ" ако му се приходи на рЕзането до голяма нужда, ще оплеска пейзажа.

За да си подкрепят колегите, (защото нямат пари) резервират 2 места на съборетината МИР

Дедо преди 4 години
До Sichtpunkt 25А преди одиа 10 пътя у Лунско и не им беше скъпо, а?

Sichtpunkt преди 4 години

То и на нас ни е по-евтино да купуваме руски газ, но ни карат да купуваме американски.

Sichtpunkt преди 4 години
Стойността на място чрез Союз до МКС се увеличава на 85млн. долара. Заглавие от друг източник гласи "НАСА купува повече полети със Союз за НЕПРЕКЪСНАТ достъп до МКС".НАЛИ СЕ СЕЩАТЕ, ЧЕ ЗА НАСА ПО ИЗГОДНО И ИЗЛИЗА (ВСЕ ОЩЕ) ДА ПРАЩА АСТРОНАВТИ С РУСКИЯ ФУРЧАЩ ВАРЕЛ. ДО СКОРО МЕСТО НА "СОЮЗ" СТРУВАШЕ 25 МИЛИОНА - СТРАХОТНО ПРЕЦАКВАНЕ НА ***!