Репликите на шефовете "гадняри"

Може да разпознаете лошия шеф само по нещата, които говори
8 окт 2013 08:04,
10
Репликите на шефовете "гадняри"
Снимка: outnow.ch

Длъжността шеф носи както своите отговорности, така и своите преимущества и недостатъци. Човекът, който стои най-горе на служебната йерархия, трябва да може да общува добре със своите служители. Шефът трябва да мотивира достатъчно хората, които работят, за да постига неговата компания още по-големи успехи.

Атмосферата и отношението на работно място също са от решаващо значение. Нито един служител няма да тръгва с усмивка за работа, когато знае, че нищо добро не го чака там. Освен проблематичните взаимоотношения с колеги, другият сериозен проблем са проблематичните взаимоотношения с работодателя.

Някои шефове наистина могат да бъдат гадняри. Те не ценят хората, с които работят и се държат високомерно, а понякога и откровено злобно с тях. Не е нужно да сте психолози, за да разпознаете лошия шеф. Той сам се издава чрез репликите си. Ето и кои са запазените изречения на шефовете гадняри:

1. „Ти си късметлия, че дори имаш тази работа“. Това, което шефът всъщност иска да каже е, че вие трябва да се благодарни, че имате работа в този лош пазар на труда. Следователно не ви се разрешават каквито и да е оплаквания, свързани с начина или условията на работа. Хората, които мислят и говорят по този начин, всъщност не знаят как да се справят с проблемите конструктивно.

2. „Просто го измисли“. Зад този отговор прозира мързел и нелюбезност. Дори вие наистина да сте в състояние да се справите сами, добрият шеф трябва да бъде достатъчно отговорен, за да ви насочи. В крайна сметка всички вие работите в името на успеха на компанията.

3. „Получих анонимен сигнал...“. Добрите шефове, които могат да решат всеки проблем, нямат нужда от „изтриване на ръцете“ с анонимност. Работодателят на място трябва да бъде достатъчно дипломатичен, но същевременно твърд, за да измисли решение на възникналия конфликт. Вместо това, лошият шеф се съсредоточава върху проблематичното поведение, а не върху това как то да се премахне.

4. „Нямам време да оценя работата ти, но е окей“. Управлението на хора означава, че шефът е задължен да има задълбочена, обратна връзка със своите подчинени. Служителите заслужават да знаят в коя област се справят най-добре, къде грешат и какво могат да подобрят в начина си на работа.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


10
Още по темата: шефовегрешкиреплики
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
До "00" обижда , унижава , мачка и следва "бизнес " мотото " Персонала трябва да се държи в непрекъснат страх , за да работи " ...ot edin takuv GALOSH sudrah 18 500 evro -i to za EDNOKRATNO izpuskane na nervite...Drugia put da si othape ezika...Privet na vsicki ot Irlandia... A na BG corbadziite- sopoliv da go.......
9
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
"1. Ти си късметлия, че дори имаш тази работа. - що бе дали да не би да има незаменими кадри? На пръстите на една или две ръце се броят тези случаи. От няколко милиарда работещи по целия свят.
8
1
 
9
 
! Отговори
Хехо преди 10 години
До ссВ твойта фирма за йерархия не са ли чували? Че кой ръководи пряко 40-50 човека - *** ти фирмата!
7
0
 
30
 
! Отговори
Чиновник преди 10 години
На пръсти се броят частните фирми, в които има нормални условия на труд. В България повечето са фирмаджии, а не бизнесмени и имат да извървят много дълъг еволюционен път, докато станат нормални човеци.
6
20
 
5
 
! Отговори
сс преди 10 години
Хахаха който го е писал очевидно никога не е ръководил хора и си няма понятие как се управляват хора. Когато ръководиш 1-2 може и да имаш време да обясняваш на всеки като *** кво се иска от него и защо така да го направи и тн и тн, но когато ръководиш 40-50 човека всеки ден или повече, раздаваш заповедите и изискваш изпълнение иначе месец няма да ти стигне да обясниш на всеки поотделно.
5
2
 
2
 
! Отговори
Донка Казиска преди 10 години
До Вера ДоневаВерче, я да си събираш канцеларийката, че до никъде не си я докарала!
4
2
 
1
 
! Отговори
Вера Донева преди 10 години
Донииииии, четеш лиии???
3
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
2 лева струва "отварянето" на фирма. Действайте!
2
0
 
21
 
! Отговори
fsb преди 10 години
До "00"Пич, да не работиш в нашта фирма? :)
1
0
 
44
 
! Отговори
"00" преди 10 години
Тези примери , които си дала не се отнасят за БГ работоДателите. Напиши нова статия с примери - крещи , обижда , унижава , мачка и следва "бизнес " мотото " Персонала трябва да се държи в непрекъснат страх , за да работи "