Как да си намерите наистина добри служители

Почти половината от новите назначения претърпяват неуспех в рамките на 18 месеца
5
Как да си намерите наистина добри служители
Кадър от филма "Сутрешен блок"; Снимка: outnow.ch

При наемане на хора за отговорни позиции работодателите търсят кандидати с умения, опит и подходящо поведение, защото вярват, че това ще бъде от полза за техните фирми. Изискването за квалификация може да варира широко между компаниите и от позиция до позиция.

Все пак шефовете търсят надеждни и трудолюбиви служители, за които вярват, че вършат своята работа последователно и качествено.

Казано с други думи: невинаги може да се каже кои кандидати ще бъдат просто добри служители и кои ще бъдат наистина добри служители. Изследвания показват, че около 46% от новите назначения се провалят в рамките на първата година и половина. И докато 11 на сто от тези неуспехи се дължат на липса на умения, 89% от провалите се дължат на причини, свързани с нагласата (например ниски нива на мотивация). Добрата новина е, че все пак наистина страхотните служители могат да се познаят по няколко характеристики. Ето и кои са те:

1. Имат страхотна работна етика. Страхотните служители са хора, които работят усърдно. Те са последователни и влагат много усилия във всичко, което правят. Този вид служители искат да вършат работата си отлично, защото я виждат като отражение на техните собствени характери. Наистина добрите служители се стремят към успеха, но не на всяка цена.

2. Те са положителни личности. Тази характеристика е от ключово значение при назначаването на нови служители. Те трябва да бъдат хора, които имат положителни нагласи за компанията, в която работят, за тяхната позиция и за живота си като цяло. Наистина добрите служители имат приятно поведение, отнасят се добре с всичко, но в никакъв случай не се подмазват, за да се харесат. Те поемат инициативата да научават нови неща.

3. Имат отлични комуникативни умения. Хората, които комуникират добре, са оценени добре във всяка фирма. Добрите комуникатори задават лесно своите въпроси, както и отговарят лесно на въпросите на другите. Страхотните служители насърчават взаимодействието между своите колеги, като по този начин могат да се избегнат недоразумения.

Още по темата можете да прочетете в сайта на TIALOTO.BG.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
1
 
2
 
! Отговори
fagy преди 10 години
Начи,по-добър служител от Директора-няма! Само и единствено него не го мързи да работи,минимум по 12 часа, и може да свърши съответната работа,дето цял екип служители вършат за седмица,той може за час.Да им се чудиш за кво наемат хора...Пък тва отпуската, за него е *** дума
3
1
 
7
 
! Отговори
Аналитично преди 10 години
Всъщност в България се търсят преди всичко хора, които за малко пари да вършат много работа и да нямат никакви изисквания, както е желателно да бъдат лесно и безпроблемно освобождавани от работа. Текучеството на кадрите е изгодно за БГ "бизнесмените", защото колкото по-малко се задържи някой, толкова ще му е по-трудно да стигне до ниво, от което да мисли за развитие на кариерата, по-висока заплата, отношение и т.н.
2
2
 
3
 
! Отговори
tomahawk преди 10 години
ХАхахаха , къде ги тези компании бре ?
1
1
 
4
 
! Отговори
хидко преди 10 години
нищо подобно. на колкото и интервюта да отида, тези качества остават на заден план.тук интервюиращите търсят неща, които са научили в учебниците отпреди 30г., защото тогава са били валидни на запад. рядко е другояче.