Четириминутна тренировка за сила и балансирана кръвна захар

Може дори да я направите в почивката между работа
12 юни 2024 18:08, Дарена Найденова
3
Четириминутна тренировка за сила и балансирана кръвна захар
Снимка: iStock

Фитнес тренировките винаги са свързвани основно с изгаряне на калории и прибиране на талията. Рядко мислим за тях като изграждане на повече сила или основата на здравословен начин на живот. Типично е да виждаме повече хора в залата преди лятото и след празниците, които се надяват, че с бързи темпове може да влязат отново във форма. Именно заради това те се подлагат на твърде рестриктивни диети, прекалено натоварване и често си причиняват повече вреда, отколкото полза.

Истината е, че здравословният начин на живот трябва да се превърне в ежедневие. Освен да се храним правилно, трябва да включим и движение под всякаква форма в дните си. Независимо дали това е разходка сред природата, леко бягане в парка, силови тренировки или смесица от всичко, фитнес приключението трябва да бъде част от живота, за да поддържате фигурата си стегната и удовлетворяваща за вас.

Хубавото на социалните мрежи е, че всеки ден може да попаднете на някоя нова тенденция в красотата, здравето, модата, спорта и готвенето, която да изпробвате у дома. Така се роди и концепция за подобряване на физическото състояние, която ще ви позволи да движите тялото си интуитивно и да повишите мобилността, психическото здраве и силата. Представяме ви снак тренировка.

Снак тренировката се отнася за бързи упражнения, които са с времетраене по-малко от 10 минути и изисква малко или никакво оборудване, така че можете лесно да я вместите в деня си. Дори може да я направите между работни срещи, докато гледате телевизия или когато сте приключили задачите от деня. Добавете няколко клякания, докато миете зъбите си, или пък направете 20 джъмпинг джака, докато чакате кафето да ви се приготви.

Идеята за снак тренировка е далеч от убеждението, че перфектната форма се извайва във фитнеса с натоварващи и изтощителни упражнения. Вместо това, идеята е да се движите през деня, за да живеете по-малко заседнали и да използвате упражненията като инструмент за повишаване на настроението или енергията, когато имате нужда.

Д-р Зак Буш състави четириминутна тренировка, която нарича „изхвърляне на азотен оксид“ заради предимствата ѝ. Тя ще накара кръвта ви да ври, ангажира 16 различни мускулни групи и може да повлияе на всичко – от нивата на кръвната захар до мускулния растеж.

Какво представлява четириминутната тренировка рзберете от Тialoto.bg

Източник: Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още по темата: тренировка у дома
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
1
 
! Отговори
До "До 1" преди 1 месец
Нормалните - към тях е насочен поста, не към теб. Няма да имат добра физическа форма с тази 4 минутна "тренировка". Дали става дума за бокс, борба, карате, фитнес, тежка атлетика, пилатес или зумба. Това е загрявка, физ-зарядка.П.П.: В Карате ударите в главата се наказват с отнемане на точки. Дори в Шотокан. Ударът трябва да се маркира, не да се нанесе. "Силата е нищо без контрол" е философията на Карате - това е изкуство. Боксът е спорт, чиято цел е средна телесна повреда - комоцио церебрио.
2
1
 
2
 
! Отговори
До 1 преди 1 месец
Добре ама има и нормални хора, които не искат да стават "каратисти" или боксьори и да ги млатят по главите.
1
3
 
2
 
! Отговори
Това е загряване. преди 1 месец
Не тренировка. Задължително се прави поне по двадесет минути преди истинската тренировка. Отделно е разтягането, което също е поне десет минути. Поне във всички стилове на карате е така. Казвам го като бивш състезател и помощник-треньор по шотокан.