Хайди Клум – лице и тяло на собствената си марка бельо

Супермоделът показа колекцията си от сутиени и бикини
2 мар 2016 15:30, Криси Табачка
2
Хайди Клум – лице и тяло на собствената си марка бельо
Снимка: Heidi Klum Intimates

От известно време откриваме една своеобразна тенденция в модната индустрия, която изненадващо за всички, не е свързана с дрехи или аксесоари.

Става въпрос за това, че голяма част от новите лица и иконите в бранша се ориентират не просто към дефилиране за нечия марка или модна къща, ами и в основаването на собствени такива.

Ако преди е било чест да видиш Наоми Кембъл с твои изделия, то вече можеш и да я носиш... под формата на компоненти от собствената ѝ колекция бельо за някои от големите брандове.

Примерът на "Перлата" на модата е последван и от нейни колежки като Хелена Кристенсен, Жизел Бюндхен, Бар Рафаели, Роузи Хънтингтън-Уайтли и Хайди Клум, като някои от тях дори основаха техни си марки.

Последната е особено активна по своята марка бельо и очевидно се доверява сама на себе си, тъй като не само създава, но и рекламира моделите си.

Супермоделът се завръща с доза провокация за рекламната кампания за Heidi Klum Intimates пролет-лято 2016.
Сетовете от сутиени и бикини изобилстват от дантелени елементи и разнообразна цветна палитра, съставена от класическо черно, пастелно розово и ангелско бяло.

Предложенията обхващат широка гама от ежедневни компоненти до комплекти спално бельо.

Кадрите от рекламната кампания на Хайди Клум за нейната си марка можете да видите в галерията на Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
1
 
! Отговори
Бежанец с нагон преди 8 години
Мухааааааааа , машала , аферим!
1
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Като и кажеш хайди Клум и тя пита къде?