Бъдещето на БДЖ "Товарни превози" е несигурно

Дружеството едва ли ще успее да излезе на печалба до края на годината
Обновена: 16 авг 2012 18:24 | 16 авг 2012 18:24,
28
Бъдещето на БДЖ "Товарни превози" е несигурно
Снимка: БТА

Бъдещето на БДЖ „Товарни превози“ е несигурно. За първите шест месеца на тази година са отчетени близо 5 млн. лв. загуби, а очакванията ни за втората половина на годината не са по-добри. 

Това съобщи управителят на "Товарни превози" Пламен Джуров по време на демонстрация на пилотно оборудван с видеонаблюдение за контрол върху кражбите на гориво локомотив днес.

По думите на Джуров дружеството едва ли ще успее да излезе на печалба до края на текущата отчетна година. От ръководството на товарните превози се надяват "ако не генерираме приходи, то поне да не сме на загуба, а да занулим баланса", подчерта той.

Годишно БДЖ търпи загуби от кражби на гориво в размер на 1 млн. лв.
Затова в момента ръководството на холдинга обмисля възможността да инвестира 400 хил. лв. в оборудване на 77 от товарните вагони на железницата с видеокамери за контрол над посегателството върху гориво.

"Оборудването на един локомотив струва приблизително 5 хил. лв. Ние имаме функциониращи общо 77 на брой", обобщи Джуров.

Ако се стигне до такова решение ще бъде организиран търг за ангажирането на фирма изпълнител, която да изгради видеонаблюдението на всички товарни локомотиви, които са в експлоатация към момента.

За пилотния експеримент с оборудването с видеотехника на един от локомотивите отговаря фирмата "Секюрити холдинг". Тя е инсталирала нужната техника на един от товарните локомотиви напълно безплатно.

"На този етап само правим експеримент дали въпросното видеонаблюдение наистина ще ни помогне да опазим локомотивите от кражби. Ако това се случи, най-вероятно ще работим да поставим камери и на останалите товарни вагони", допълни Джуров.

По негови думи тази мярка за контрол върху посегателствата ще помогне значително да се намалят загубите на дружеството, които има възможност да нараснат, ако не се вземат спешни мерки.

Още новини за България четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


28
Още по темата: БДЖ
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Ужас....... Всяка поръчка в Товарни е наредена за някоя фирма. *** Джуров е толкова долен и гаден човек че.......... Обградил се е със слуги и се прави на голям мъжкар. Наема хора и ги гони преди изптателния срок. Носят пари на него Иванов и Владимиров. Искрено му пожелавам да го махнат тоя ***
20
0
 
4
 
! Отговори
знаещ преди 11 години
Спомняте ли си как неадекватния и некомпетентен Пламен Джуров говореше по медиите преди няколко месеца, че реалната цена на БДЖ Товарни превози е 500 милиона? И този същия, който скоро ще посети Развигор плаче като пале.
19
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Най ми е интересно тогава защо аджеба толкова чужденци се натискат да го купят , като не става нищо от БДЖ !!?
18
0
 
4
 
! Отговори
велик преди 11 години
Пламен Джуров-управителя на БДЖ Товарни превози е пълен алкохолик. Този човек всеки ден идва на работа в неадекватно състояние от денонощен алкохолизъм. Качва се в служебната кола пил и то редовно, защото в края на работния ден се събира с *** около себе си и всеки ден пиянстват.
17
0
 
6
 
! Отговори
занчев преди 11 години
пламен джуров-управителя на БДЖ товарни превози е тотално корумпиран. Последните му удари ще са свързани с поставянето на камери в локомотивите и на електромери в локомотивите. Само от тези две "обществени поръчки" корумпирания пламен джуров се готви да гушне поне половин милка.
16
0
 
5
 
! Отговори
ЖП преди 11 години
Трябва да се смени цялото ръководство в БДЖ но никой не си мърда пръста.Работещите в тази система много добре знаят това.Вътре се шири пълна шуробаджанащина ,безхаберие работят кадри без нужния ценз.
15
0
 
1
 
! Отговори
знаещ преди 11 години
Незабавен а,ест за ко,умпи,аните Недев В.адими,ов Джу,ов и Иванов
14
0
 
0
 
! Отговори
кондуктора здравко преди 11 години
ей ,за тва ще продаваме билети само за нас си
13
0
 
2
 
! Отговори
varg преди 11 години
Ицо Христов от депо Каспичан е най-големият крадец.
12
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
ех маму повече от година се опитват да съсипат товарни превози и да ги шитнат на безценица и пак немогат.
11
0
 
12
 
! Отговори
тцЪ преди 11 години
Не се лъжете, хора. Единственото звено от БДЖ, което е на печалба, са именно Товарните превози! Целта е просто да ги вземат на безценица "наши хора". Мислете! И не само мислете, ами хващайте лопатите! Цялата тая ***, чака да са легне на дълбочина 2 м. Да им помогнем!
10
0
 
2
 
! Отговори
ggg преди 11 години
Така и така е на загуба, могат да направят безплатни превозите поне да се облагодетелстват хората а не управителите. Безплатно за всички работещи.
9
0
 
13
 
! Отговори
Аноним преди 11 години
Продайте и БДЖ! Така както е тръгнала, нека всички държавни институции бъдат унищожени и продадени на тъмни бизнесмени, които после трупат пачки на гърба на нас - гражданите на България.
8
1
 
15
 
! Отговори
машинист преди 11 години
С тези двама управители: Джуров е треторазряден бракоразводен адвокат, а селянина Иванов е бивш вагоноописвач от гара Горна Оряховица няма как БДЖ Товарни превози да е на печалба. Вън далавераджиите Джуров и иванов.
7
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
За тежкото състояние на БДЖ най-голяма вина има ръководството и то не за друго, а защото въпреки загубата на позиции, а от там и на приходи и печалби, те не правят нишо за промяна в дружеството и начина им на работа. За една маневра чакаш дни, вътре живее комунизма, никой нищо не го интересува, но за да имат интерес служителите са важни ръководителите, а не самите служители. Докато има политически назначени управници, които нямат грам възможности, няма как да стане
6
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Как в други държави, които ни учат на демокрация и където никога не е стъпвал комунизъм, успяха да си запазят държавните фирми и комуналните услуги, дума не се споменава за приватизация и псевдонеолиберализация, тук все се разграбва, все се приватизира, все на загуба. В Гърция тепърва се говори за приватизация, да не говорим за Франция, Германия. Тук всичко са приватизира, нито качеството се подобри, а стана по-скъпо
5
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Трябва да арестуват Недев и Владимиров за неспособно управление и затриване на Национален превозвач БДЖ.Със некадърното си управление застрашават Националния превозвач , което е и застрашаване на Националната сигурност.
4
0
 
7
 
! Отговори
"сигурно" преди 11 години
Единственото СИГУРНО ФЪФ Бг е,.... ПОВИШАВАНЕТО НА ЦЕНИТЕ !
3
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Има ли нещо сигурно в България,след като безмозъчна Мутра управлява страната!
2
1
 
8
 
! Отговори
dan преди 11 години
То така ще стане, че краденото гориво хич няма и да се доближава до локомотива. Кел ти файда и камери и мамери.

Спонсорирани публикации