Българският Alibaba - кандидат за "Вдъхновяващите 5"

Bulgaria store е първата дигитална платформа за позициониране и продажба на български стоки
29 окт 2020 12:14, Анисия Иванова
13
Българският Alibaba - кандидат за "Вдъхновяващите 5"
Снимка: Bulgaria store

Българският Alibaba - компанията Bulgaria store, е сред кандидатите в инициативата на Bloomberg TV Bulgaria в подкрепа на българските стартъпи „Вдъхновяващите 5“.

Това е първата по рода си дигитална онлайн платформа за позициониране и продажба на български стоки в цял свят. Платформата позволява на всеки български производител по лесен и ефективен начин да позиционира своите продукти на германския и австрийски пазари, като така успява по модерен начин да маркетира и заскладява стоката си.

Ето какво разказа изпълнителният директор на Bulgaria store Георги Георгиев за екипа на Bloomberg TV Bulgaria и „Вдъхновяващите 5“ за пътя към реализирането на проекта, нейната мисия и предизвикателствата, с които се сблъскват стартиращите компании.

Каква е мисията Ви?

– Мисията на Bulgaria Store е да даде на България и цялата ни икономика иновативен инструмент за професионална търговия на стоките на всички качествени български производители и занаятчии, обединявайки ги под една шапка. По този начин се стремим да им осигурим шанс и по-голямо конкурентно предимство да изнасят своята продукция в чужбина. Подкрепяйки всеки от тях в професионалното изграждане на бранда им, така че да се утвърдят на стабилно растящия западноевропейски пазар на хранителни и потребителски стоки. Ние създаваме българския Алибаба, който има визията трайно да увеличи придадената стойност и стокооборот на българските стоки в европейски и световен мащаб.

– Една от важните цели на Bulgaria Store по пътя на нашата мисия e да запознаваме максимален брой чужденци с уникалните български продукти, да запознаем западноевропейския пазар с уникалните качества на българските храни и традиционни нехранителни стоки, като паралелно с това да утвърдим и превърнем Bulgaria Store в предпочитан доставчик на тези стоки за Европа и света.

Колко е голям екипът Ви?

– Екипът ни се състои от 7 човека с експертиза във важните за бизнеса области като IT, външна търговия, Маркетинг, Земеделие и ПР.

Каква е дългосрочната Ви стратегия за развитие?

– Имаме план за листване на над 20 000 български продукта, в това число хранителни и нехранителни стоки от бита, в рамките на идните две години. Стремежът ни е да догоним постепенно търсените количества от Западния пазар в този период и да успеем чрез шестте ни логистични fulfillment склада в Германия да задоволим немскоговорящия пазар, който обхваща над 100 милиона души. В дългосрочен аспект все още е рано и нереалистично да можем да се ангажираме с конкретен план, но сме начертали посоката си за развитие.

Как се финансирахте първоначално?

– Лични спестявания, както и благодарение на семейството ми, което се яви като първи инвеститор, както и на един от менторите в инициативата Ви „Вдъхновяващите 5“ – Светозар Георгиев, съосновател на Телерик, който повярва в нас.

Защо определяте проекта/компанията си като иновативни и коя е отличителната им черта?

– Bulgaria Store притежава няколко уникални отличителни компонента, които в своята комбинация я правят иновативна и уникална. Те са директен и естествен отговор на най-сериозните проблеми, които срещат и имат българските производители. А именно липсата на ноу-хау как да стъпят на един чужд пазар, как трябва да изглежда продукта им на този пазар, на какви изисквания да отговаря, как да се комуникира към потенциалните клиенти. Сред отличителните ни черти е и възможността за управление на стоката директно в конкретната страна на място, където е пазарът, което е комплексен, дълъг и скъп процес.

Може да подкрепите иновативния бизнес, като натиснете бутона "Харесва ми“ на: https://inspiring5.bloombergtv.bg/bulgariastore/ .
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
3
 
! Отговори
до 11 преди 3 години
кисело мляко и бабешки търлъци са си сериозни продукти ,за съжаление мартениците ни ги произвеждат Китай специално за България така че те вече не се водят българско производно а изнесен български продукт в Китай ,не само американците обичат да изнасят производството.
11
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Самата идея е да се вдигне износа на български продукти и да се повиши производството на български продукти за да се задоволи този повишен пазар, в всички случай при успех ползи ще има както и за старъп идеята така и за българските производители които ще имат разширен пазар дори може да се окаже сериозен нов пазар.Пожелавам им успех в начинанието.
10
1
 
0
 
! Отговори
аха преди 3 години
кисело мляко и бабешки търлъци ше продават ко питате толкоз *** то един оборот ше падне лелеей
9
0
 
0
 
! Отговори
епаа преди 3 години
как така фирма чуждестранна служителите наполовина чужденци половина българи със изцяло българска управа и никой в нап ви незнае и не ви притеснява ...ми то може май фирма регистрирана в ЕС да отвори тук офис *** ко не български нап то германски или испански и гледа месечно сделките ддс и ко решът ревизия успоредно с български нап ше я направят даже важното да си законен ам тугаз що мий германска фирма
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 1Вярваш или не, има и такива, но ас малко.
7
0
 
0
 
! Отговори
ааабе преди 3 години
абе то лошо няма ама гръмко пишат пък ще видим к'во ше излезне и чак пък да допринася за българската икономика ...и ти май си от тея в облаците де летят иконимика стартъпи иновации тинтири минтири ако мой и риба без въдица да фащаме сама да скача у кофата мудерни раути такиви
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Нап"българия не е готова и не може да прави иновативен бизнес на практика, всеки чака рушвет."Така е. Затова виждаме, как има хора, които са тотално изолирани от пазара. Бях във фирма, която беше регистрирана кото чуждестранна, и половината служители дори не бяха българи, въпреки че беше българска управа. Буквално НИКОЙ извън офиса и ... НАП, не знаеш за фирмата и дейността и. Това бил "единсвеният начин да не ни притесняват", ми каза шефът.
5
0
 
0
 
! Отговори
ми преди 3 години
ами ако съм *** мандраджия - свързвам се с мумчетата и пращам 1на тинкя бълг сирни по интернет в Германя ли!? ми аз и ся го правя пращам на емигрантските и турските магазинчета заявяват , айди кат се наложат и почнат да ги ползват масово че ги потърся *** да се изясним ко са кат оня дет валчери за почивки посредничеше в интернет и врънка намаления ич и не ми требват теа посредници я намаление че си дам на клиента и директно
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Нищо лошо не виждам в тази латформа. Това е нещо, кеото само може да допренесе за българксата икономика, стига да се направи добре, разбира се.
3
0
 
0
 
! Отговори
мода преди 3 години
ауу... поне будни мераклии за стартЪпи имаме и за бързи пари разбира се инак евалла на момчетата опитват предприемат нещо може да търсят на хляба мекото или меки круши да го кажем ама напъват се ше отвори електронен щанд за лютеничка кьопоолу айрянче туй онуй бабешки плетени чорапи сиренье ...ааабе и я ги мислим такиви тарикатски ама не ми се получава много много. Успех!
2
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Кесело мляко, йогурт, айрян, семки за турците в Германия и електроника на Elit.
1
0
 
4
 
! Отговори
Нап преди 3 години
Изостаналата ни икономика не познава бърз трансфер ...от китай до тук идват стоките за 3дни и след това...стоят в софия по две седмици да се разпределят....българия не е готова и не може да прави иновативен бизнес на практика, всеки чака рушвет. ....не вярвам нА приказки и реклам и вече.