Dacia: Great Wall не ни притеснява

Не ги възприемаме като конкурент, но не ги подценяваме, заяви шеф на компанията
Обновена: 14 мар 2012 14:49 | 14 мар 2012 14:47,
119
Dacia: Great Wall не ни притеснява
Снимка: AutoMedia.bg

Притеснява ли се Dacia от китайските коли, които произвеждаме в Ловеч? Могат ли моделите на Great Wall да бъдат реален конкурент на румънската марка, собственост на автогиганта Renault-Nissan?

Отговори на тези въпроси получихме лично от Жан-Кристоф Кюглер - старши вицепрезидент и лидер за региона "Euromed" (България, Румъния, Турция, Мароко и Алжир) за марките Renault и Dacia, от когото AutoMedia.bg взе интервю по време на автосалон Женева 2012.

Без да увърта 51-годишният французин, работещ в компанията от 1984 г., заяви: "Засега не, но преди 20 години корейските марки също не бяха толкова добри. Сега обаче, те са истински, добри конкуренти, така че според мен китайските производители на автомобили вероятно също ще се превърнат в добри конкуренти след време.

Те все още тестват пазара, търсят къде и с какво могат да се наложат. Китайците разполагат с огромен финансов ресурс и могат да си позволят това. Ние не ги подценяваме. Анализираме това, което правят. За нас обаче е по-важно да продължим да се развиваме, предлагайки на клиентите още по-добри коли, на още по-изгодни цени".

Кюглер визира новия модел Lodgy, чиято премиера се състоя в Женева.

"Това е седмият модел на Dacia за последните осем години - заяви Кюглер. - Всичките ни модели пожънаха огромен успех. Очакваме същото да направи и Lodgy. Увеличаваме обемите на производство, въпреки кризата в Европа. Dacia е много успешна марка, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество. Dacia е умна покупка. Това личи много ясно в новия Lodgy. Той разполага с това, което никой друг не може да предложи за тези пари - седем места, сензорен дисплей, навигация, простор и качество".

Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia:

"Това са нашите главни съперници на пазара, въпреки, че те не разполагат с конкретен модел, с който да ни конкурират. С Dacia ние създаваме нови сегменти и за наша радост, публиката ги приема много добре".

Dacia стана част от Renault през 1999 г. От тогава до сега румънската марка е произвела над 2 000 000 автомобила, половината от които през последните 4 години.

Най-успешно продаваната Dacia е SUV модела Duster. В завода в Миовени на час се сглобяват по 65 автомобила, като около половината от тях са от модела Duster. От пускането си на пазара през 2010, SUV автомобилът на румънската марка е продал над 100 000 броя в чужбина и около 5000 (само за 2010) в Румъния.

Новите модели на Dacia вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


119
Още по темата: DaciaGreat Wall
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
8
 
27
 
! Отговори
Сокол преди 12 години
Ловешкият мафиот ако намали малко цените на китайската кола и ще увеличи продажбите в пъти! Няма как да продаваш "Волеекс" за 16 000 лв като същия вид коли от реномирани марки са пак толкова, че и по-евтини!
9
9
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Сега пък всички патриотари ще се скъсат да лижат г...а на джуджето от Микре,че осигурява раб.места,сглобява китайски (за разлика от Дачия ние нямаме наша марка) коли и ще завладее европейските пазари. Да ви онаковам в специалистите!P.S. Meжду другото онзи ден по DW сравняваха Duster и Tiguan. Стигнаха до извода,че не е оправдано да дадеш 15 000 ? повече,ама те немците не разбират...
8
9
 
14
 
! Отговори
прасчо преди 12 години
Кола,която има стилизирана *** за емблема,не се плаши от нищо, освен от друга кола,която има стилизиран малък *** за емблема...Акцентът тук е на 'малък'
7
3
 
46
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
"Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia"Дачия е като каруца в сравнение с Кия,Шкода и Сеат.
6
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Трипиретиииии!
5
7
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Айдеее, старата тема пак се пуска, нали го обсъждахме това..сега всички "патриоти" ще се изредят да хвалят дачията,каква супер кола е, нищо че се продава само в България,Румъния и Мароко....и ще се пенят ,че е срамота да сглобяваме коли с недоказана марка. Хайде, надуйте чалгата и плюенето по единственният ни инвеститор да започва, че от манталитета си не може да избягате. Да ви таковам в разбирачите
4
21
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
2 000 000 автомобила,половината през последните 4 години!!! В Ловеч за 40 години няма да ги сглобят. Не говоря за производство,защото такова при Гришата няма.
3
6
 
44
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Искренно се надявам да се претеснят след 1,2 години.И Рено и Пежо също!
2
23
 
16
 
! Отговори
optimist преди 12 години
Зад Дачия стои Рено-Нисан, няма причина да се притесняват от Грейт Уол, марка която почти никой не е чувал и гледа с недоверие.
1
28
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
То оставаше да ги притеснява...