Toyota прибра в сервизите 1,75 млн. автомобила

Акцията засяга модели и на компанията Lexus
16 окт 2014 15:56,
13
Toyota прибра в сервизите 1,75 млн. автомобила
Toyota Crown от 2008 г. Снимка: Toyota

Компанията Toyota обяви цели 3 сервизни акции наведнъж, като те ще засегнат 1,75 млн. автомобила. От тях 1,05 млн. са реализирани на пазара на Япония, а останалите в други държави – предимно САЩ и Китай, съобщава Automotive News.

Най-голямата акция ще засегне 802 хил. автомобила от моделите Crown, Crown Majesta, Noah и Voxy, произведени през периода 2007-2012 г. При тях е открито изтичане на спирачна течност, което намалява ефективността на спирачките. За отстраняване на проблема Toyota ще подмени гумено уплътнение в главния цилиндър на спирачната система.

Второто изтегляне се отнася за 759 хил. машини, включително и седаните Lexus IS, GS и LS, произведени през 2005-2010 г. Повече от половината от тях са продадени в САЩ, като при всички е възможна повреда на тръбите, през които минава горивото от резервоара. Това може да доведе до изтичане на гориво и възпламеняване.

Освен това в Япония в сервизите ще влязат 190 хил. коли от моделите Corolla Rumion и Auris, при които също е открит проблем в горивната система. От Toyota официално съобщиха, че досега няма нито един автомобил, който да е пострадал заради подобни повреди, но въпреки това взимат мерки.

Предишната голяма сервизна акция на японския производител бе през април, като засегна 6,4 млн. автомобила. От тях 3,5 млн. бяха вкарани в сервиз заради евентуален проблем с въздушните възглавници, а други 2,3 млн. - заради лошо закрепени предни седалки.

Още новини за автомобили четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Тойота феновете намират повод за радост, дори когато привикват милиони коли за сервизни акции!Мазохизъм ли е това, или утеха за грешният избор...
12
0
 
3
 
! Отговори
Арогантен германец преди 9 години
Свърши псохологическият ефект каращ хората да купуват Тойота.Той се състоеше в това че понеже автомобилите Тойта са семпли, безлични а понякога и смешно изглеждащи в сравнение с немски автомобил,това караше хората изибирайки Тойота подсъзнателно да се чувстват по-спокойни тъй като с това те смятат че не биха се набивали излишно в очите на автоджамбазите и завистниците, и не биха парадирали с лукс,като заедно с това вярваха че имат в ръцете си надеждно японско качество.А сега и качеството изчезна
11
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Евала, това са големи разходи за отстраняване на потенциални проблеми, които много други фирми си спестяват.Всички марки коли си имат фабрични дефекти, само някои си ги оправят (безплатно за клиентите).
10
3
 
2
 
! Отговори
Toy-ota преди 9 години
По пътя на Порше. Дефекти на хубаво място. Касаещи безопастността. А хита с *** на газта (при едно предишно тех. "обслужване").
9
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Хайде, по-активно! Какво е това слабо плюене?Хората поне си признават грешките и правят всичко възможно да ги поправят.
8
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
НАй-скъпата е защото акциите им са много високи. Автомобилите като цена/екстри е по-ниска от другите в същия клас като БМВ или Мерцедес.
7
4
 
8
 
! Отговори
norges преди 9 години
До Анонимен Тя затова е най-скъпата марка, нали някой трябва да плати за това извънаредно обслужване...
6
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Оня ден "на-скъпата марка" Тойота.....пък ежемесечно прибират милиони бройки за фабрични дефекти.... да се чуди човек на скъпотият....
5
8
 
18
 
! Отговори
Жул преди 9 години
Аз имам Лексус от 2006 година IS автоматик. Невероятна кола. Нивото на качество е много над германските коли.
4
9
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Тойота/Лексус са много по-качествени коли от нещастните БМВ-та. Ауди и Вагоните изобщне не влизат в класацията даже...
3
13
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Е то си е еземесечно за Тойота.Нормална практика за дефектните им коли.
2
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До Анонимен 1 Карам Форд Мондео модел 2006, купих го чисто нов - вече 8 години съм сменил един маншон на полуоска и другото са масло,филтри и гуми - вече съм навъртял 140 000 км, скоро ще сменям ремъци и ролки - но това също е консуматив.
1
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Голяма фирма. Ако Форд цялото им производство е техническа неизправност.