Серийната българска суперкола. Ето я!

Модернизираната R1 на Sin Cars обикаля Европа в търсене на клиенти
14 юли 2015 12:17,
57
Серийната българска суперкола. Ето я!
Снимка: Sin Cars

Производителят на суперколи – Sin Cars, който е основан и управляван от българския инженер Росен Даскалов, представи серийната версия на своя модел R1. Прототипът на машината бе показан още през 2013 г., но сега е получил редица подобрения и допълнителни екстри.

Автомобилът е оборудван с 6,2-литров V8 двигател на General Motors, който се поставя на предишното поколение на Chevrolet Corvettе. Мощността на двигателя е 525 к.с., като той работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия Graziano. Масата на машината е 1200 кг., което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди.

Серийната версия на R1 разполага с ABS, система против буксуване, регулируемо по електронен път задно антикрило и нова изпускателна система. Промените в интериора са значителни – напълно нови са приборният панел и централната конзола, поставени са различен волан и модернизирана инфо-развлекателна система със сензорен дисплей. Суперколата е получила още спортни седалки Recaro, както и климатична система.

Официалният дебют на машината пред публика ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември, но производството на автомобила ще стартира още в края на август. Дотогава R1 ще обикаля градовете на Европа в търсене на потенциални клиенти. В момента машината е на Френската Ривиера.

Още снимки на Sin Cars R1 вижте в Automedia.bg


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


57
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
33
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Бг-тихноладжис Руското посолство, затварай плювалника!
32
0
 
1
 
! Отговори
anonimen преди 8 години
kadeto i da se proizvejda tazi kola,vajnoto e che balgarin ia e sazdal.radvaite se i na malkoto neshta,prochuli Balgariia po sveta.ne zlobeite.vprochem,po komentarite razbiram koi e balgarin i koi e turchin
31
4
 
1
 
! Отговори
Бг-тихноладжис преди 8 години
Губерчетата на предните седалки също са нашо производство !
30
4
 
1
 
! Отговори
Бг-тихнолажис преди 8 години
Плюшения волан и перденцата на задното стъкло са български, бе хейтъри !
29
2
 
4
 
! Отговори
redordead преди 8 години
до Евала - и кое ни е супер талантливото? Германия и Япония след Втората Световна са съсипани икономически, а ги виж сега къде са - дори само за автомобилосторене да говорим. Реално, всичко големи открития направени от българси, са направени в чужди държави и универститети, с чуждо финансиране и чужда помощ. Мислиш ли например, че Джон Атанасов ако беше останал в БГ щеше въобще да направи нещо? Отделно, че най-смешно е все да се оправдаваме, че някой друг ни пречи - я евреите, я марсиянците...
28
4
 
3
 
! Отговори
AcOrP преди 8 години
До Аннимен 39: И кое БМВ е с скоростна кутия на Волксваген. За Ауди-то е ясно. BMW поне моите и двете ползват кутии Getrag.
27
5
 
6
 
! Отговори
до 10 преди 8 години
калъфа за волан е българско.
26
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
СЛАВА НА ХАН КУБРАТ И ЕДИН ПРЕДИ НЕГО!
25
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
СЛАВА НА ВЕЛИКА БЪЛГАРИЯ!
24
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Колата не е: създадена и проектирана в България; сглобена или произведена в България; спонсорирана и рекламирана в България и от България; продава се и се намира извън България; оценена е във валутата на собственика й и обикаля навсякъде извън България. И няма нито една българска част по нея. Мен лично ме хваща срам и яд, че живеем в толкова смотана държава, която изгони всички умни и кадърни хора, а вас?
23
4
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Някой по-долу спомена думата "нация"... Българска нация не съществува. Има голям брой хора, живеещи на едно място, говорещи един език и имащи едни обичаи, но това не ги прави общност. А нацията на първо място е общност. Общност например имат ирландците, германците, французите, испанците,гърчулята, турчулята, евреите, румънците, унгарците, сърбите, руснаците, китайците. Ние имаме сбор от индивидуалисти.
22
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Преди време коментирах с един италианец уменията на Шумахер, а човекът се ухили и каза: 'Обаче колата е италианска'. Същото ще се случи и с R1 - ще я кара финландец, бразилец или немец, а колата ще е британска. Аааа, и надали ще я видите по нашата бетонна 'ривиера'..
21
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не сме супер талантлива нация, даже не сме и нация. Има талантливи хора от български произход, независимо дали са футболисти, шахматисти, пилоти, певци, инженери, лекари, писатели, преподаватели, но те са такива, защото са американци, немци, французи, британци, японци и т.н. 3 пъти отхвърлян за асистент кандидат в наш незнаен ВУЗ, сега е професор в Принстън; умрелият в крайна нищета у нас Дан Колов е легенда в Щатите, а Евлоги Георгиев е натрупал цялото си състояние в Букурещ. Фактите говорят!
20
2
 
7
 
! Отговори
koi da e преди 8 години
Първо колата ако се сещам правилно е с цена около 60х паунда и е такава защото се продава и в е английска марка . Писали са българска щот човечеца е сънародник най- вероятно умиращ от срам след коментарите ви .А за това че е сбирщайн *** ДОРИ ПАГАНИ Е С ДВИГАТЕЛ МЕРЦЕДЕС И СЕДАЛКИ РЕКАРО. Питаите четете и ако ме кои може и бил че сам да завие тогава да коментира човека *** такива
19
8
 
10
 
! Отговори
лъжливо заглавие! преди 8 години
Sin Cars Ltd е английска фирма, регистрирана във Великобритания, с английски уеб сайт sincars.co.uk и едниственото й 'българско' е създателят й. Ако този наистина кадърен човек беше останал в нашата ***, не знам дали и опаковка за дъвки щеше да успее да създаде. Истината е, че хора като Райна Кабаиванска, Джон Атанасов, Дилма Русев, Силви Вартан и редица други, са станали нещо, защото са оценили таланта им в бяла държава. Няма смисъл от заблуди - това не е български успех, нито кола!
18
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ще му пожелая успех на общо основание, но да пробие по подобен начин в света на спортните коли е просто нереално. Ми да я пусне на някое и друго състезание първо, а ? През месец-два по медиите има новини за подобни прототипи, а досега не съм чул някой да се наложи, камо ли серийно, повечето свършват до някое изложение. Повече би ме зарадвала новина, че някой започва производство на серийна масова българска кола с крайна цена около 10 хил лв.
17
4
 
25
 
! Отговори
Евала! преди 8 години
Наистина сме супер-талантлива нация, трябва само да се освободим от ***, които ни пречат да развием потенциала си!
16
1
 
13
 
! Отговори
MC КОЧО преди 8 години
Гледам доста коментари, всички оплюват колата, но никой не е коментирал изключително малоумната статия. Стигнах до там че ABS е система против буксуване, а тя е обикновена спирачна система против БЛОКИРАНЕ. Има я задължително в колите в Европа от над 15 години. Системи против буксуване няма. Има ESP което е програма за стабилност и TC което е подобна програма.
15
5
 
7
 
! Отговори
име преди 8 години
Стига бе, тая новина ми звучи като шега :) Това сериозно ли е? Серийна кола в БГ? Че къде го тоя завод??
14
2
 
23
 
! Отговори
me преди 8 години
Ей, в хейтенето сте мнооого добри. Ми разбира се, че не е "произведена" тук, вие изобщо знаете ли колко пари и хора са свързани с производството на една кола от дизайн до крайна изработка? В България няма такива хора. Хората са сглобили нещо, което може и да е добро. Така или иначе тя не претендира да е по-добра от Ферари, претендира да е добра. И предполагам ще се намерят клиенти, които си падат по екзотиката. Пък ако потръгне, може и някой ден да произведат цяла кола.Но поне опитват и се борят