Ами сега? АвтоВАЗ спира продажбите на Lada в България

Новите екологични стандарти отказват руснаците от пазарите в ЕС
Обновена: 12 апр 2019 16:00 | 12 апр 2019 15:10, Красимир Ангелов
142
Ами сега? АвтоВАЗ спира продажбите на Lada в България
Снимка: АвтоВАЗ

Легендарният руски производител АвтоВАЗ прекратява продажбите на автомобили от марката Lada в Европа, съобщиха от прес-службата на компанията.

Досега моделите от тази марка се предлагаха на пазарите в Германия, Австрия, България, Литва и Унгария, съобщава AutoMedia.bg.

"Заради новите екологични норми в европейските държави сме принудени да коригираме нашия износ в този регион. Принудени сме да напуснем тези пазари, но в същото време ще продължим сътрудничеството ни с алианса Renault-Nissan за създаването на глобален модел, с които да се завърнем по-късно", се казва в съобщението на АвтоВАЗ.

В момента екологичните стандарти в ЕС позволяват средни нива от 120 гр СО2 на км, но при моделите на Lada те са по-високи. От 2020 г. изискванията стават още по-жестоки - 95 гр СО2/км, което прави икономически неизгодно преработването на двигателите на руските автомобили.

През миналата година АвтоВАЗ е руският производител, продал най-много автомобили зад граница - 38 100, което е увеличение с цели 57,3% в сравнение с 2017 г. Почти 90% от тези автомобили обаче са продадени в страни от бившия Съветски съюз, които не са в ЕС.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


142
Още по темата: българияladaАвтоВАЗ
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
45
5
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Май повечето служебни коли на горските работници са Лада Нива ...
44
6
 
12
 
! Отговори
kukla преди 5 години
Ами може и да ги спрат Ладите. Тия дни Мерцедес откриха нов завод в Русия. Като основание за това беше нарастващите продажби на Мерцедес в Русия и надеждите за стабилен и голям пазар. Маса германски производители барабар с министъра им бяха се изсипали в Русия.
43
7
 
1
 
! Отговори
House M.D. преди 5 години
Какви са тези русизми? "Зад граница". Българският израз е "в чужденеция"!
42
11
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Супер ,не ни трябва .
41
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 41Като се има пред вид това и статиите в пресата от официалното им изпитване в Германия, Финландия и Франция те са доста по-добри от 90% от колите , карани у насВ Германия са забранени за продажба от месеци, още преди да се знае какво ще предствляват новите еко норми.
40
8
 
14
 
! Отговори
АНТИ преди 5 години
Европа си изнесе тук, бедни социалтуристи летовници, ***, алкохолици и т.н.Защото мутрата бай ***, изгони нормалния европеец - платежоспособен турист.
39
10
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 4Те не са предишните качествени ладички, а някакви френски брички.Кое им беше качественото на предишните Ладички, че аз помня, че бяха тотални ***?Може да не отговарят на новите еко норми , но френските брички ще изминат стотици хиляди километри а Ладите едно врме не можеха да стигнат 90000км без ремонт на двигателя.
38
6
 
18
 
! Отговори
Дърт комунист преди 5 години
Толкова снимки и писане имаше по форумите за новите лади и сега едно голямо нищо.Три дни яли пили и се веселили и машина не сделали.
37
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Българинпричината не е в това, че караме стари коли, а за това, че Европа си изнесе мръсното производство тукЯ ми обясни кое мръсно производство си е изнесла Европа тук?
36
1
 
7
 
! Отговори
водка PUTINKA преди 5 години
Не разклащай, преди употреба.
35
7
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не знам как е с екологията, но съм се возил на някои от най-новите лади. Като се има пред вид това и статиите в пресата от официалното им изпитване в Германия, Финландия и Франция те са доста по-добри от 90% от колите , карани у нас, особено като се знае какви коли караме и как ги поддържаме.
34
12
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 38Руснаците развиват стратегическите си отрасли.Производството на коли не им е приоритет.И не е нужноТочно така, износът на брезови клонки носи къде, къде по-високи приходи.
33
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ауууу, какво ще правим сега без Лада?
32
15
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Руснаците развиват стратегическите си отрасли.Производството на коли не им е приоритет.И не е нужно
31
2
 
10
 
! Отговори
А А преди 5 години
До БГНяма да ми върви ракията тая вечер!-------------------------------------------------Днес е ден майстора - от няколко часа сме на нискооктаново гориво.
30
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
После ще поплача, че сега имам малко работа.
29
7
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Сега, както преди това и без това тези руски талиги никой не ги купува.
28
6
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не виждам защо се изтеглят от България.В България такива горепосочени екологични стандарти явно не важат!Иначе как се движат 80% от колите в България?
27
7
 
19
 
! Отговори
Жо преди 5 години
АВТОВАЗ миналата година продава автомобили "зад граница". От 38 100 автомобила, продадени "зад граница", 34 300 са продадени в страни от бившия СССР.Значи за една година в цяла Европа са продадени 3 800 автомобила ВАЗ или по 10 броя на ден. Каквото е качеството, такова е търсенето.А тази година е нулево.За сметка на това са произведени стотици хиперзвукови ракети и бомбардировачи за убиване на хора.
26
5
 
11
 
! Отговори
извод преди 5 години
Уж, рускитепчасовници са най-бързите часовници в света, а не могат да достигнат еко стандартите? Непонятно.