Опасността в гаража: Е-кола се самозапали, дори без да се зарежда!

Взривът хвърлил вратата на гаража на другия край на улицата
Обновена: 30 юли 2019 10:40 | 29 юли 2019 17:45,
20
Опасността в гаража: Е-кола се самозапали, дори без да се зарежда!
Снимка: Radio Canada

Обядът на канадецът Пиеро Козентино бил внезапно прекъснат преди дни заради взрив. Никой не го е атакувал, а се оказало, че всъщност собствената му кола се е запалила.

Преди около година Пиеро си купил Hyundai Kona Electric. Над година той карал колата си без проблеми, до 26 юли.

Докато обядвал в дома си, противопожарната аларма се включила. Когато излязъл навън видял гъст дим да излиза от гаража му, пише insideevs.

Така канадецът може от първо лице да ви разкаже колко е трудно да се загаси литиева батерия. Козентино се опитал да загаси пожара с помощта на градински маркуч, докато чака пожарникари, но доста неуспешно.

Около 30 пожарникари се борили с огъня, докато потушат пожара. Според тях само колата може да е причина за огнената стихия.

Още по-странния факт е твърдението на шофьора на електрическата кола, че той не я е бил включил да се зарежда.

"Беше напълно електрически автомобил и нямаше нищо около него, което може да причини такава експлозия. Ще разследваме, заедно със собственика, за да разберем какъв е проблемът", обяснява пожарникар от Монреалската служба.

Когато огнеборците потушили огъня Пиеро видял истинските щети, които батерията на колата му е причинила. Експлозията буквално е захвърлила вратата на гаража на другата страна на улицата, а части от покрива на гаража са паднали.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


20
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
1
 
1
 
! Отговори
user преди 4 години
До Анонимен колега тука малко бъркаш литиева батерия се самозапалва от силен разряден ток надхърлящ няколко пъти капацитета на батерията например батерията е 20ah а ти теглиш 200+ ампера еквивалент на късо съединение, понякога зареждане след като е паднала под3v на клетка, презареждане над 4.20v за някои батерии 4,35v висока температура и много рядко от фабричен дефект.за пробив смачкване е ясно
15
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 15Ти ко искаш купувай си много добре изпитана лада.
14
2
 
6
 
! Отговори
АнонимеН преди 4 години
Тесла модел S се запали, заключи шофьора и го изпепелиУжасяващият инцидент се е разиграл във Флорида Флорида, САЩ 06 Апр. 2019Тесла модел S се запали и уби своя шофьор, затваряйки всички врати, когато колата се възпламени при катастрофа.
13
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
мани , тия коли са вредни, всичко от Америка е вредно, трябва си возила на руска газ.
12
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не знам ... Имам от 2013 и не се е палила...
11
7
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Всяко ново нещо трябва да се изпитва с години в най различни условия. Но капиталиста няма време за изпитания щото губи пари.. Ще изгуби милионите. А потърпевшите са Умниците дето им купуват бричките.
10
7
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А колко бензинови коли се самозапалиха в гаража от късо съединение последната година? Или това не е новина защото никой няма да заинтересува.
9
9
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Същото се случи и на руската подводница Лошарик на 1 юли този месец.
8
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 4Да разбираме ли, че всеки горд собственик на електричка ще трябва е по на ти с четенето, иначе колата я пиши бегала, докато той все още срича из съдържанието.А и нещо не го разбрах това как точно ще се откачат кабелите при вече запалила се и горяща кола, ама нейсе ще да му го мислят ... пожарникарите.
7
3
 
19
 
! Отговори
Глас от тоалетната преди 4 години
Сарам си старата бензинка и нямам грижи.
6
4
 
5
 
! Отговори
Тефлон Мъск преди 4 години
това са долни инсинуации защото аз съм псевдо ефреин. това са само фейк нюз и дизелови пръдннички от автолобито. добре че почнах десетина нови проекта и немам време да им разкатая майките на бе ем фетата. най вероятно катарците собственици на фолксвагината са ми запалили тостера.
5
2
 
26
 
! Отговори
пенчо преди 4 години
Явно не е ползвал оригинални кабели за зареждане.От apple обикновено така се оправдават.
4
4
 
8
 
! Отговори
избирател преди 4 години
Благодарим за обяснението 1-ви,но има ли значение, кога и защо ТРЕЩИ?!Те и ръчните гранати са така, трябва първо да извадиш щифта...
3
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тоя па как ще гаси електричка с градински маркуч ... много ясно, че нищо няма да стане. Това се гаси с прах/пяна/гел. Като си купува такава кола, да си вземе и подходящ пожарогасител.Надявам се и нашите пожарникари да го съобразяват. Теслите имат специална инструкция как да се откачат високоволтовите кабели от под задния калник преди да се поливат с вода.
2
5
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"Още по-странния факт е твърдението на шофьора на електрическата кола, че той не я е бил включил да се зарежда."Същото се случи и с една Тесла на паркинг в Китай преди няколко месеца. Има я на видео как докато стои паркирана от нищото се самозапалва и избухва. Или да си решат проблемите или да спират от производство електричките си, щото когато плъзнат масово ще стават грозни инциденти в големи мащаби.
1
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
литиевите батерии се замозапалват когато са напълно празни или когато са пробити,когато са пълни опасност няма,освен при много силен удар предизвикващ пробив,най вероятно нещо е изтощило батерията докрай и след няколко дена се е взривила