55 хил. литра вода отидоха за гасенето на горяща Tesla

Заради батериите автомобилът се запалва отново и отново
20 ное 2022 22:47, Нели Христова
103
55 хил. литра вода отидоха за гасенето на горяща Tesla
Снимка: БГНЕС

Малко преди 11 часа сутринта във вторник, 15 ноември, Доброволната пожарна компания Morris Township получава обаждане за горящ автомобил на междущатска магистрала 80 в централна Пенсилвания. Няколко часа по-късно с помощта на хиляди литри вода електрическата Tesla, която е предизвикала пожара, най-после е загасена и може да бъде преместена безопасно от пътя, пишат от Automedia.

За щастие никой не е пострадал при инцидента, при който чисто това Model S (доставена е на собственика предишния ден) се удря в отломки на пътя. Според един от пътниците в автомобила, след сблъсъка от долната част на електромобила започва да излиза дим. В колата има трима души и куче, които се излизат веднага.

Те изваждат голям късмет, защото Model S пламва почти веднага и изгаря напълно. Пожарникарите от Morris Township пристигат бързо и изливат две цистерни с вода (15 141 литра), но това се оказва недостатъчно, за да се потушат пламъците. На мястото пристигат три екипа на други пожарни команди, които използват още 45 425 литра, за да загасят огъня.

Така се оказва, че за потушаване на пожара си използвани над 55 000 литра вода. Това е значително повече от нормален автомобилен пожар, за който са нужни около 1900 литра вода, твърдят от противопожарната служба.

„Заради литиево-йонната батерия на превозното средство, потушаването на този пожар ще изисква допълнителни цистерни, тъй като превозното средство ще продължи да се запалва отново и да гори яростно на моменти. Бяха нужни повече от два часа непрекъснато изливане на вода върху автомобила, тъй като батерията започваше да се запалва отново и да задържа високи температури“, обясниха от Morris Township в страницата си във Facebook.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


103
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Светът отрови, еко бъди.
28
0
 
10
 
! Отговори
Щирлиц преди 1 година
Па нека гори,тъкмо ще намалеят неекологичните електротаралясници.
27
1
 
12
 
! Отговори
Реклама преди 1 година
Пътувайте с T?$LA,с теслата вие сте ПЪТНИЦИ..
26
1
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Те затова ще им слагат зелени номера на електрическите факли, да се разпознаят отдалеч
25
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ми недай боже едно такова нещо пламне на бензиностанция спрял човека да иде до тоалетна и това пламне голям гърмел ще е ще, се вижда от километра пожара
24
1
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
ТОВА Е БЪДЕЩЕТО , ТЕЗИ ПУШЕЦИ СА ЕКОЛОГИЧНИ ТЕ НЕ ЗАМЪРСЯВАТ
23
1
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Това са зелени емисии и пушеци, които миришат на дъждовна гора, но са и полезни.
22
3
 
33
 
! Отговори
Teo преди 1 година
С всяка електричка би се случило същото. Илон ги прави със сравнително голям пробег, но са тежки(около 2 тона е нормална тесла) с батерии разположени в пода. Това е много опасно, защото имат сравнително малък клирънс и удар в бабуна, в легнал полицай, или на излизане от гараж може лесно да тотализира колата. Необходим ни е технологичен пробив в съхранението на енергия. Така не става! Неефективно и неекологично е!
21
0
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Недай боже това да, е в някой подземен гараж в някоя сграда, ще има бая, жертви дето викаш чист късмет че няма жертви до сега
20
2
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Който следи какво става, вече е виждал какъв огромен и неудържим пожар предизвикват електромобилите. И то без видима причина. Събрал съм в архив доста видеа в електромобили, които се възпламеняват докато се зареждат, докато седят на паркинг, след лек инцидент, след намокряне. Видеата със самозапалващи се автобуси са ужасяващи. Чист късмет е, че досега са без жертви. Това е поредният убийствен, неработещ експеримент, който ни налагат насила, дори след като е видим провалът му.
19
1
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Вярно много екологични изгарят бързо хаха
18
1
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
щот е много еко френдли както казват екожендерите
17
2
 
24
 
! Отговори
Мда преди 1 година
Мнооого екологични !
16
2
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До 11 - "Точно 61 пъти по-вероятно е запалването на кола с конвенционален двигател при приравнена база на 100 000 продадени автомобили. Това е вече доказано." - доказано е от същите "ЕКСПЕРТИ", които през 2020г изчислиха, че до края на годината ще умрат двеста милиона от кови, нали? Междувременно, НИКОГА не съм чувал за нормален автомобил, и то не нов, а ако ще 20 годишен, който да се удари в "отломки на пътя" и да се запали и да изгори без остатък. В цялата история няма такъв случай.
15
0
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Това, ако го вкараш в гаража на блока ще запали целия блок
14
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
ГО на електричката трябва да е доста дебело.
13
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
А защо изобщо я гасят? Да я оставят да изгори като само внимават да не се разпространи пожара. Разбира се всички щети по инфраструктурата ще са за сметка на застрахователя.
12
1
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Явно не си разбират от работата. Такива пожари се гасят прахово или с въглероден диоксид. Батерии като ги заливаш с вода, която е електрически проводима ги дава на късо и това ги възпламенява. Колкото повече вода - толкова по зле. Пожарникари били... Да я бяха оставили да гори - по-бързо щеше да изгасне.
11
30
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Точно 61 пъти по-вероятно е запалването на кола с конвенционален двигател при приравнена база на 100 000 продадени автомобили. Това е вече доказано.
10
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
горящ метал се гаси с пясък, не с вода ... не точно.Първо, ако гори метал - няма с какво да го угасиш в нормални условия.Второ, в случая гори батерията.Трето - да, електроинсталации не се гасят с вода, но и за пясъка не си познал. Чувал ли си за пожарогасители с CO2?