"При два от проверените автобуси е установено, че имат техническа неизправност - спукани челни стъкла, за което водачите са санкционирани." Защо водачите? От тях ли зависи да се смени счупеното стъкло? Собственика не е ли длъжен да пуска в движение изправни автобуси?
До яПроверяват всеки ден, но костатираните нарушения остават между нарушителя и митничаря, срещу 50% от глоба в джоба на митничаря. Така и нарушителя е доволен, и митничаря доволен а и граничния пункт може да се похвали без нарушения. Както някога Тодор Живков викаше по трибуните. Другарки и другари, от вчера до днес преизпълнихме и следващата петилетка. Така се изпълват и преизпълват джобовете на държавниците.
Преди 2 години тръгваме за морето към 5 сутринта и един заспал шофьор на тир за малко да ни отнесе. Проблема е че по-виновните не ги наказват, а именно шефовете на фирмите, които карат шофьорите да бачкат извънредно.
Глоби за 14 000 лева за седем часа