В българия има 500-1000 джигити, половината от София, Пловдив и варна и останалите от малките граджчета. Нека да вкарат 20-30 човека в затвовора - дори за дав месеца да е - , останалите ще се стреснат.
нека сме наясно като се движиш с ниска скорост няма как да направиш катастрофа - спирачките ти държат, ти имаи добра видимост и т.н. Като се движиш бърз трябва да се реагира за стотни от сукндата.В града позволената скорост е 60 км, извън града - 80-90 км, освен по определени участъци, а по магистралата - до 100. Ежденвено виждам коли дад фучат по магистралата с 200 км в час, или беемвета да минават на червето в София с 80-90 км В час - послре защо има катастрофи.
Това става, защото са ни такива пътищата и защото инструкторите учат курсистите, да се тътрят с 10км/ч и не им позволяват, да усетят колата как се държи със 100 или повече километра в час! Трябва, да се върнат скоростните отсечки при кормуване и извънградското шофиране! Трябва, да се обучават и за екстремни ситуации! Не е възможно хиляди хора, да допускат една и съща грешка, тогава вината се търси другаде! Има специални курсове по екстремно шофиране... трябва да са задължителни или в курса
До 57:Добре е да прочетеш статистиката на КАТ за причини за ПТП за 2014:- 8 ПТП причинени поради превишена скорост;- над 2400 ПТП причинени поради несъобразена скорост в рамките на ограничението. Което ще рече, че спазването на ограничението на скоростта изобщо не е гаранция, че няма да причиниш ПТП. Единственото, което ти гарантира да не причиниш ПТП е СЪОБРАЗЯВАНЕТО на скоростта. Нещо което не е направил въпросният шофьор, и което не са направили 2400 шофьора миналата година.
Не се спазват ограниченията и затова стават ПТП-та. Елементарно е. Ограниченията не се спазват, защото няма контрол. Пак е елементарно. Ти компетентен ли си, че да казваш, че ограниченията са сложени безумно? Как ти се струва на теб не е важно. При увеличено натоварване се увеличава броя на лентите, а не се вдига скоростта.
Може да живееш там, но може и да не помниш. 100 км/час беше разрешената скорост на Околовръстното, където то се разширяваше.
А колко беше разрешената скорост там? Помня, че когато излизахме на широката част, разрешената скорост скачаше много, не по-малко от 90 км/час, а може би и 100 км/час, но това беше доста къс участък.
До Анонимен 37 Притежавам и управлявам БМВ поради няколко причини:1 Защото ми харесва и това е мой личен избор.2 Защото мога да си го позволя,както да си го купя,така и до го подържам.За 31 години работа-добре платена,това не е кой знае какво постижение-всъщност когато го купих 2005г. беше 3 годишно.А като цяло въпросът ти е глупав.Според теб да питаме концерна БМВ защо произвеждат този автомобил,щом в България се трепят предимно с такъв?!Сещаш ли се какво биха ти отговорили?
Никога не е имало разрешение на околовръстното и бояна да се кара с 100 км. преди 89.година.Аз живея в тази част на града и винаги съм карал кола.
Защо ли си мисля, че преди 1989-та, имаше ограничения от до 100 км/час на места, където сега е до 80 км/час? Цариградско шосе мисля, че имаше и до 110 км/час, а в широката част на Околовръстното до Бояна, беше май до 100 км/час, а не до 110 км/час. Тогава карахме коли с много по-лоши технически показатели, все пак 30-40 години са много време и техниката напредва. Колите и тогава бяха много по тези две шосета, но с по-високата разрешена скорост, това че колите са много, тогава не се чувстваше.
Който няма доводи, използва обиди, като теб.Всички шофьори сме се нагледали на безумно поставени ограничения на скоростта, така че не ми се прави на голям разбирач!*В случая с това Околовръстно, колко МПС-та спазват това ограничение на скоростта? Да не се окаже нито едно ..., което какво означава бе разбирач от всичко?
Там да вземат да турят знаци за максимално разрешена скорост от 40 км/час и да гледаме сеира. Всичко живо ще се пренасочи да минава през центъра, като значително по-кратък път, както като разстояние, така и по време, а Околовръстното ще си стои запушено денонощно.
Защо си мислиш така? Аз познавам трима с BMW, като двама са свестни, а третият е ***. При това не виждам разлика в това отношение с притежателите на други марки коли.
И пак и пак БМВ. Имам чувството, че вече държат 80% от идиотските изпълнения и катострофи. БМВ е секта и диагноза. Независмо дали е гнусно Е36 за 1000лв. или ново за 200 000лв, мормални млади хора с БМВ няма.
Винаги когато минавам по този участък на Околовръстното, шофирам нарочно с разрешената скорост. Резултатът е, че така създавам предпоставки за ПТП, защото никой, ама наистина никой, не шофира с разрешена скорост. Всички шофират с по 30-40 км/час над разрешената скорост, а зад мен за нула време става колона, докато успеят да ме изпреварят. Вероятно съзнателно е сложено това ниско ограничение, за да може КАТ на безопасен участък да налага глоби, т.е. хранилка за глоби на КАТ. 120 км/час трябва да
80 км/час на Околовръстното - някой не е наред. Има *** принцип - по-ниска скорост, означава повее МПС-та на пътя едновременно, което води до повече катастрофи и евентуално до задръствания и още повече катастрофи. Разширяването на Околовръстното би трябвало да има две цели - пренасочване на част от движението вместо да минава през центъра, да минава по Околовръстното и второ, да повиши значително средната скорост, за да не се получават задръствания. Би трябвало, но не е така с тези 80 км/час.
Докат има българи така ще да е нищо неще оправи това племе то обича да го мачкат изпитва кеф от болката
Докога? Висока скорост и отнет човешки живот...