Решението се обуславя от доста параметри,като на първо място са транспортните комуникации, техническата грамотност на персонала, минали контракти с подобни фирми, не на последно място е и парцелът,като локация, пазара в страната ,икономически статус на ***, тук сме на кирия, означава по ниски заплати за собственика. Политически имидж. Така ,че най вероятно има някаква възможност за 1.200 души да дишат по спокойно.
Ако групата VW избере Турция това ще покаже едно, че членството ни в ЕС е само за да обезлюдяват БГ и да е превръщат в пансион за стари хора.Никоя ЕС не гледа на БГ като равностоен партньор.Да има някакви инвестиции но те са за поробване с ниско заплащане на труда.Държава без армия и без мощно въоръжаване е пионка в ръцете на западните хиени.Но играчката с българина може да им струва скъпо рано или късно.
Ако спечели Турция, ще е единствено по схемата както Катар спечели домакинството за световното по футбол .......
България няма шанс!Това го разбраха и децата от шекер махала.Мечтите са безплатни и сладки.Мечтай си:--))))
завода ще отвори 2023.. а говорим за липса на обучени кадри .. глупости. има предостатъчно време да се подготвят. истинската причина завода да отиде в Турция са само и единствено ЛИПСАТА НА АДЕКВАТНИ МИТА И ТАКСИ за внос в ЕС от Турция. но рано или късно и Европа ще намери своя Тръмп и когато на Тойота, Рено, хюндай, ФВ ,фиат (хонда вече затваря в Турция) им стане неизгодно да внасят от там ще започнат да търсят места в България и Румъния
Така или иначе тука се откриват заводи всеки ден, за какво ни е още един, нали имаме ай тя сяктор...е че една транзакция ти е 3 лв, голема работа...купуваме от богатите на запад, продаваме на бедните в България на двойни цени...ай ти сяктор
Съвременната българска индустрия се изчерпва с шиенето на *** и потници,но с чужди суровини,при робски условия,а като допълнителна екстра,така леляният инвеститор изчезва с неизплатените заплати в неизвестно направление.Просто ниско-качественият туризъм,проституцията,наркотрафика и нарко-разпространението не са индустрия.Също не е индустрия безкрайно скъпите ,но в замяна на това не по-малко безкрайно некачествени ремонтирани и построени пътища.Целта им е усвояване/открадване/ на средства=
седя си край Измит паса си козите (секс красавици) и чакам завода. А уж от два месеца щеше да е тук ...
Нека се освободим от всякакви предразсъдъци,национализъм и идеологеми и всеки да си представи колкото,и да е трудно,че е голям инвеститор,и трябва да избира между България и Турция.Отчита се население,инфраструктура,количество работна ръка,квалификация на персонала,традиции в бранша,трудови навици,желание,дисциплина,мотивация,заплащане,пазари вътрешни и външни и още ред други фактори.Ами ние губим по всички показатели.Така,че шансовете на България в случая клонят към нула.
До: 130 (истината)Напротив, точно обратното е!Объркал си се нещо - ние работим със два пъти по-ниски заплати от тези в Анадола!70714
Ние от ГЕРБ решихме, че заводът на Фолксваген не ни е приоритет.Също като Шенген.Даваме го на комшиите, халал да им е!Достатъчно са многобройните заводи които строим.Например за китайски коли.Абе важна е бройката на заводите на глава от населението да сме сред първите в света!Пък може и завод за копчета да построим!!!
Ще успеем ли? Volkswagen решава за новия завод до края на октомври