Напълно съм съгласен с N24 - маршрутките бяха най-добрият транспорт в София. Редовни, бързи, спират където поискаш. Това е решението, ако искаме редовен транспорт. Няма как автобус хармоника за 100 човека да минава на 5 минути, просто защото няма толкова пътници. И няма как такъв автобус да се движи със скоростта на маршрутка.
И още нещо. Маршрутките бяха най-удобният, бърз и пряк транспорт между редица точки на града, не знам защо ги затриха до една. Айде, някои бяха доста губещи, но така и не разбрах защо махнаха примерно номер 5 от Студентски до Централна гара/автогара, която винаги беше пълна и спестяваше 1-2 прекачвания и поне 20-30 минути в чакане и пътуване по маршрута.
До Тaшко Айрянчев306 e една от най-старите линии в София и навремето свързваше Младост 1 и СУ за около 6-8 минути. За сравнение същия маршрут с метрото сега се взема за 10+ минути. И само като вметка, младостките наземни линии поемат по-голям пътникопоток, защото обслужват по-комуникативни места отколкото метрото и затова обяснения от типа "дублира метрото затова го махаме" в случая са доста несъдържателни.
В голяма грешка си!Автобус 306 е пуснат по този маршрут 1974 година.Отделно по време на пандемия всички държави увеличават превозните средства в градският транспорт, даже пускат индопълнителни надземни линии по трасето *** метрото където го има, но у нас закриваме.Общинските съветници от ГЕРБ, ВМРО и демократична България гласуваха за това.
Би било добре да има връзка моста Чавдар до Орландовци и Бенковски заради метрото. Сега май минава само някакъв рейс 100 който беше персонална на гараж Малашевци и минава всеки ден.
Значи за тия къде не са запознати пак да повторя - ако не се разкрие втора линия минаваща през кв Бенковски ще си остане маршрутката номер 11. Да пазиш ЧАСТНАТА линия на маршрутката не е ли също либизъм???
Браво добре му го натъпкаха на младия нахален гeй Бонев. Изгори милиони c глупавите си идеи за нощен транспорт. Сега да ги плати от джоба си!
Значи тръгнали да протестират за спрения нощен и разредените линии за младост. Това съм ЗА. Ама защо се мешате в линиите на северните квартали бе? Точно заради това неглижиране на северните квартали цялата София се е наблъскала в младост и сутрин Цариградско е задръстено още от Орлов мост. А нали се сещате че Цариградско няма да стане никога четирилентово заради околните сградию
По европрограмите за транспорт има изискване фирмата да е държавна/общинска. Концесийките на автобусни линии са в нарушение.
Нощен транспорт в София няма от март месец. Преди това, същите дето сега ревът като вдовици за *ур че няма нощни линии, квичаха че били празни. Автобус 306, навремето беше пуснат като помощен на младост-ките линии, докато се пусне метрото, е метро до Младост има вече 10 години и повече.
В повечето областни градове няма денонощна аптека нито спешен денонощен стоматологичен кабинет. В София за нощен транспорт бленуват. Обезкървихте провинцията.
Спират нощния градския транспорт в столицата