ЕП прие на първо четене пакета "Мобилност"

Следват преговори ЕП, Съвета на ЕС и ЕК
4 апр 2019 13:20, Елка Василева
66
ЕП прие на първо четене пакета "Мобилност"
Снимка: архив, Булфото

Европейският парламент прие днес на първо четене промените в правилата за международните пътни превози.

Гласувани бяха три законопроекта и бяха отхвърлени над 1000 предложения за допълнения към тях.

Още по темата

Отхвърлени бяха предложенията за отлагане на гласуването и възраженията за процедурата на гласуване.

След първоначално гласуване с ръка текст по текст на допълненията и отхвърлянето им ЕП премина към гласуване ан блок и успя за няколко минути да отхвърли останалите изменения и да одобри законопроектите в първоначалния им вид, съобщи БТА.

С днешното гласуване става възможно началото на преговорите между ЕП, Съвета на ЕС и Европейската комисия. Ако тези преговори завършат успешно до следващата и последна сесия на ЕП през април, предстои гласуване на второ четене преди изборите за евродепутати през май.

Предстоящите преговори ще бъдат водени от румънското председателство на Съвета на ЕС. Председателството разполага с две седмици за постигането на съгласие.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


66
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
43
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Да живее Великият Европейски съюз и Непобедимата американска армия! Другари господа, болшевиките от Франция, Германия, Италия управляват Великият Европейски съюз, а България и Източна Европа са от меншевиките.Урааааа!!!
42
2
 
9
 
! Отговори
House M.D. преди 5 години
Отлична новина! Започвам да харесвам ЕС!
41
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Доколкото знам и в момента, който иска може да работи в която и да е фирма в европа (напр. транспортна). Като условията, предлагани там са толкова по-добри, защо шофьорите не работят в чужди фирми? Така няма да има кой да работо в БГ и условията ще се подобрят. Но май не е точно така. Май и там има мошеници, които не плащат и експлоатират, или нашите шофьори не са достатъчно добри и не ги искат. Не мога да разбера защо при пазар, предполагащ свободно движение на хора са нужни такива регулции?
40
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Можело значи,хайде сега да почне дружният рев колко щяла да "загуби" България!
39
2
 
3
 
! Отговори
До Факт преди 5 години
Втората най голяма държава в Европа е не Франция а Украйна. Там е и географския център на европа
38
1
 
5
 
! Отговори
Бобо преди 5 години
Аз мисля че за икономиката ще е добре този пакт.Щом и камионите ще се връщат до бг, значи релацията ще бъде много евтина. А това е добре за внос износ търговията
37
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Кой пак дефекира на Мyтрата в гащите?Сигурно му завидяха на успехите?
36
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Алчните мyтри на прехода накрая ще счупят клона! Нищо, че се мислят за вечни!
35
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен"" Шофьорите никога не са получавали минимални заплати."Естествено, само казваме че ги осигуряват на минимални заплати. За останалото - като е толкова хубаво стани и ти шофЕр." Ами това важи и за шофьорите: като не им изнася да станат IT специалисти или склададжии. Но те избират шофьори, явно не е чак толкова зле.
34
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Добре, че сега народът яко богатее от фирмите на алчниците! Много ни е страх да не се изнесете, да знаете! Като заплахата да сме извън ЕС, о ужас! Да, много пари идват от него и потъват до стотинка в гербавите схеми. А вноските се събират от ВСИЧКИ! От целия народ, на който хич не са му нужни балетни зали по селата!Мошеници!
33
1
 
9
 
! Отговори
До шматка преди 5 години
Ще изнесете, ама друг път! Хайде да ви видим, как ще работите като тамошните! Ще плащате много повече и то не само заплати. Как един бг шофьор ще пропуска по три месеца без почивка а?
32
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Приемането на този пакет е неизбежно, дори и да се отложи за следващия европарламент. Гласуването е по нации и нямат значение партиите.
31
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До шматкаМного им пука на 80-те процента,като те винаги са зле в ЕС.Изнесете се,но пудела на Ротшилд и то там ще ви резне.
30
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Смешното е, че накрая ще останат именно големите, на които сега се смеете, а ще си заминат малките, тези които се водят 'гръбнака' на икономиката. И тогава няма да е смешно, защото транспортните услуги ще се вдигнат и всички ние ще си плащаме за днешното представление. Сещам се притчата с капана за мишки, където мишката помолила кокошката, овцата и кравата да й помогнат. Но понеже не било техен проблем, те се забавлявали и когато станали за курбан заради същия този капан, мишката само гледа.
29
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Супер! Нямате представа, колко български шофьори днес ще празнуваме. Честито и на шефчето, стигнаха го клетвите ни.
28
16
 
2
 
! Отговори
шматка преди 5 години
Повечето от пишещите са от 80%Плашите превозвачите ли бе шушумиги.Превозвача ще си изнесе бизнеса заедно с камионите от Бг.Шофьорите и те ще отидат с тях но вече няма да плащат данъци и осигуровки тук.После ще искате по високи пенсии и др но точно вие/ние ще го и.здухаме.Запада затваря още един отрасъл от Бг икономиката а вие се радвате че на Вуте милионера му е зле.Много сте зле
27
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен"Шофьорите никога не са получавали минимални заплати."Естествено, само казваме че ги осигуряват на минимални заплати. За останалото - като е толкова хубаво стани и ти шофЕр.
26
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Този мач е бил свирен отдавна, а нашите артисти изиграха едно театро за пред овчедушния народ. ЕС е създаден за да обслужва интереса на големите икономики, без да водят войни за това.Ние сме просто една колония, а и се държим като такава.
25
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тук пишат доста хора, които и идея си нямат от транспорт и заплащането в сектора. Шофьорите никога не са получавали минимални заплати. Заплащането им започва откъм 2000 лв и стига до толкова, че и повече евро. Камионите имат легла, а охраняемите паркинзи, на които спят са снабдени с бани. Проблемите са няколко : България няма нужда от толкова внос, колкото курсове ще трябва да правят тези камиони в посока държавата на регистрация, Застраховките не важат при липса на шофьор в кабината и т. Н
24
3
 
14
 
! Отговори
Факт! преди 5 години
Плюнката българия щяла да държи тон на Франция втората най-голяма държава в Европа след Русия.Смех!