Европа моли българските шофьори да карат над 10-15 часа

Колегите ми в Западна Европа са лицемери, смята Ангел Джамбазки
Обновена: 15 май 2020 22:15 | 15 май 2020 22:06,
39

Българските евродепутати внесоха поправки в пакет "Мобилност", проектът ще се гледа отново през юни. Ще спечелят ли тази битка?
Още по темата

"Ако под успех разбираме да успеем да извоюваме правото на водачите да почиват, където намерят за добре - да. Виждам тежко лицемерие и двуличие в колегите от Западна Европа. Те искат пакет "Мобилност", след като свърши кризата", каза за "Денят ON AIR" евродепутатът и зам.-председател на ВМРО Ангел Джамбазки.

По думите му в момента шофьорите от Западна Европа не искат да карат камиони, а по пътищата на континента има предимно такива от България и Румъния.

"Сега молят и настояват българските шофьори да карат по повече от 10-15 часа. Реалистичната прогноза е, че в някои от гласуванията ще имаме много близки резултати", добави Джамбазки.

Той бе категоричен, че не са се отказали от тази битка и ще продължават възможно най-силно да изразяват своята теза.

Джамбазки посочи, че намаляването на данъците винаги има ефект на запазване на пари в работодателите и на работни места.

"Пандемията показа, че и държавата, и ЕС могат да работят без чиновници. Незабавно трябва в държавите да бъде съкратена бюрокрацията. В последните 2 месеца не виждах почти никого в ЕП", подчерта Ангел Джамбазки.

"В ЕП много повече се налага да се групираш със своите съмишленици, за да защитиш българските граждани. Във времена, в които хората губят работа, е безобразие да вдигаш данъци, сега трябва да се съкращава бюрокрацията", коментира евродепутатът в ефира на Bulgaria ON AIR.

Според него Урсула фон дер Лайен не е представила нито едно смислено предложение по време на епидемията от коронавируса.

"Езиков спор между България и Македония няма. Езикът, на който говори населението в братска Македония, е западнобългарска диалектна форма", изтъкна Джамбазки.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
8
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Казуса със шофьорите на камиони е много сериозен.От една страна - наистина трябва да шофьорите да почиват помправилата, първи заради тяхното здраве, а и заради безопасността на тях и на другите на пътя.Но, в стремежа си да изкарат повече пари, те сами са склонни да карат по 15 и 20 часа.Аз съм в друга държава, но и тук българите шофьори негодуват срещу новите ограничения, защото им се плаща на километър. Реално някои от тях правят по 3-4к/седмица, а с ограниченията ще бъде на половина.
3
18
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Колегите ти от западна Европа се грижат за своите съграждани, време е и ти да започнеш да го правиш а не да работиш за самозабравили се тоталитарни персонажи.
2
34
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Какъв е този мустакат амуджа? А, това е лекето без ден трудов стаж, дето го хванаха да кара пиян. А защо започна да се показва пак? Да прибира там 10 к евро заплата и да си порка. Какво сега, акъл ли дава.
1
32
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
АНГЕЛ ДЖАМБАЗКИ Е ЛИЦЕМЕР ИСКА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ ДА РАБОТЯТ БЕЗ ПОЧИВКА.