Българският туризъм страда от липсата на реклама за страната

Калин Драганов: Имаме много по-интересни неща, които могат да се видят, но няма желаещи
Обновена: 27 юни 2013 14:21 | 27 юни 2013 11:47,
6
 Българският туризъм страда от липсата на реклама за страната
Снимка: архив Reuters
„Основната причина за липсата на развитието на туризма в България е липсата на реклама“, каза Калин Драганов, член на управителния съвет на Асоциацията на българските туроператори, в ефира на Bulgaria On Air. 

"Надеждата е, че бюджетът за рекламиране на отрасъла, който е 24 млн. лева, ще бъде използван максимално ефективно", смята той. За първи път от 23 г. има такова количество средства, с които предишното правителство се надяваше, че в страната ще има 3% ръст на посещаемостта през 2013 г..

Не е необходимо да се съсредоточаваме само върху една таргет група. За мен няма лоши туристи, всички са добре дошли – и млади, и стари“, обясни Драганов. „Природата ни е дарила ресурси, с които да развиваме всякакъв туризъм - планински, културен, морски, балнеотуризъм и имаме потенциал да го направим“, допълни той.

По думите му Румъния има 20 пъти повече посещения само за културен туризъм. „При нас има много по-интересни неща, които могат да се видят, но няма желаещи“, смята екпертът.

От бранша очакват и проблеми заради политическата криза в страната, защото туризмът се влияе от действията в парламента.

„Необходимо е държавата да отдели отрасъла от политиката, защото 99% от него е в частни ръце. Важно е скоро да се реши как ще бъде представен туризма в държавата, след като беше отделен от икономическото министерство“, коментира Драганов. Той допълни, че браншът е съгласен с назначаването на Елена Николова в ресорна агенция.

Тревожната статистика показва, че туристите от Западна Европа намаляват, но от бившите социалистически държави се увеличават, каза още експертът.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
7
 
! Отговори
анонимен преди 10 години
каква реклама при това застрояване при тази мръсотия и скъпотия аз недоумявамзащо чужденците продължават да идват в българия и на всичкото отгоре държаватада им плаща рекламата айде без такива сами да си рекламират простотията
5
0
 
6
 
! Отговори
... преди 10 години
Нивото на БГ туризма изцяло отговаря на гостите на БГ обектите. Всяка година идват все по-ниска категория туристи от предходните. Един немски рапър даже песен беше написал за летният ни туризъм (ол инклузив, алкохол, разврат и куп останали безобразия) , а аз мога да напиша книга с изпълненията на туристите. С тази кадрова политика, как да стимулираш качествен кадър да ти работи и да се усмихва на клиентите. Работа без почивен ден, ниска заплата и "плаващо" работно време.
4
0
 
7
 
! Отговори
Мей-мей преди 10 години
Вярно е ,че няма реклама,но няма и здрав разум.отдавна съм спряла да ходя по българските курорти.презастроено,мръсно,скъпо и без добро обслужване.Даже се чудя на тези ,които идват.
3
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Проблемът е в обслужването! То работи като антиреклама.............
2
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
За мястото, където ходя на море не съм видял нито една реклама. И пак си има доволно туризъм. Защото там е чисто, строежа е регулиран, а хората знаят как да се държат с клиентите си.
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Не, страда от безобразно презастрояване и ужасно клиентско обслужване!

Спонсорирани публикации