Учени откриха фермент, който влияе на коронавируса

Като го "отстранили" SARS-CoV-2 спира да се размножава
11 яну 2021 15:51, Петя Славова
Учени откриха фермент, който влияе на коронавируса
Снимка: БГНЕС

Учени от университета в Тюбинген откриха фермент в човешкия организъм, който може да повлияе на разпространението на коронавируса, съобщава БГНЕС, позовавайки се на портала "Меркур".

Експертите създадоха компютърен модел на разпространението на SARS-CoV-2 в белите дробове и стигнаха до извода, че вирусът кара клетките да изработват специфично вещество, което му помага да прониква в тях.

Особено значение за вируса има ензимът гуанилат киназа (GK1). След като учените го "отстранили" от организма, SARS-CoV-2 спрял да се размножава.

Учените смятат, че тяхното откритие има важно значение за разработването и усъвършенстването на лекарства за лечение на COVID-19.

Лизин има най-много в елдата.

Магьосника преди 3 години
То пише в статията, ама кой да чете...L-лизин и L-изолевцин инхибира GT1а те като за най-лесно ги има много в соята ( сурова )а тя пък има и Genistein който блокира ACE2, Mpro и RdRPи те така....

този вирус за пореден път доказа че всички учени са гола вода

Преди малко изпих 2 чаши френски фермент за настроение, че тоя дъжд ми омръзна.Част от всекидневната профилактика срещу ковида. Досега 10 месеца успешна.Преди 3 дни тест за антитела 0,01 което е нищо - вирусът умира още на входа.

До ГосТ преди 3 години
Още ти говорят звездите - видимо е!!!

Този фермент съм го открил отдавна - червено вино и бира.

ГосТ преди 3 години
Простолюдието от плод'зеленчука и месарниците обаче величае великите западни умове изобретили трислойната тоалетна хартия (щото дори и те знаят, че хартията е китайска) и презират руската школа. Хахаха хахахаха

ГосТ преди 3 години
Фермент е понятие от руската школа за ензим. Руската школа е велика. За руснаците, величието на един учен се изразява също в това, каква школа е оставил и колко хора е обучил, а не колко пари е спечелил. В развития Изток е същото.

баико преди 3 години
ако тамп небе6е се разболел нема6е да прави дивотии и 6теха да го преизберат .но тои иска6е да станевелик *** какавто си е.

селянин преди 3 години