Надя Найденова, мениджър Застраховки "Злополука" в MetLife
|
"За Ваша сигурност разговорът се записва" - все по-често чуваме това изречение, когато получаваме обаждания от компаниите, чиито продукти и услуги използваме. И все по-често ни се обаждат. И все по-интересни оферти получаваме. Защо ли?
Продажбата на различни продукти и услуги по телефона е изключително широко разпространена практика в Европа, САЩ, дори Далечния Изток. В последните години този начин на предоставяне на специални предложения към клиентите стана рутинна практика за много компании и в България.
Причините са няколко:
- Животът ни е все по-натоварен и изпълнен със стрес
- Взимаме решение дали имаме нужда от нещо по-бързо
- Времето ни е ограничено – работа, трафик, многобройни ежедневни задачи
- Искаме да получим точно това, от което имаме нужда, вместо да преглеждаме целия набор от възможности
Къде обаче е мястото на Застраховките Живот в тази картина?
Освен че Животозастраховането е един от най-консервативните сектори, с изградени традиции и особено внимателен подход към инвестициите и портфолиото си от стабилни финансови инструменти, той е и сектор, който налага изключително високо ниво на обслужване с фокус върху клиента и мигновено адаптиране към новостите на пазара. Предлагането на застрахователна защита по телефона е част от многобройните инициативи, които застрахователите могат да развиват с цел повишаване на удовлетвореността на клиентите си, като например: гъвкави застрахователни решения, електронни платформи за изграждане на индивидуални планове и обслужване в реално време, преминаване от комуникация на хартиен носител към електронна, постоянно актуализиране на продуктовото портфолио и др.
Наред със стандартните ползи, които клиентите могат да получат от този тип предложения, в офертите отправени по телефона могат да бъдат предложени много допълнителни ползи:
- Получаване на подходяща оферта на база определяне на специфичните потребности на клиента
- Високи застрахователни покрития на преференциални цени
- Автоматично активиране на застрахователните покрития без необходимост от допълнителни одобрения или административни процедури
- Предоставяне на документите на клиента на избран от него адрес
- Пълно описание на продукта и ползите му, както и лична консултация от Агента на линия в момента
- Никакви допълнителни разходи за клиента – всички разходи относно активирането на застраховката се поемат от компанията
Разбира се, процесът на продажба на застраховки от разстояние трябва да е организиран така, че да бъде изцяло съобразен с изискванията на регулаторните органи и действащото законодателство в страната.
И когато чуете отново „За Ваша сигурност разговорът се записва“ може да очаквате предложение, което е изградено специално за Вас, да зададете всички въпроси които Ви интересуват и да сте спокойни, че това е една отлична възможност да вземете информирано решение за това как да защитите себе си и семейството си.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase