Най-често звънят в МТСП с въпроси за социално подпомагане

Колцентърът ще работи поне още година
0
Най-често звънят в МТСП с въпроси за социално подпомагане

Повече от 7000 души средномесечно са консултирани през 2014 г. от информационния център на Министерството на труда и социалната политика. Това съобщи зам.-министърът на труда и социалната политика Петя Евтимова на конференция по проект за подобряване качеството на услугите в системата на МТСП.

Oт юли 2012 г. до момента служителите са отговорили на близо 112 000 въпроса по телефона, като над половината от тях са постъпили през настоящата година.

Проектът е на стойност 1 923 426 лв. и се осъществява по оперативната програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013 година. Той е започнал през 2011 г. и трябваше да завърши през октомври тази година.

На форума Евтимова съобщи, че колцентърът ще продължи да действа със сигурност до октомври 2015 година и днес министърът на труда и социалната политика е подписал договорите на служителите в него за още една година, предаде БТА.

По думите й ще бъдат направени и усилия да бъде осигурено финансиране за проекта и през следващия програмен период до 2020 година.

На телефон 0800 88 001 за цялата страна гражданите получават консултации от четирима координатори и 20 оператори. Телефонът приема обаждания на граждани седем дни в седмицата по 12 часа, обясни мениджърът на екипа Емил Станков.

Най-многобройни са въпросите, свързани със социалната защита и подпомагане - 75 процента от всички обаждания през тази година.

Другите теми, по които са давани най-много консултации от 2012 г. досега, са трудови правоотношения, програми за заетост и обезщетения.

Най-често гражданите се обаждат за консултация, по-рядко за подаването на оплакване или сигнал. Най-активни потребители на услугата са хората между 30 и 39 години.

В изпълнение на проекта са направени четири обучителни семинара за обмяна на опит и добри практики. Открити са приемни в Благоевград, Видин, Враца и Плевен. Те привлякоха общо 381 посетители. Там бяха дадени 480 консултации.

Анкетите за обратна връзка показаха 91 на сто удовлетвореност на клиентите от предоставената им услуга.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още по темата: МТСП
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Спонсорирани публикации