Проблемът на БДЖ е в ръководството, смята Янков

Според него има натрупване на напрежение в много сфери
Обновена: 17 яну 2015 22:55 | 17 яну 2015 22:17, Екип на Bulgaria On Air
33
Проблемът на БДЖ е в ръководството, смята Янков
Снимка: БСП

Социалният ангажимент на държавата минава през БДЖ и ръководството на компанията трябва да бъде от професионалисти, каквито  дружеството е имало, смята депутатът от БСП-Лява България Красимир Янков.

Още по темата
„В Конституцията е записано, че България е социална държава. Социалното в управлението минава и през тази услуга - социална услуга в БДЖ. Това, което направиха управляващите е лишаване на гражданите от тази услуга. Когато няма пари за повече заплати, за помощи, пенсии, то държавата частично изпълнява тази услуга -  да помага на хората в правото да стигат евтино до работните си места“, коментира той пред Bulgaria On Air.

По думите му дотация от държавата на железници има в много европейски страни.

„Ако погледнем БДЖ, то нещо става с управлението на железниците. Проблемът на БДЖ в момента е ръководството. Иначе мотивацията на самите служители я има. Въпросът е, че това касае хиляди граждани и държавата не бива да абдикира“, добави той.

Според него политическата ситуация в момента е такава, че вече има натрупване на напрежение в много социални сфери заради управлението.

Красимир Янков посочи още, че промените в Закона за енергетиката, според които съставът на ДКЕВР ще се избира от парламента, са в правилната посока.

„Така ще се гарантира прозрачност при избора и ще има възможност чрез политически и граждански консенсус да се избере най-добрият специалист. Въпросът е обаче с какво мнозинство ще бъде избран председателят на Комисията. Това, което БСП предлага е шефът на ДКЕВР да се избира с подкрепата на 2/3 от депутатите или 160 гласа“, обясни социалистът.

По повод на предложението на АБВ към БСП за общи кандидатури на местните избори през есента, Янков заяви, че е трудно да се преговаря с партия, която само на думи е в лявото пространство.

Целият разговор с депутата Красимир Янков вижте във видеото:


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


33
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Като е нерентабилно пътническото да си ползва дотациите, да се закрие Холдинг "БДЖ", а товарното да се издържа само.
20
0
 
1
 
! Отговори
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ преди 9 години
ЖП.-ПРЕВОЗИТЕ --НЕ СА И НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ "СОЦИАЛНА ДЕЙНОСТ"!!НЕ МОЖЕ ---ЦЯЛА ДЪРЖАВНА ФИРМА ДА РАБОТИ ---НА ЗАГУБА!!!/това си е чисто комунистическа максима в транспорта///НИКЪДЕ В ЕВРОПА --Ж.П.--ТРАНСПОРТА НЕ Е ЕВТИН ...НИТО РАБОТИ НА ЗАГУБА ЗА ДА ИЗПЪЛНЯВА "СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ"!ТАКОВА ЖИВОТОНО ----НЕМАААААААААААААААА....!
19
1
 
1
 
! Отговори
Таня преди 9 години
Господа управляващи мото е проста реформата - отделете пътническото от товарното предприятие и всеки да си отговаря за бизнеса.
18
2
 
4
 
! Отговори
ИСТ преди 9 години
Кр. Ян. се изказва неподготвен за проблемите на БДЖ. Тази сутрин некомпетентно се изказа за проблемите в МВР. Боже, колко са я закъсали в БСП.
17
0
 
2
 
! Отговори
Де факто преди 9 години
До justice,... защото всички началници в БДЖ, особено в Горна Оряховица, са "ГЛАВА РЕЛСА"!
16
0
 
3
 
! Отговори
justice преди 9 години
НИКОГА НЕ СА НАЗНАЧАВАНИ С КОНКУРС РЪКОВОДНИ КАДРИ В БДЖ,А ИНДИВИДИ БЕЗ ВИЗИЯ И ПЛАТФОРМА......ЗАЩО ЛИ?
15
2
 
4
 
! Отговори
V преди 9 години
Освен, че дадоха България на ДПС втората причина народът да изхвърли БСП от властта е тази, постоянно лъжат за истинските проблеми и се оправдават. Ето го и тоя проблема бил в ръководството, а не вижда огромната задлъжнялост от 25 години, старите влакове, счупените релси, другите фирми дето точат БДЖ - то. БСП са лъжци и маниполатори.
14
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ВСИЧКИ ЧИНОВНИЦИ В ТАЗ ДЪРЖАВА СА НАЗНАЧЕНИ ДАЛАВЕРАДЖИИ НЕКАДЪРНИЦИ.ОЩЕ СТО ГОДИНИ ТАЗ ДЪРЖАВА ЩЕ ЗАТЪВА В БЛАТОТО.САМО РЕВОЛЮЦИЯ Е СПАСЕНИТО.
13
1
 
7
 
! Отговори
BUDA преди 9 години
Управляващите изхождат от максимата има БДЖ има проблем, няма БДЖ няма проблем.В момента ни управляват само ЛИКВИДАТОРИ от които не се чака да създадат нещо а да разрушат вече създаденото.
12
1
 
11
 
! Отговори
Ганчо преди 9 години
Подвижния състав ни е стар, но защо не възлагаме на Септември , ТрансВагон, Самуил да произвеждат вагони при положение , че правят това за износ. Локомотивите от серии 44,45,46 да се модернизират и ще се спаси положението, Да се внесат шинобуси, мотрисни влакове за близките разстояния, за далечните 60 вагона нови. Да се обединят депата за ремонт. Да спре разделянето на БДЖ по вид превози защото в момента на разделянето двете поделения стават най-големите врагове. И ръководители които РАЗБИРАТ.
11
1
 
5
 
! Отговори
Ганчо преди 9 години
Нещастието на железопътния транспорт е, че я управляват хора които не правят разлика м-у "железопътен прозорец и прозорец". Всички назначения в БДЖ са политически и с една цел- фалит на БДЖ и развитие на автомобилния транспорт. Защо управляващите като ходят по чужбина не се заинтересуват защо в тези страни железопътния транспорт е в прекрасно състояние, а у нас бедства. Причината е една- железопътния транспорт е социален транспорт и не трябва от него да се чака печалба с изключение на товарни прев
10
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Дотация от държавата за много сектори *** в западните страни.Проблемът е че с промените в България не настъ,пи развитие на секторите , а обратното държавата абдикира от всички ,като единствената и цел е да не плаща за нищо/пример здравните осигуровки на държавните служители/,а само да получава и разпродава на чужди компании от което политиците и върхушката да събират рушвети .Примери много -електроенергията ,пощите,атомната енергетика,заводите. и сега БДЖ.Как искате да съществуваме без нищо.
9
2
 
9
 
! Отговори
хахахахаха преди 9 години
проблемът е,че според черното човече,на което робуваме,тук не трябва да има нищо работещо и нищо българско,както ликвидираха икономиката,и ни направиха територрия за секс туризъм,а *** нека си коментират кой е *** и кой е фашиЗ...
8
8
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
То затова БДЖто е на това дередже защото е управлявано от такива като тоя умник. Било социално. Ами цоциалистите да върнат част от откраднатото и всичко ще е ОК
7
3
 
5
 
! Отговори
Боже-е-е-е-е-е ..... преди 9 години
До kokicha, я намали малко с алкохола ... поне, тази вечер!Ти за виждал ли си дизеловите им локомотиви, колко са екологични? ... Да, да ... точно същите, откъдето се точи и нафтата и се купува за 1.00 - 1.20 лева на свободни пазарни цени?
6
11
 
10
 
! Отговори
икономист преди 9 години
Проблема на БДЖ е в БКП-БСП , които го създадоха такъв какъвто е само да може да се краде. Това е и до ден днешен . Всички кадри в железниците крадат и с носа си и мързелуват . Като има толкова безработни как поне няма кой да почисти вагоните и да ги подържа , а има н-к влак , кондуктори , чистачки , машинисти , пом. машинисти и всякакви служби .
5
3
 
23
 
! Отговори
kokicha преди 9 години
Проблемите в БДЖ не трябва да се политизират.Трябва да се търси решение.Железопътният транспорт е най-екологичен.
4
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ами то навсякъде ръководството се сменя през известен интервал за да се краде здраво не само в БДЖ.
3
2
 
17
 
! Отговори
От трън-на глог! преди 9 години
Точно всичките 400 протестиращи на жп линиите, със своите протести в момента единствено повишиха заплатите с около 40 млн лева на некадърниците и началниците в БДЖ, подпиращи бюрата в жп управленията, за да могат по-спокойно да продължат да играят пасиансите на служебните компютри и да си чатят в Интернет по цял ден, заплащан от ... данъкоплатците, ползващи държавната железница.
2
0
 
13
 
! Отговори
Ключът от Стрелката преди 9 години
Чудехме защо на протестите, от всички ония 400 жп работяги, приличащи видимо повече на клошари, отколкото на железничари, нямаше нито един от онези дето дето нищо неправят по етажите на ЖП управленията????