Наш студент по астрономия откри нов астероид

Небесното тяло е обозначено с временното название 2011 FY16
Обновена: 4 апр 2011 09:31 | 3 апр 2011 15:01, Евгения Гигова
Наш студент по астрономия откри нов астероид
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Четвъртокурсникът в Шуменския университет "Епископ Константин Преславски" Сунай Ибрямов откри нов астероид в
рамките на кампанията на НАСА Пан-Старс за търсене на астероиди, които приближават на опасни разстояния до Земята.

Небесното тяло е обозначено с временното название 2011 FY16 и е част от основния астероиден пояс между планетите Марс и Юпитер.

В писмо директорът на програмата проф. д-р Патрик Милър поздравява откривателя и уточнява, че астероидът 2011 FY16 се намира на разстояние 2,8 астрономически единици от Слънцето - разстояние почти три пъти по-голямо от това между Земята и Слънцето.

За да се определят точните орбитни параметри, наблюденията на астероида ще продължат и през следващите няколко години. След изчисляването на точната орбита на 2011 FY16 откривателят му Сунай Ибрямов може да предложи име на астероида, уточняват от Шуменския университет.

Още по темата: астероидСунай Ибрямов

someone преди 6 години
Сунай е студент по астрономия във Факултета по природни науки, инициатор е за създаването на Студентското астрономическо общество в Шуменския университет и е първият му председател.

до icaka преди 6 години
Ти първо се научи да пишеш и то на родния си език после критикувай хората! Въпросният "ibrqm" изглежда е доста по грамотен и умен от теб след като е постигнал нещо подобно.Браво на младежа.Човек не се определя какъв е по името или народността..

icaka преди 6 години
Az shtqh edno neshto da pojelavam na toq ibrqm samo , che nqma da go napravq che shte me bannat ot saita hahahahhahahahahahahhaaahahha

Не е важно! преди 6 години
БРАВО НА МОМЧЕТО! ГОРДЕЕМ СЕ СЪС ТЕБЕ!

filomena grimaldi преди 6 години
BRAVO SUNAI IBRQMOV! da si ziv i zdrav i vse kam varha........zna4i mnogo pati sam kazvala 4e ne e vazno proizhodat i veroispovedanieto a samata li4nost. hora, osaznaite go i vie. ozenqvaite horata ne po imena i zvqt na kozata a po mantalitet i pro4ee. tozi SUNAI e gordost za zqla bg naziq.

Do Konspirator
Sujaliavam che ne mojaxme da razmenim informacia ,xubavoato e che ima xora koito se interesuvat ot interesni neshta i loshoto e che vinagi shte se nameri niakoi da zalichia tezi neshta .V suluchaia moderatora.No za tova sa pravilata da se spazvat.

Милко преди 6 години
Браво на момчето! Да е жив и здрав и да продължава все напред!

Не си anonimous ти, ти си onanisimus! Говедо тъпо...

ала бала преди 6 години
НАШ

anonimous 82 преди 6 години
Няма как да не се отбележи и името на младежа!!!Доживяхме в БГ поробителски внуци да ни възхваляват!!Ашкоолсън машаала!!

yoyo преди 6 години
Da tozi incident s dupkata v samoleta oshte ot surinta go sledia .Yspokoix se che ne sum edinstvenata koiato se interesuva tolkova strastno ot Air disasters .

Конспиратор преди 6 години
Добавили са и този инцидент
***/world/2011/04/03/dupka-v-samolet-otmeni-300-poleta-v-sasht.115212
макар че не е катастрофа а в този който ти даде няма инфо. за инцидента.

*** ... лика е към вашия сайт. НЕ ТРИЙ!!!!

yoyo преди 6 години
Mnogo sum ti blagodarna ,sega shte proveria .

poleshift.ning/
и там търси темата Plane Crashes on the rise
няколко човека там събират информацията на едно място от няколко дена

До yoyo:
Видях сайта и там има 1-2 за последните няколко дена а те всъщност са доста повече. Бих ти дал линк към форум където са събрани повечето но ..... добрия *** ми изтри предишния пост така че .... разтърси се в нета за истинската информация

До ***:
Линка не беше с рекламна а с информационна цел

planecrashinfo/recent.htm

Eto ti informacia za padnalite samoleti.

Конспиратор преди 6 години
Защо се мълчи за множеството паднали малки самолети, по цял свят в последните няколко дена?

Конспиратор преди 6 години
Защо медиите мълчат за астероида C/2010 X1 (Еленин) който се очаква да прелети близо до земята този октомври?
Защо никъде не се повдига въпроса за него и той ли е причината военните да подновят привикването на резервисти (в това число и мен)?
Защо в някои страни на ЕС, на хора работещи в държавния сектор са раздадени упътвания да са готови за катаклизми.
ЗАЩО СЕ МЪЛЧИ???