Хиляди астероиди приближават Земята, НАСА зове за помощ

Обектите идват със скорост близо 56 000 мили в час
Обновена: 12 окт 2016 14:13 | 12 окт 2016 14:07,
Хиляди астероиди приближават Земята, НАСА зове за помощ
Снимка: Reuters, архив

Хиляди астероиди са се насочили към Земята, а американската космическа агенция НАСА потърси помощ от останалите страни, за да се справи с проблема, пише Еxpress.co.uk.

От НАСА се надяват да успеят да пренасочат гигантските летящи скали, които се придвижват с 55 923 мили в час.

Наред със стотиците астероиди, които орбитират около Земята, учените очакват, че през следващата година ще открият още много.

За да се справи с нарастващия обем на летящите космически отломки, НАСА започва първата по рода си роботизирана мисия. Тя ще посети обект, който е опасно близо до Земята, за да премахне част от неговата маса и да го пренасочи в орбитата около Луната.

Агенцията ще използва бъдещата мисия, за да проучи скоростта, орбитата, размерите и въртенето на астероида, преди да решат дали е възможно да го пренасочат.

Мисиите за събиране на отломки от повърхността на астероид ще бъдат изпълнени от роботи, докато другите мисии ще бъдат изпълнени от астронавти.

Агенцията също така се надява, че нейните мисии ще дадат още данни за произхода на Вселената.

"Астронавтите ще се върнат на Земята с далеч повече проби от когато и да било, което може да допринесе за нови научни открития за формирането на Слънчевата система и началото на живота на Земята", смятат от агенцията.

Освен това от НАСА се надяват мисиите да помогнат за подготовката за мисия до Марс.

Още по темата: НАСАастероиди

Боко затова санира - против комети.

Приличзт на астероиди, но всъщност са особени летателни обекти, населени с извънземни. Ще направят спасителен десант на Земята. Познайте кого от кого идват да спасяват.

Много ми е забавно когато чета коментарите в този сайт под подобни статии. Булгаропитека няма търпение да си излее простотията и го прави с всичка сила.

да биде светлина преди 7 години
...а на третия и четвъртия ден Господ стартира двигателя и включи за всеки случай фаровете. видя, че магистралната елипса е сносна, с изключение на камънаците от неуспялата да вземе завоя планета между Марс и Юпитер и някои други гадини изскачащи в насрещното по динозаврите, и доволно заобмисля следващата дялканица, докато подобието му прелистваше ръководството с указанията да седи кротко и назидаваше нИверниците...

равенството преди 7 години
Най-после всички ще станем равни , не знам само , как богатите ще прежалят богатството си ?

ПоследнНибури идва а със него и билюк каманк

Чета им на някои другари пардон вече не сте другари а господа писанията и усещам паника. Даже някои не вярват и в Господ. Ами Господ ако няма вие откъде сте се пръкнали? От въздуха ли? Или сте станали толкова интелигентни че за вас Господ е личното ви АЗ? За тези неверници които собственото им его е повече от Господ си има време в което ще си платят. Много от атеистите ги гледам че започнаха да се кръстят и в черкви да влизат. Незнам какво ги кара да правят това като ги знам как хулеха Бог!

Реалист преди 7 години
Ето кой работи за опазване на живота на Земята и кой за нейното унищожение. Сега е момента Русия и САЩ да обединят усията си и да спрат с това безмислено военно противопоставяне и да работят заедно за доброто на човечеството.Това се отнася най-вече за Путин.

Докато НАСА полага усилия да спаси всички, Русия си разхожда искандерите и заплашва с остъкляване всички.

Бай Йордан преди 7 години
От кадя на кадя, ва??? От дек на дек???

"Живея в България, все ми е едно...".............Ако утре кажат, че настъпва края на света ... по целия свят ще тъжат, само в България ще има радост и купон до дупка на фона на "Камъните падат"

До 31Това което глупавата ти библия не знае е, че такива катаклизми са ставали много преди човек да проходи на тази планета. Да не говорим, че тая книга не е с нищо по различна от гръцата митология например. Все простотии и легенди преразказвани от уста на уста.

до 17 Тези които се въртят около Земята не ни притесняват. Има едни други с външна орбита които ще накарат многознаещата ти уста да замлъкне за винаги.

До 31Как ги има такива като теб с тоз господ не знам. А уж човека бил интелигтентен... срам. До кога ще се оповавате на литературни герои?

Ставало е преди ще става и в бъдеще. Не сме център на вселената.

я, ама тя се върти преди 7 години
за подковаване на космическите рейнджъри пращаме култовата песен "Камъните падат", а за награда на Уилис след прочистването на астероидното поле - Ленчето ще избичи един кючек

Никой не е в състояние да се бори със вселената. Много от хората си мислят че са всемогъщи и всеможещи. Не! Нито сте всемогъщи нито всеможещи просто сте едни прашинки които природата може да размаже когато си поиска. Господ е създал вселената Господ ще я унищожи когато му дойде времето. Тези скали които се движат с хиляди километри в час може ли някой простосмъртен да ги спре? Не! Никой неможе да ги спре. Няма такава сила която може да ги спре. Така че каквото е писано в Билията това ще стане!

Преди 22 години Карл Сейгън писа за бъдещи подобни мисии, ето, че сега е напът да се проведат.

Ако има летящи към народното събрание не ги отклонявайте от курса им.Дет са вика божа работа ама да са по-точни .

Сега се сетих за видеото от ония който падна в русия преди година май и как алкохолиците викаха че САЩ нападала и бягаха :)))))))))