Революционно! Русия праща в космоса робот-космонавт

Новият обитател на МКС ще носи товари, ще снима, ще помага
11 ное 2016 18:42,
Революционно! Русия праща в космоса робот-космонавт
Снимка: Reuters, архив

Ракетно-космическата корпорация "Енергия", Централният начно-изследователски институт по роботехника и техническа кибернетика и Научно-производственото обединение "Андроидна техника" пристъпиха към създаване на робот-космонавт, предаде ТАСС. Това бе съобщено от пресслужбата на РКК "Енергия".

"Не става дума просто за проект, а за част от идеологията, която е в основата на развитието на роботехниката за космически изследвания - заяви генералният директор на РКК "Енергия" Владимир Солнцев. - Смятам, че в бъдеще роботи ще обслужват автоматични космически апарати, ще работят на лунната повърхност и в далечния космос."

Робототехническият комплекс, който се създава в рамките на опитно-техническите работи "Косморобот", включва мобилен робот, пултове за управление, наземен сегмент. Опитната експлоатация е планирана от 2020 г. до 2024 г. в Научно-енергетичния модул на руския сегмент на Международната космическа станция (МКС), се отбелязва в съобщението.

Роботът ще може да пренася товари и да извършва различни дейности, включително да инсталира и да заснеме оборудване, да съединява електрически кабели, да "изследва" с помощта на телекамера външната повърхност на модула. Роботът освен това ще помага на космонавти при излизанията им в открития космос.

По-рано бе оповестено, че РКК "Енергия", която строи космически кораби, ще построи по нареждане на Роскосмос робот, който ще помага на хората по време на работата им в открития космос.

Изстрелването на Научно-енергетичния модул на руския сегмент на МКС е планирано за 2019 г.

В космическите изследвания още от край време роботите са ежедневие така, че не виждам, какво е дори "революционното" в тази "новина" !Но кремълската пропаганда се грижи редовно да подхранва фантазията на изпадналия в кома мужик !

Изстрелват ракети и кво ?. То много други държави изстрелват ракети и сателити. Единия от тая часна американска фирма тръгнал да колонизира Марс, той до Луната неможе да изпрати сателит та тръгнал да фантазира за Марс. Тия са въздух под налягане....

до 20 россия преди 7 години
Ти да не си бил каторжник там а сега си в инвалидна пенсия ?.

Ако не бяха немските учени и инженери пленени след втората световна война краварите още щяха само да гледат какво минава от горе.

"Да живее ПравоСлавието!! Да живее Славянството!! Да живее Русия!!"останалите ще минат в плитки трапове

россия преди 7 години
има един самолетоносач, който работи на въглища и в мазето има 400 каторжника с лопати.

В Америка вече има 2 частни компании които изстрелват ракети плюс наса. Недей сравнявай пияната нация с наса

За да знаите и помните : Рашките нищо не са измислили , вси4ко е крадено . Това го пиша не ,за да дразня другарите , защото е истината .

Не знам какви са руснаците но като гледам напоследък май само техни ракети летят някой да ми каже кога за последно "великата" НАСА е пратила нещо нагоре или няма оти още разработват подходящ батут .

СТРАНДЖАТА преди 7 години
Всички рашки са роботчета... - сляпо вярващи на едно жуже...

Изгърбич Задвратян преди 7 години
До Джурналист-идиоткато вица , в който иван спечелил волга, 200000 рубли, и апартамент. но се оказало че не е иван а е саша, не е волга, а е москвич, и го не е спечелил , а го е прегазил.

Джурналист-идиот преди 7 години
Заглавие: Революционно!, Русия изпраща робот!.В новината: пристъпваме към проектиране на робот. Какво се оказва в крайна сметка: някой накъде си в Русия се понапил и се похвалил че ще прави робот. като поизтрезнял се оказало че нито може да направи робот, нито има материали за робота, нито има пари за робота, нито има желание да прави друго освен пак да се напие.

Да живее ПравоСлавието!! Да живее Славянството!! Да живее Русия!!

Изгърбич Задвратян преди 7 години
До Анонимен8и само мене ли ме притеснява че това е рип офф на риалити формат от дискавъри ченъл? следващото шоу какво ще е , ще вадят от скрапа зил 131 и ще го реставрират ползвайки додж рам ? опа, и това вече го има. даже и картошка и капуста не са техно ноу хау ;00

cre преди 7 години
Браво!Измислиха го най-сетне.Това е единствения руски космонавт, който не пие водка с повод и без повод.

Кънчо П. преди 7 години
Избягал руски робот??!!!!!!!!Къде?В Щатите ли?

кк преди 7 години
ЩЕ....ЩЕ....ЩЕ....ЩЕ......ЩЕТова е Русия.

До Анонимен 6Ха-ха-ха-ха......ти вчера гледа ли в един най-обикновен град Перм "гладиаторски борби" с роботи, направени от обикновенни студенти? не си разбира се, ти четеш нашите журналистически глупости...Колкото до робота за космоса, той вече е готов, руснаците показаха филма за него....А ти.....ти си лежи на диванчето, подпирай си кухата глава...все едно е какво ти мислиш, НИКОЙ НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА от мнението на необразовани, ограничени и елементарни хора....

турчина преди 7 години
Турция прави беапилотници. Мухи или Sinek - снабдена с камера. Муха с хоботче с камера която не я ловят радарите и има връзка със спътник руснаците робот няма да направят. Андроид е открита операционна система и всеки който има пари и ресурс (умници с очила) може да направи робот. Вече не е сложно.

Този новина както и оназя за избягалия руски робот таргетва русофилския матрял за да му върне малко загубеното самочувствие. Всичко е изценировки и глупости за простата част от човечеството. Руснаците немогат да построят един нормален автомобил вече 100 години, роботи правели хахаха.