Хиляди избягаха в метрото от ремонтите

9000 души в повече само за ден регистрира общината
Обновена: 2 юни 2015 21:37 | 2 юни 2015 21:15,
27
Хиляди избягаха в метрото от ремонтите
Снимка: архив Булфото

Броят на пътниците в метрото в София се е увеличил с 9000 души само за ден. Това показва статистиката на Столичния метрополитен за понеделник - 1 юни, съобщиха от Столичната община.

Още по темата
Според общината започналите ремонти на някои възлови булеварди и улици в София са накарали хиляди столичани да не използват автомобилите си.

Само по линията, която обслужва кварталите "Младост" и "Дружба", най-силно засегнати от ремонта на бул. "Цариградско шосе", ръстът на пътниците е с 3 800 души и то само за вчерашния ден, съобщават още от Столична община.

Оттам информират и че средният брой на пътниците в метрото е 325 000 на ден.

Както Dnes.bg писа движението по бул. "Цариградско шосе" беше блокирано от задръствания заради ремонта, който започна вчера.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
1
 
! Отговори
alkatraz преди 8 години
президента каза. Ора-*** мой съграждани бъдете къртици под земяята се наврете като гоцеделвчанин по време на турското робство.
17
0
 
2
 
! Отговори
жител на Младост преди 8 години
Не смятам че само ремонта на Цариградско е пратил хората в метрото. По-скоро приключването на учебната година за децата от 1 до 4 клас и призивът на персонала от детските градини "да си починат дечицата" освободи трафика в квартала и родителите от шофирането. А метрото си е метро -удобно и бързо, само дето новите станции прокапаха, артефактите в подлеза до джамията -спирка " Сердика" на линия 2 бяха под 20см вода, по стените на подходите към спирките във фугите на облицовката избиват соли....
16
1
 
1
 
! Отговори
razgradski pop преди 8 години
Надявам се че ще се намери някой, който да изчисли материалния аспект на този проблем, но има и психологически, който е трудно изчисляем и влияе директно на здравето: стрес от задръстванията, стрес че са ти одраскали колата, стрес че няма паркинг, стрес че се е повредила колата, стрес че сервизният техник е некадърник, стрес че паякът ти е задигнал колата неизвестно къде и т.н. и т.н....
15
0
 
2
 
! Отговори
razgradski pop преди 8 години
Ще се намери ли един софиянец, който има капацитета да изчисли колко биха били годишните транспортни разходи на един среден софиянец, ако ползва автомобил или градски транспорт???
14
1
 
6
 
! Отговори
до 15 преди 8 години
Какво Канада? Прихванали са същия манталитет от американците да карат коли с 5.0 двигатели. В Дания е нормално да има 10 000 нови коли на година, защото на година имат по 65 000 нови пришелци с ниска култура като тебе и първото нещо, което правят като си намерят работа е да ди вземат возило на лизинг или кредит. И да ползваш транспорт или колело не е прищявка а част от еволюцията, но ти си прекалено близко до маймуните все още за да разбереш!
13
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Трябва да си *** да живееш с Младост или Дружба, да трябва да пътуваш по Цариградско и да тръгнеш с колата на работа, при случай, че и през двата квартала минава метро и още 10 разли рейса.
12
2
 
19
 
! Отговори
Емо преди 8 години
Какво сте се разпискали с тези ремонти бе???? Ремонтни дейности в целия свят се правят лятно време. В Швейцария и Германия - траят с години. По-добре организирани са, но и шофьорите са по-внимателни. Кара се бавно с дистанция - тук там някой бързащ тарикат... Но в бананени републики е луда надпревара, тарикат до тарикат, постояно катастрофи и адски задръствания.
11
2
 
8
 
! Отговори
до 4-5 преди 8 години
ТИ си виждал западна страна на снимка! САЩ са изклюнеие, но благодарение на пропаганда и изключително ниска цена на бензина всеки е с кола и си личи по броя на затлъстелите и сдухани хора. В страни като Дания, Холандия, Швейцария... политици, средна и висока класа пътуват с обществен транспорт или с колелета. В град като Копенхаген, много семейства нямат коли, тъй като 36% ползват колелета, а 50% обществения транспорт за да ходят на работа.
10
3
 
11
 
! Отговори
до 5 преди 8 години
В предградията и провинцията да, вземи един централен Лондон примерно, 8 милиона жители, малцина имат коли, повечето ползват ГС. Ама имаш 12 паунда на ДЕН такса, за да караш кола в централен Лондон. Подобно е в други големи градове като Сингапур примерно.
9
0
 
12
 
! Отговори
??? преди 8 години
320 хиляди на ден , по левче по 365 вадят се пари. , за разлика от автобусите където половината гратис
8
1
 
4
 
! Отговори
anonimen преди 8 години
ЛИНИЯ КНЯЖЕВО-ВРАЖДЕБНА
7
10
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Все още липсва метро по бул. Ленин само в началото на Орлов мост и после чак на летището.
6
13
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Направо да затворят булевардите към крайните квартали.И без това там е пълно с провинциалисти.
5
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Купуват си нова на изплащане, защото не могат да платят ремонтите.
4
18
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Приватизация за Софийско метро. Държавата ще получи милиарди, ще платим част от външия дълг на ГЕРБ.
3
19
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
В цивилизованите страни хората имат по 2-3 коли на семейство.
2
6
 
49
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
В цивилизованите страни да имаш кола в голям град е лукс; повечето хора ползват градския транспорт. Само в София всеки *** кара голфа всеки ден, щот' да не е балък да се вози в метро...
1
1
 
21
 
! Отговори
Момо преди 8 години
До ЕлемагАз три пъти го четох и не разбрах за какво става дума, докато не започнах да чета статията. Заглавието е в стил "Една гаща плява да яде наш'то магаре".