Спират изцяло движението около Руски паметник

До средата на август тръгват трамваите, обеща зам.-кмет
28 юли 2015 14:56, Анисия Иванова
17
Спират изцяло движението около Руски паметник
Снимка: БТА

Движението през площад Руски паметник се затваря изцяло за 20 дни, каза зам.-кметът на Столичната община Любомир Христов при проверка на ремонта на кръстовището.

"От утре сутринта със затварянето на кръстовището започва масираната работа по пътната част – окопаване и изграждане на пътната конструкция, след което полагането на настилките, включително паважите и асфалтовата настилка в активните ленти за движение", обясни той.

Още по темата

Изключение ще се прави само за коли на пожарна и аварийна безопасност, и за коли на Бърза помощ, които ще се движат в локалното платно от страната на МВР болница.

По думите на зам.-кмета строително-монтажните дейности на кръстовището са изпълнени на 45-50%. Изграден е изцяло водопроводът и се довършва подмяната на канализацията в кръга. В момента се работи по конструкцията на зеления трамвай и се подрежда паважна настилка в зоните на локалните платна, продължава изграждането на тротоарите. От утре започва масирана работа по конструкцията на пътя, информира Христов. 

Алтернативите за околните маршрути, включително и за градския транспорт, са: бул. "Пенчо Славейков", бул. "Прага", бул. "Христо Ботев".

Трамвай №5 ще бъде заместен, както и до момента с автобус, който ще се движи по бул. „Цар Борис III“ откъдето ще прави връзка с бул. „Пенчо Славейков“, бул. „Прага“, бул. „Христо Ботев“, по бул. „Александър Стамболийски“ пред Съдебната палата, а оттам обратно по ул. „Алабин“ с връзка с квартал „Княжево“.

Зам.-кметът обясни, че до средата на август най-късно ще бъдат пуснати трамваите около Руски паметник. „В момента продължава изграждането на конструкцията за трамвая, по което има още около 10 дни работа, след което ще пуснем трамвайното движение, за да може да се облекчи обслужването на хората по протежението на бул. „Цар Борис III“ в максимална степен и продължава работа по пътната част“, обясни той.

"До края на месец август трябва да приключат всички пътни работи в този проект“, уточни Христов .

Той обясни, че линията на трамвай № 5 е изключително натоварена и по тази причина се разработва и апликационната форма по ОП „Региони в растеж“ за финансиране на цялостна реконструкция на трамвайното трасе по бул. „Цар Борис“ III от квартал „Княжево“ до Съдебната палата. Предвижда се и доставка на нови трамвайни мотриси по подобие на проекта, който беше реализиран по бул. „България“.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Тази *** Фандъкова защо не вземе да се застреля??? Един качествен и нормален ремонт няма! Само краде от ремонтите. Да живее селянията!
13
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Нищо ново! Настилката около Лъвов мост се преправя в последните 10-тина години три пъти. Преди 2-3 години и руски паметник се освежи. Сега пак го дълбаят. Новите учстъци от магистралите също са за ремонт, тук-таме. А не са изтекли и 5 години от пускането им. Та така..... А ние се дърляме по форумите. А керванът си върви.
12
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Канализацията се прави от общината и се поставя под път одобрен от общината. Разрешителните се дават от общината..Дори строителна фирма да построи канализация със собствени средства разрешителното от общината се взема за същият срок, за който общината строи и за същите пари. т.е плаща се 2 пъти.Не виждам тук комунисти. Повечето са некадърници и крадци на общински пари и преди и сега...
11
1
 
4
 
! Отговори
Terminal 2 преди 8 години
Спокойно, без нерви моля.. Държавата няма как да се спре тъй като такава не съществува! Имасамо търговки дружества под кодовото име милиционер-роднина, които си разпределихаблагата на народа преди и по времето на великия преход. На останалите да пожелаем успешнаборба при оцеляването на територията наречена България!
10
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
А новата мутро-герберска част на магистрала Тракия която е вече на кратери и опасни вълни кога ще ремонтират? След ремонта на старата част може би.
9
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Само едно не мога да разбера... Фандъкова била голяма работа и щяла да отвее всички на изборите, добре! Диков бил такъв и онакъв, за нищо не ставал и трябва да си ходи, добре! А защо никой не пита Фандъкова, кой крепи Диков и дали не е тя самата? И как се получава така, че една миловидна женица, крепи такъв, като Диков?! Лично за мен Фандъкова е олицетворение за посредственост, което не пречи на хората да я харесват!
8
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Самият факт, че вече втори мандат Фандъкова не може и/или не иска да извади София от срамната класация на столици без канализация (Бояна, Драгалевци, Симеоново, Княжево, Горубляне, Панчарево, Модерно предградие, Бенковски и т.н.) би трябвало да означава мощен електорален шут отзад. Да, ама столичните овце предпочитат да ги стрижа и да блеят недоволно по потник в кухнята на панелката си. Не били предизборни ремонтите - случайно е плаирано да свършат преди изборите. Всичките. А през това време нека хората се гърчат и чудят откъде да прелетят. До октомври ще забравят. Те и толкова си помнят
7
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Най-точната метафора на ГЕРБавото управление е Цариградско шосе/море - похарчени милиони от Б.Б., кошмарни задръствания с месеци, в резултат - 20 см коловози до Орлов мост. "Направена" бул. Витоша - похарчени милиони, месеци блокирано преминаване, резултат - кич, вадещи се плочки и мръсотия. "Направена" от ГЕРБ Южна дъга - похарчени милиони, години задръствани и нерви, резутат - отново километрични задръствания от Младост 4 до Лозен, тонове вредни емисии, нерви на хората. "Направена" ул. Солунска - милиони отново, резултат - тротоар на дупки, с мрежа за комари. Улиците в кварталите - дупки, мр
6
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Оставането на лелчето като кмет означава поръчките да продължават да бъдат давани изклчително на обръчите фирми на Доган. Очевадно е, че тиквата е продължение на Доган още от времето когат ого направиха секретар на МВР в правителството на Сакса. Фирмата Трейс ( на Доган чрез поставени лица) и турски фирми са на всяка поръчка в София.
5
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
От както съм се родил живея в София, но честно ви казвам, такава каша и недомислици с маршрутите, както при текущия ремонт на Руски паметник, не бях виждал.
4
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
много ясно, пълно ембарго, докато не върнат Крим ще е така!
3
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Интересно как очакват хората да се движат като затварят всичките ключови артерии едновременно. Мутро-тиквенска работа. А другото лято отново ще се затварят за ремонтиране на дупки.
2
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Аз не виждам драма... На мен сегашната ситуация ми е крайно неудобна, но като се има предвид, че е за бъдещо добро, просто не виждам проблем.
1
8
 
1
 
! Отговори
T_T преди 8 години
леле майко... това ще бъде една драмааа...