Удар между три коли на бул. "Цариградско шосе"

При инцидента няма пострадали
16 юли 2018 10:53,
30
Удар между три коли на бул. "Цариградско шосе"
Снимка: Архив, Булфото

Три автомобила са се ударили на бул. "Цариградско шосе" в района на 4 км, в посока Пловдив, съобщиха от СДВР за "Фокус".

Сигналът за инцидента е подаден малко след 9.00 ч.

При катастрофата няма пострадали, нанесени са само материални щети.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
На Цариградско най-добре да сложат ограничение 300 километра в час. Така сел.ските бекове със старите BMW-та, мерцедеси и голфове ще се почувстват значими и ще се изпотрепят в зора да показват кой е по-по-най. По този начин:1. Ще изчезнат старите таралясници.2. Ще измрат онея с големите комплекси и онея с купените книжки.3. Ще се изчисти въздуха.И София най-накрая ще стане едно по-нормално място за живеене.
29
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Най-много катастрофи в България стават на местата, където пътя е хубав и позволява безопасно да се движиш с над 100 км/час, но по съвет на КАТ, там е бухнато ограничение от 40, 50 или 60 км/час. Понеже ставали много катастрофи, пак по съвет на КАТ вмести примерно 60 км/час, слагат 50 км/час и катастрофите се увеличават. После пак по съвет на КАТ слагат 40 км/час и катастрофите още повече се увеличават.
28
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
При разрешена скорост само до 80 км/час по Цариградско шосе е нормално да стават много катастрофи. Може би това е целта на сложилия това ограничение.
27
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Трябва да се намери оптимума за Цариградско шосе за максимално разрешената скорост, при който ще има най-малко катастрофи. Вероятно това е 120 км/час, но може и да е +/- 20 км/час около тези 120 км/час. Сегашното ограничение от 80 км/час е престъпно ниско и води до много катастрофи и задръствания. По света има разработена теория по въпроса, но в България май никой не я знае. Преди 30-40 години оптимума беше 110 км/час, но сега колите са по-надеждни и вероятно оптимума е поне 120 км/час.
26
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Колкото и непонятно да звучи на онези 80%, повишаването на разрешената скорост до безопасната скорост за пътя, води до по-малко катастрофи, по-малко загинали и по-малко ранени. 80% винаги си мислят, че колкото по-висока е разрешената скорост, толкова повече са катастрофите и загиналите, което е много невярно. За съжаление в България тези неща ги решават онези от 80%, а не хората, които знаят какво трябва да се направи. На Цариградско шосе безопасната скорост сега е поне 160 км/час, а не 80 км/ч.
25
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Решението за Цариградско шосе е да се върне предишното ограничение за скоростта - 110 км/час и да се помисли дали не може и 120 км/час да бъде ограничението. В противен случай ще четем за катастрофи и загинали там и ще губим време в безкрайните задръствания.
24
1
 
9
 
! Отговори
До 23 преди 5 години
Обикновено карам в най-лявата лента с 80-90 км/час, ако няма много коли, когато скоростта пада под 80 км/час, че и под 50-60 км/час даже и в лявата лента. От време на време се появява някой бързак с 100 км/час и нагоре, пускаш го и пак се връщаш в лявата лента, защото в средната карат с под 80 км/час. Бързакът наистина може да направи слалом в трите ленти, но за това трябва да има работещ КАТ, който да го санкционира. Да се твърди, че в лявата карат само с 100-120 км/час е смешно, Рядкост са
23
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Вижте, и сега в най-лявата лента няма нито един, който да кара под 100 - 120 км/ч. Така че не ограничението създава задръстванията, а най-вече разни "юнаци" с мощни и не дотам мощни коли, които шарят от най-дясно (автобусната лента) до най-ляво само и само да изпреварят поне още един. Защото те са "по-по-най" от всички, и не може кой да е да им пречи! Те са велики! Те са безсмъртни! И са с девиза "На мен няма да ми се случи!"Е, случва се! И то доста по-начесто!
22
3
 
6
 
! Отговори
До 19 Podlius преди 5 години
Друга причина за заблудата, че сега колите били повече, е че като гледаш един задръстен с коли булевард, които стоят на едно място в колони и не мърдат, както е сега, човек неволно си мисли, че колите са много, а ако се движеха с 110 км/час без задръстване, човек си мисли, че колите са малко, а реално те бяха повече отколкото са сега в задръстването.
21
1
 
5
 
! Отговори
До 19 Podlius преди 5 години
... за единица време преминаваха поне три пъти повече коли в сравнение със сега. Имаше поток от коли идващ от Младост и по Цариградско шосе отиващ към Орлов мост. Сега има на пресекулки по няколко коли, успяли да преминат на последния светофар, т.е. може би колите сега там са 10-20 пъти по-малко в сравнение с преди. Заблудата идва от сравнението на броя на регистрираните коли, а не на реално движещите се по дадена улица или булевард,които сега са по-малко заради задръстванията и ниската скорост
20
4
 
6
 
! Отговори
До 19 Podlius преди 5 години
Голяма заблуда е да се се мисли, че броя на колите движещи се по пътищата на България е много по-различен в сравнение с да кажем преди 30 години. Много е вероятно по Цариградско шосе сега да преминават по-малко коли за единица време в сравнение с преди 30 години, когато разрешената скорост беше 110 км/час и нямаше задръствания. Същото важи и за всички големи булеварди, по които сега има задръствания. В ж.к. Младост в София по сегашния Ал. Малинов преди 30 години нямаше задръствания и за единица
19
1
 
3
 
! Отговори
PodliuS преди 5 години
До АнонименДали пък няма връзка с броя коли тогава и сега? Питам просто...
18
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ако върнат максимално разрешената скорост по Цариградско шосе от сегашните 80 км/час до предишните 110 км/час, което е увеличение с 37,5%, пропускателната способност на Цариградско шосе също ще се увеличи с подобен порядък и задръстванията ще изчезнат. Самото намаление на скоростта до 80 км/час създава задръствания, които още повече намаляват скоростта по Цариградско шосе - често до 30-40 км/час, а всяко задръстване води до повече катастрофи. Тази вероятно е заради задръстванията.
17
2
 
1
 
! Отговори
правопис преди 5 години
До Анонимен...а на същото място явно ти си посещавал часовете по български език.
16
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Проблема е че столицата се пренасяли с м.иекащи с.Е.л.т.а.ци,които то те ги е учил на поляната на село как да карат!
15
4
 
11
 
! Отговори
До десет преди 5 години
Като карам от Горублянско до околовръстното ВСЕКИ ден ме минават разни коли: и нови и таралясници (аз съм с БМВХ4) с по 100-120км/ч. и след това бързо свиват я към Герман, я на север. Разбира се 60км/ч е тъпо, но над 80 е престъпно. Достатъчно е да сложат камери само в този участък, пък нека карат. Същото е и в града по Цариградско, някои искат да "излетят" още преди да са стигнали до летището! 2,5,6 много сте печени явно, сигурно яхате я баничарка, я бус, че и такива има.
14
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ако на Цариградско шосе върнат старата разрешена максимална скорост от 110 км/час, няма да има задръствания и катастрофите ще намалеят в пъти. Ако се сложат камери и наложат сегашното ограничение от 80 км/час, не ми се мисли какви задръствания ще има по Цариградско шосе и колко пъти ще се увеличат катастрофите.
13
1
 
5
 
! Отговори
M преди 5 години
Две коли бяха две хонди. Едно ЦРВ по ново и един по стар сивик. в лява лента. и нищо кой знае какво не е станало.
12
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Преди няколко дни се завърнах от една държава, в която ограниченията на скоростта бяха в мили и не робуваха на правилото - населено място - до 50 км/час, както е в България. Много добро впечатление ми направи, как колкото е по-главен пътя, ограничението на скоростта се увеличаваше през 5 мили, започвайки от 25 мили/час (40 км/ч) и достигайки до 65 мили/час (104 км/час) в населените места. Може някъде да е имало и повече, но не съм минавал. Катастрофи и задръствания нямаше при такива ограничения
11
3
 
8
 
! Отговори
сра преди 5 години
а докато ние си лаем и се трепем по пътищата, някой хора си купуват имения по чужбина с нашите пари, вместо да лежат в затвора...