Пътуваме в София с е-билет за 1.60 лв., но само 30 минути?

СО предложи нови тарифи за градския транспорт
21 юни 2022 09:01, Анисия Иванова
116
Пътуваме в София с е-билет за 1.60 лв., но само 30 минути?
Снимка: БГНЕС

Столичната община предложи нови тарифи на билетите и картите за градския транспорт в София. Предложението е публикувано за обществено обсъждане в Sofia.bg. До 17 юли всеки може да предлага най-различни решения и поправки на предложението на СО.

След приемането на промените в ресорната наредба, което се очаква да стане след лятната ваканция на Столичния общински съвет, Центърът за градска мобилност ще започне да продава билети за време на електронен носител. Те ще заменят хартиения билет, който ще се продава само в редки случаи.

С новите е-билети ще може да се комбинира пътуване с автобус, трамвай, тролейбус и метро. По-краткосрочният билет ще струва колкото сегашния хартиен талон - 1,60 лв., и ще е с валидност 30 минути. С този билет пътникът ще може да се вози и на друго превозно средство след изтичането на половин час, ако регистрацията в него е направена до 29-ата минута.

Другият билет за време ще е валиден 60 минути и ще струва 2,20 лв. С него също ще може да се пътува повече от веднъж, ако регистрацията е до 59-ата минута.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


116
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
65
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Взимате си годишна карта за всички линии за 365 лева, пътувате веднъж в годината и цената на пътуването е 365 лева. Някои ме призовават толкова да плащам.
64
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Не успях да намеря на сайта цитиран в тази новина, какво предлагат за обществения транспорт. Ако го има, то то е добре скрито.
63
2
 
3
 
! Отговори
До 85 преди 1 година
Аз не съм се качвал от три години в транспорта, просто чета..
62
0
 
7
 
! Отговори
Заглавието преди 1 година
НЕ Е ВЯРНО И Е ПОДВЕЖДАЩО!!!
61
0
 
1
 
! Отговори
До 69 преди 1 година
Нищо не си разбрал!
60
2
 
2
 
! Отговори
До79 преди 1 година
Ти си функционално неграмотен, ако пътуваш до 30 мин и си се качил във втори транспорт в рамките на тия 30 мин, се регистрираш в системата и се возиш, няма значение дали си ги надвишил ако си се регистрирал преди 30та минута, кое точно не разбра. Демек 15 мин метро, качваш се в трамвая на 25та минута, регистрираш билета(същия) и се возиш в трамвая дори да са минали и 40 мин вътре
59
1
 
1
 
! Отговори
до 71 преди 1 година
Какво работиш в Дания и Швеция не ме интересува- най-вероятно е черен труд. У нас заплатите в западните компании отдавна полека-лека се доближиха, че дори настигнаха европейските. Накратко да кажем- един работодател, за да даде около 50000 евро годишно бруто на някого у нас би имал х разходи. ТРОЙНО по-ниски от средните за ЕС. Капиш?
58
0
 
3
 
! Отговори
до 75 преди 1 година
Нещо май ме бъркате с някого. Нищо не съм казвал за никакви 15000лв. и цифри не съм коментирал. Коментират няколко души долу. Казах, че сума народ, като чуе нормална за София заплата (под нормална аз разбирам над 7000лв., че дори 8-9000) и започва да говори за Бентлита и луксозни вещи, присъщи на милионери. За мен средна класа човек е с поне 5-7000лв. заплата. Айде да кажем високите нива на средната класа са със 7000лв. и нагоре и стигат до огромни суми.
57
0
 
4
 
! Отговори
До 69 и 70 преди 1 година
Спокойно бе хора, щом си се качил и регистрирал можеш да се возиш и час
56
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Нищо не разбрах
55
5
 
1
 
! Отговори
До 55 преди 1 година
Питай ся лекаря колко дава на мед сестрата, и питай доктора от спешната помощ колко взима, щото тоя дето взима два пъти повече от теб в 3 през нощта няма да дойде, питай и тия в частните детски градини колко взимат, че 3000 е макс, ама масата са на 2к.,питай и колко плащат на чистачката дето чисти на детето ти че там е още по надолу, евала ти си добре, но си част от общество което не може да функционира без останалите нива.
54
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Нещо не разбрах. Качвам се на автобуса и минава повече от половин час в пътуване, тогава важи ли ми е-билета или не важи?
53
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Темата е цената на градския транспорт в София, а разни пак избиват комплекси.
52
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Или с две думи, качваш се на метрото (или повечето автобуси), в средата на пътуването ти те глобяват защото си превишил 30 минути. Гениално решение.
51
2
 
1
 
! Отговори
до 65 преди 1 година
Както казах, минималното заплащане при нас беше около 2500. Лийдовете на отделите взимаха двойно. Студенти. Исках да кажа, че човекът изобщо не изкривява реалността и тя е такава. Фейк ИТ лидер взима 5000, а истински ИТ лидер- от 8-9 нагоре.
50
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Хахаах при бюджет 250 милиона транспорт по скъп от берн а сори той там е безплатен
49
0
 
8
 
! Отговори
Пенсионер преди 1 година
Правят всичко възможно да ни е максимално гадничко и да ползваме таксита.Някои пенсионери дори нямат смарт телефон.
48
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
то няма контрола вътре,пак ще си се возя без пари.Пък балъците си плащайте.Като ги видя контролите,слизам и толкова.Да го лапат.
47
2
 
7
 
! Отговори
до 59 преди 1 година
Не правите разлика между богаташ и средна класа човек, който е малко по-заможен. корено различни неща. Като чуете за нормални заплати и пеете за някакви Бентлита и вещи, които притежават милионерите... Еми не говоря за милионери, а за деца на интелектуалци- лекари, програмисти, архитекти.
46
2
 
2
 
! Отговори
до 58 преди 1 година
Ще се намеся без да съм писал за кол центровете. В 90% от средните училища у нас се изучават по 2 езика по избор. Поне 80% от отличните ученици със средно владеят 2 чужди езика. Още в началното говорех свободно английски и средно немски. След гимназията говорех перфектен английски, немски и испански. В кол център не съм работил, започнах директно в ИТ сектора, но имахме отдел "фейк" ИТ, който комуникираше с клиенти. Минимумът на заплащане беше около 2500лв. и бяха предимно хора до 23г..