София-Бургас за 4 часа с влака – през 2019 г.

БДЖ обещават, че тогава композициите ще се движат със 160 км/ч
2 дек 2009 07:37,
97
София-Бургас за 4 часа с влака – през 2019 г.
Снимка: Булфото

За 3-4 часа ще пътуваме с влак от София до Бургас през 2019 г.

Тогава ще бъде завършена рехабилитацията на жп линията за максимална скорост от 160 км в час, съобщи инженер Петър Дяков, изпълняващ длъжността зам. генерален директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура".

Пътят от София до южното море сега се взема за 5 часа с автомобил, ускореният бърз влак ни вози за 6 часа и 5 минути, а обикновеният бърз – за 6 часа и 50 минути.

Още догодина влакът ще лети между Пловдив и Първомай със 160-200 км/ч, след като ремонтът на релсите бъде завършен.

Голяма част от подновяването на жп линиите ще става с пари от ЕС.

Заради лошото състояние на жп линиите скоростта на влаковете в момента е паднала средно до 40-50 км в час, призна Дяков. 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


97
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
70
0
 
0
 
! Отговори
mao_dze_dun преди 14 години
И един мармот... :)
69
0
 
0
 
! Отговори
Снежен човек преди 14 години
Аз и сега стигам от София до Бургас за 4 часа с кола. Когато направят магистралата вероятно ще стигам за 3 и половина часа.
68
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Те и сега могат да вдигнат 300 км/ч., ама няма толкова стръмни релси.
67
0
 
0
 
! Отговори
жепето преди 14 години
Вервайте му....
66
0
 
0
 
! Отговори
Kондуктор преди 14 години
БДЖ обещаxa същото по време на наредба на финансовия министър през 1991 г., когато постът заемаше Иван Костов, настоящ лидер на ДСБ. Костов продаде жп линиите за жълти стотинки! Нека да поеме отговорност за състоянието на държавата!
65
0
 
0
 
! Отговори
4oweka преди 14 години
Ш СЕЕЕЕЕТИШ ЧЕ СМЕ НОМЕР ЕДНО ИЗМИКЯРЕТЕ В ЕВРОПА...
64
0
 
0
 
! Отговори
MM преди 14 години
Ауууууу, какво светло бъдеще ни очаква.......
63
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Тая новина звучи страшно жалко. Това някаква подигравка ли е? Жп линия между два града ще се прави 10 ГОДИНИ????????????
62
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Това Ванката Костов го обещаваше '97, че щя;о да стане '06, ако го изберем. Не ви ли писна от едни и същи идиотизми вече?
61
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
По това време в Европа ще се телепортират вече и ще водят децата тук да видят как са живели дедите им едно време.
60
0
 
0
 
! Отговори
ел преди 14 години
А какво ще направи държавата с братята, дето са свикнали да "бирът жилязу" от съоръженията на БДЖ? То болтове, гайки, ***, чак и парчета от линиите вадят ***... Представям си какво мазало би станало след тяхна "акция" по бране. А след 10 години те ще са още повече и още по-гладни отсега. А?
59
0
 
0
 
! Отговори
w преди 14 години
Ама друг път!!! :)
58
0
 
0
 
! Отговори
!!! преди 14 години
Супер.... До 2019 в другите страни ще се телепортират от едно място на друго, а ние ще се влачим с влакчето
57
0
 
0
 
! Отговори
gendoff преди 14 години
А с кола, дори по нашите ужасни пътища, още сега можеш да стигнеш от Бургас до София за 4 часа, че и по-евтино да ти излезе!
56
0
 
0
 
! Отговори
mvm преди 14 години
Да много хубаво, ама до тогава в нормалните държави всички влакове вече ще се движат поне със 450 - 500 км/ч средна скорост :) А ние със невероятните 160 :)
55
0
 
0
 
! Отговори
vasko преди 14 години
Горките..и не ви ли досрамя да го напишете това нещо? Хората в цивилизованите страни отдавна са надминали тази скорост, ние едва през 2019 ще открием светлината в тунела.......
54
0
 
0
 
! Отговори
Хайдутин преди 14 години
Бре, тая електричка като я гледам ако вдигне 160км/ч, сиреч 3 пъти над сегашната и максимална скорост ще се разхвърчи на болтове и гайки. Що пишете глупусти да плашите хората, без друго освен *** и помаци-на теснолинейката нормален човек във влаковети ни ковчези не се качват
53
0
 
0
 
! Отговори
МПБ преди 14 години
Добре е, че се осигуряват средства за възнаграждения на служителите от БДЖ и НКЖИ. Тревожно е обаче отношението към лоялни контрагенти на тези дружества по изпълнени договори за проектиране и строителство.Задълженията са за десетки /или стотици/хилади лева и някои от тях са по проекти с европейско финансиране. Фирмите са принудени да съкращават специалисти или да фалират - нямат куража да си търсят парите от основния си инвеститор. В някой следващ ден транспротния министър обаче ще тръгне да открива поредния обект- за чужда сметка.Къде в крайна сметка са парите?
52
0
 
0
 
! Отговори
Pustiniak преди 14 години
eiiiii,a stiga s tia kitaici bre!!Te sa izmislili baruta,hartiata i kup dr neshta predi 2000godini.Naskoro sa izmislili samo,kak da iztrepat vsichki vrabcheta v durjavata-kato vragove na kulturnata revoliucia i kak se oprashvat plodovi druvcheta ot hora,shtot pchelite izmriali ot otrovite.Drugoto sa go otkradnali,a vlaka si go kupiha oficialno ot nemcite.
51
0
 
0
 
! Отговори
влак преди 14 години
Абе те първо да спрат да гонят хора , да платят заплатите на работниците си (колосалните заплати от по 350 за счетоводител) и после да говорят глупости, а в сащност влакът наистина ще се движи с толкова от Пл - до Първомай , но е интересно в други участуци дали ще вдигне повече от 50......