Влизат в сила новите екостикери на автомобилите

Промяната важи за автомобили до 3,5 тона
12 юли 2021 09:43, Ния Христова
57
Влизат в сила новите екостикери на автомобилите
Снимка: БГНЕС
От днес започва поставянето на новите екостикери на автомобилите до 3,5 тона. Това ще се получава след преминаване на технически преглед, предаде БГНЕС.
 
Стикерът е с вграден чип и ще се поставя от вътрешната страна на предното стъкло на автомобили - зад огледалото за задно виждане.
 
В електронния чип ще се съдържа цялата информация за самия автомобил - марка, модел, регистрационен номер, шаси и километраж. На екостикера ще се отбелязва еко-категорията на автомобила.
 
Най-високата 5-а група ще включва електрически, хибридни автомобили, които не замърсяват околната среда.
 
Останалите ще бъдат групирани от първа до четвърта - в зависимост от датата на първата регистрация, екологичната норма, определена от завода производител. Категория Евро-6 попада в четвърта екологична група. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


57
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
50
0
 
0
 
! Отговори
иван стоянов-тарикат преди 2 години
Аз си сменям колата като свърши бензина. Долу горе 1000км и айде чао. Ако е диезел 1200-1300максимално. Вие си правете ремонтите и сменяйте масла и филтри и гуми, като не знаете кое е евтиното. Така не се занимаваш с нищо.
49
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ей, разбирачи! И на запад карат стари автомобили. При това може да се видят автомобили на 20-25 години. Добре поддържан E30 М до Е46 M или пък SEC винаги хващат окото.
48
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
В Европа целта на тези екостикери е автомобила да отговаря на категорията, която има при производството му, а в България целта е да се дерат и ограничават шофьорите.
47
1
 
6
 
! Отговори
Абе, преди 2 години
Който и каквото да ви говори, нали знаете за какво става въпрос? Моята е Евро 4 и я карам на газ, а ще я замерват на бензин. Аз като я запаля докато стигна зоната вече е прехвърлила от бензин на газ.
46
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
абе нали трябва да се усвоят едни пари...
45
4
 
11
 
! Отговори
А3 до 20 преди 2 години
Малката ми кола я закупих преди 3 години за 3000лв. Ремонти досега - 1500лв (1200 предвидени да я стегна и 300 непредвидени)И да, чувството, че стойността на автомобила ми се равнява на нетната ми 5 дневна заплата ми действа доста успокояващо. Когато се скапе и ремонта и е над 2к, просто ще си купя друга - пак стара.
44
8
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Фигуранта не изчисти до дъно рекетьорската катажийнца за това на другите избори против него!
43
1
 
6
 
! Отговори
House M.D. преди 2 години
Защо ми изтрихте коментара и ме блокирахте по IP? Какво в "Чипът е RFID" противоречи на правилата, Нийче?
42
2
 
12
 
! Отговори
А3 До 20 преди 2 години
Семейната кола е опелче зафира на вече 15 години. Купих я стара, преди вече 9 години. До момента съм дал за ремонти (без да включвам консумативите) около 3000лв. 3000лв за 9 години или по 28лв месечно. За какво ми чисто нов автомобил, чието годишно каско ще е по-скъпо от цената на стара кола? Плюс лукса да я оглеждаш всеки път да не би случайно някой да я е подпрял с вратата докато е на паркинга пред мола? И да и търсиш колибка на цена между 50000 и 100000лв или 200/300лв месечен наем?
41
2
 
16
 
! Отговори
Малко Разум преди 2 години
Ми тока за тая батерия откъде идва, другари? А тая батрия след 7-8 г. като даде фира какво я правим. Хвърляме я заедно с цялата кола. Къде? Знаете ли колко химикали има там?
40
2
 
13
 
! Отговори
Хихи преди 2 години
Ей, поредната простотия, май'на
39
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Те хубаво влизат, но какво става с тези, които са минали технически преглед?Отделно залепването им в средата на стъклото пречи на куп системи по автомобила ми, осветеност, сензори за дъжд и т.н.
38
2
 
21
 
! Отговори
Кире преди 2 години
Кой реши, че ел. автомобилите не замърсяват, КОЙ?
37
1
 
16
 
! Отговори
Шоши Ветъра преди 2 години
Ел. автомобилите - първо, батерията им е екологична бомба, след 10 г, не става за нищо и трябва да се изхвърли целия автомобил (самото производство също замърсява), второ производството ѝ замърсява много - трето - самата енергия, за да стигне до контакта е предимно от горене на въглища.
36
9
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ще станем бяла държава и хората с нови коли да не сме само наказвани.
35
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Поредната тъпотия, за да се тормози населението!
34
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Гледам наричат нормално платените хора у нас слуги. Само да вметна, че доста от тези слуги имат акции от компаниите, в които работят и работят почти за себе си. Доста от тях работят и B2B чрез собствени компании. Залъгвайте се как да взимаш 12к месечно и обезщетение при съкращените 120к е зле.
33
4
 
13
 
! Отговори
Веско преди 2 години
Мерките всъщност са икономически, а не екологични. Идва от големите автопроизводители и целта е прозрачна да се стимулират продажбите. Това, че самото производство, особено на електрическите е мръсно, на кой му пука в имета на "растежа". Пък и него ще го изнесем в третия свят, тука ще вони на теменужки. Истински ефект ще има само ако автомобилите се движат ПО-МАЛКО!
32
1
 
5
 
! Отговори
избирател преди 2 години
Що,за комплексарщина бе хора?!Защо никога не обсъждате темата,а преминавате в лични нападки и спорове,от рода,на кой му е "ПО ГОЛЯМ"?!
31
10
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Гарантирано от Радев и сие