IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Twitter е загубил половината от приходите си от реклама

Платформата загуби и потребители

Снимка: БГНЕС/ЕРА

Снимка: БГНЕС/ЕРА

Собственикът на Twitter Илон Мъск заяви, че социалната медийна платформа, която той купи за 44 млрд. долара през октомври миналата година, е загубила около половината от приходите си от реклама, предаде АФП.

"Все още сме с отрицателен паричен поток, поради близо 50% спад на приходите от реклама плюс голямо дългово натоварване", заяви милиардерът в публикация, отговаряйки на потребител, който даваше предложения за финансиране на платформата.

"Трябва да достигнем положителен паричен поток, преди да си позволим лукса на каквото и да било друго", добави той.

Insider Intelligence съобщи, че през 2023 г. Twitter трябва да спечели по-малко от 3 млрд. долара, което е с една трета по-малко от 2022 г.

Промените, въведени от Мъск след поемането на Twitter, отблъснаха както потребителите, така и рекламодателите.

По-рано този месец Мъск обяви, че Twitter ограничава платените акаунти да четат по 10 000 туита на ден.

Безплатните акаунти, които съставляват по-голямата част от потребителите, са ограничени да четат по 1000 туита на ден.

Новите безплатни акаунти ще бъдат ограничени до 500 туита.

Няколко дни по-късно Twitter съобщи, че TweetDeck, популярна програма, която позволява на потребителите да наблюдават няколко акаунта едновременно, ще бъде достъпна само за "проверени" потребители от следващия месец.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата