Печелившите маркетингови стратегии за 2012 г.

Не изоставайте от водещите тенденции
19 юни 2012 17:06,
2
Печелившите маркетингови стратегии за 2012 г.
Снимка: sxc.hu

Във време на криза маркетингът и рекламата са основните ви инструменти да привлечете повече клиенти за продуктите или услугите, които предлагате. И все пак рекламата е много скъпа, а и хората спряха да вярват сляпо на всичко, което чуят и видят.

Ако не разполгатае с милиони, които спокойно може да прахосате, трябва старателно да подходите към таргета си на пазара. Предлагаме ви маркетингови идеи, които си заслужава да приложите през 2012:

1. Фокусирайте се върху две или три основни промоционални послания. Потребителите нямат времето и интереса да възприемат дълъг списък с послания от която и да е компания. Примери за компании, които имат голям успех с прилагането на идеята „по-малко е по-добре", са Apple, Geico, Rolex и Johnnny Walker.

2. Хуморът никога не е бил толкова необходим, колкото във времена на финансова несигурност. Животът е достатъчно труден за хората и без реклами, в които ги предупреждават за евентуални проблеми в бъдещето, ако не използват дадени продукти или услуги. Компании, които рабират ценността на хумора, са Capital One и VW с техните много популярни Darth Vader реклами.

3. Ангажирайте семейството. През 2012 оферти за цялото семейство ще привличат силно вниманието на обществото, което е резултат от тенденцията хората да се стремят да прекарват повече време със семейството си. Производителите на коли и фирмите в туристическия и развлекателния сектор вече са осъзнали тази тенденция и я използват успешно.

4. Използвайте аутсорсинг за вашия уеб мениджмънт. 2012 е годината, в която все повече компании ще разберат, че менажирането на уебсайта им ще е по-качествено, спестяващо време и дори по-изгодно, ако е оставено в ръцете на специализираните в това фирми.

5. Проследете сърфирането на вашите клиенти, за да научите какво харесват. Какви други сайтове посещават? Има софтуерни програми, които позволяват да разберете това.

6. Адресирано рекламиране. Това е нова маркетингова стратегия, при която телевизионни кабелни оператори ви позволяват да персонализирате рекламите за различни домакиснтва.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
1
 
! Отговори
въвежда в заблуда! преди 11 години
По-*** статия не бях чел. Който я е написал съзнателно въвежда читателите в заблуда! В момента върви само устната пропаганда!
1
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
ех да имах търпението да изчета цялата статия, може да казва и нещо интересно...