Шефските реплики, които галят ушите на служителите

Кои са фразите на мениджърите, които звучат като музика в ушите на подчинените им
21 юни 2013 08:22,
2
Шефските реплики, които галят ушите на служителите
Снимка: Reuters

Не е нужно, ако сте шеф, да вдигате с много заплатите на служителите си или да им давате бонуси и подаръци, за да ви обичат и уважават. Те ще са достатъчно щастливи и ако се държите с тях добре и открито. Един от начините за това е, да използвате определени думи и фрази, когато говорите със своите подчинени. Някои от най-добрите реплики на шефовете и мениджърите, които със сигурност ощастливяват техните служители, са следните:

Това беше по моя вина!

С признанието пред вашия екип, който така или иначе вече знае кой е отговорен за неизпълнението на задачите, ще си спечелите тяхното благоразположение. И вие сте човек и правите грешки. Най-трудното е да го кажете на глас, но пък е достойно за уважение. Така ще получите и симпатиите им и одобрението им, че вие не сте безгрешен - нещо, което повечето мениджъри се опитват да втълпят на подчинените си.

Радвам се, че си в отбора!

Това е една от най-мощните и мотивиращи фрази, която един мениджър може да отправи към свой служител. Тя е истинска музика за ушите му и го кара да се чувства ценен и важен.

Ето това са бъдещите цели на компанията ни!

Служителите искат да знаят какво се случва в организацията, за която работят. Те обичат шефовете им да комуникират с тях ясно и открито, а не да им сервират нещо в последния момент или пък да си променят позицията на всеки няколко дни. Освен това винаги ще знаят към какво се стремят, а за всеки индивид е важно да има цел.

Благодаря!

Думата "благодаря" прави хората щастливи открай време. А когато тази дума идва от шефа, който изказва своята благодарност за конкретно свършена работа, то служителят вътрешно е готов да скача от радост. Тази фраза показва, че мениджърът наблюдава работата на подчинените си и знае кой какво прави и какви заслуги има. Например, казвайки "Благодаря за това, че предаде финансовия отчет ден по-рано" или "Благодаря, че работи до късно вчера, за да решиш проблема с компютрите", той ясно демонстрира, че забелязва усилията на своя служител и ги оценява високо.

Ето защо...

Служителите искат да знаят защо компанията, в която работят върви по определен път и прави това, което прави. Понякога въпросът "защо" може да бъде труден за задаване и никой от служителите да не дръзва да го направи. Ето защо, когато шефът им изложи нещата ясно и директно, подчинените му ще са доволни и по-мотивирани.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
2
 
! Отговори
пешо преди 10 години
ще ти я повиша като започна да печатам па,и ти само чакай
1
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
"Повишавам ти заплатата тройно и почвам да те осигуряваям на реалните пари от утре!"