Китайците искаха да им се даде концесия за железниците. Щяхме да имаме високоскоростни влакове и завод за локомотиви - това презлагаха като условие.Ама ГЕРБ, нали няма да могат да крадат, отказаха.
Няма влакове нали купиха самолети F16.Пътниците ще летят това е положението.София нали работи метрото въпроса е решен.Превозите само с каруци по аутобана.
Да благодарим на безхаберното ръководство което унищожи БДЖ. В БДЖ в продължение на 30години некадърни политици се управляват в ръководство на структуроопределящо предприятие. Тези жалки същества успяха да унищожат БДЖ. То не бяха счетоводители от Метро, БСТ, фалирали Кремиковци специалисти и калпави юристи. Въобще политически протежета които се налапаха от скрап и продажба на локомотиви и вагони. Но няма кой да ги изправи до стената и да ги гръмне.
Много държат на безопасността, затова 3 години не могат да изберат кой да поддържа мотрисите 5 години
До vovoВсеки уважаващ себе си гнусен чалгар-див селянин пътува със 100г с трошка последна ръка преди автогробището и най-често се кюфка в някой стълб или дърво. Или опушва пространството. А белите хора в белите страни пътуват с влак културно и бързо. Но докато БОко е на власт, то въжделенията на члгар-дивите селяни са закон. Затуй ще си останете самички в България накрая. Ама кой ще ви върши сериозната работа? Само с чалга не става.
БДЖ и НКЖИ последните ТКЗСта останали от комунизма-децата и внуците на бившите началници от преди 1989г на ръководни длъжности по наследство с купени дипломи,без никакъв капацитет в кратуните си и опит.Постоянни назначения на наши хора и откриване на нови паразитни длъжности,а долу една шепа хора направени на маймуни.
Нямаме толкова население,че пътническите влакове да са пълни или да работят на печалба,нямаме такава индустрия да измасяме големи товари с влакове просто си мислим че сме в 80те години а ралноста в друга. Като изгубиш най ценния си ресурс тоест населението си всичко ще върви стремглаво надолу ,защото ти казват вижте в западна европа амврика и тн какви са цените на билетите причврно ,но не мислят че просто в тези държави има населвнив и слвдователно движение пройзводатво потрелбление.
БДЖ-то е държавно, затова от него само се краде и се троши всичко, за да не прави конкуренция на частните фирми на ония от министерството. Без яка държавническа позиция БДЖ-то нема да се оправи, щото много хора ще започнат да губят пари, ако БДЖ-то е добре, а те не щат да губят, искат само да цоцат...
Много от съществата със скромни или никакви когнитивни възможности смятат,че са център на вселената.Да,ама не,по принцип ж.п. магистралите имат за основно предназначение за транспортиране на големи товаро-потоци.Освен това в МТ почти всички служители от ръководната част имат участие в различни транспортни фирми/в неявен вид/ и по всякакъв начин саботират задружно дейността на БДЖ.Затова от време на време ЕС ни извърта по един шамар в случая с изискванията за авттомобилните превози
Поредната лъжа за задимения локомотив, ИЗГОРЯЛ Е ДО ЕТАП ТОТАЛ ЩЕТА!Тия поръчки ще отпаднат съвсем скоро поради липса на пари! Никой не каза колко ще струва и от къде ще се вземат пари!
А в Япония разстоянието от Токио до Нагано е 270 км и се изминава за 1,5 часа с влакът стрела. Къде сме ние?
БДЖ-то представлява човек в дълбока кома без изгледи да излезне от нея в близките 50 години. Когато хората се качваха на влак бяха сигурни че ще пристигнат без проблем. Локомотивите се отремонтирваха по план не се чакаше да се разпаднат. Профилактика им се правеше ежемесечно. Ремонтният ЖП завод в София преди да го унищожат постоянно ремонтираше локомотиви и вагони и във всеки един момент имаше резервни локомотиви да заместят аварирал. 40 г.от живота ми мина в БДЖ като локомотивен машинист.
ИСКАХТЕ БУДАЛИСОВСКИЯ ГРАБ НА ВИ ГРАБ!!!ЕДИН ЛЕВ НЕ ЖЕЛАЕ ДА ДАДЕ БОРИСОВ ЗА ДЪРЖАВНОТО БДЖ!СЪЩОТО Е КАТО С БОЛНИЦИТЕ ДА СЕ САМОИЗДЪРЖАЛИ ИНАЧЕ ГИ ЗАКРИВАЛ А ПАРИТЕ ЗА ЗДРАВНИ СИ БИЛИ ЗА КАКВНОТО БОРИСОВ СИ РЕШИ ДА ГИ ИЗХАРЧИ И ТЯХ!ИСКАТЕ ГРАБ НА ВИ ГРАБ
При БДЖ - въпрос на часове: Влакове спират заради повредени локомотиви