да им дадете част от партийните субсидии такситата вършат повече работа от партиите и депутатите
И в Гърция са 1 евро на км ама от това евро на таксиджията остава само18 цента.И за това им се налага да забравят да включат апарата от време на време. Особено от атинското летище.
В Италия цените са около евро на км. Такситата са почти чисто нови, шофьорите чисти и костюмирани. Багажа ти го товарят и разтоварват. Тук е трагедия пък искат да взимат повече от тези там. Там данъци и лизинг не плащат ли?
...баровците с биташки дрехи трябва непременно да ползват такси и да им е евтино. Много им е хубаво обаче да си извикат по телефона такси, курса да им е 500 метра, да платят 1.80 за четиримата, да дадат два лева и да гледат в ръцете на шофьора за ресто?
Който не е карал такси, все дрънка една и съща мантра. Разберете, че цената на горивото далеч не е най-определящия фактор за цената на услугата. Таксиметровите шофьори не са търговци на горива, а търговци на услуга. Че качеството на услугата е ниско, никой не спори, но съм забелязал, че при по-високо качество на предложенага услуга, лъсва с пълна сила максимата "Разбира ли ти *** от кладенчова вода?". Поне в Русе е така.
До АнонименТи много лъжеш бре, човек?Коя е тази фирма дето сваля цените в Русе, че аз самия карам такси в Русе и не я знам.
Бройката на "Бакшишите" да се намали до 1/3 и да се въведе униформа и изисквания за чистота!При толкова много "копърки" е ясно че нема да има хляб за всички, дори и тройно да се вдигнат цените.
Едно време много ползвах таксита, а бях с бая по-ниски доходи. Сега предпочитам колелото, да походя (радвам се, че имам времето), някой спарк за ден-два, ако ми е по-гъст графика... Нещо много падна нивото на услугата, умножиха се вмирисаните дараци с препотени фасаджии в тях. Цените са, като цяло, доста евтини, ама на фона на предлаганото...
При соца туристи семейна двойка си поръчваше такси от раз.Сега няколко човека правят страшен пазарлък със таксиджиите, за курс от няколко километра до Сл.бряг напр.Въпреки, че има таксита със 7 места и им излиза по нЕкой лев услугата.
Пуснете Убер ! Бакшишите не плащат почти никакви данъци и такси за да упражняват тази дейност, а продуктът който ни продават е отврат!
До 9 бачкатор:Откакто има нощен транспорт не съм стъпвал в такси. После си взех електрическа тротинетка и сега се движа денонощно при хубаво време, минавам целия град за под 2 стотинки за ток. Като е лошо времето си стоя вкъщи на топло или съм хоум-офис. Цените на такситата отдавна не ме вълнуват.
Тоя не е ли време да ходи да печата бюлетини в Костинброд вместо да плаши с поскъпване на такситата
В Русе дори свалят цените масово фирмите. Просто не им излизат сметките при свитото потребление. Който иска да си ги вдига.
Не разбирам що занимавате всички ни с браншовите тежнения за пари, заплати и такси. Таксито и сега ми е скъпо и не го ползвам. И сто лева да направите таксата все ми е тая. Хляба също ми е скъпо и си решавам въпроса с алтернативи. Икономиката си има силен механизъм за саморегулиране и вмешателство на регулаторни органи е подкрепа за браншове, които не демонстрират икономическа логика на съществуване. И ако ми излезете с номера ток, вода, парно ще ви отговоря с площад, тълпа, тояга.
Що не десет лева повишение. Даже сто. Абе я направо хиляда и да не ги пипаме следващите седем години, а?
Това колко трябва да бъде цената -ще го определи пазара, не някой човек.Като стане 3лв/км - кой ще се качва ? Който може да си го позволи.
да се беше правил на мъж когато протестираха шофьорите в Брюксел заради проекта на приятелчето Макарон, жертва на педофилия. Тогава се криеше в уличката да не видят журналистите, че не е там мястото на един миистър, а на трибуната. Ама не смееш да гъкнеш срещу дъртофелницата МЕРКЕЛ, благодетелката на ТИКВАТА и оня комсомоец Макаронов.
И какво като поскъпнат с 1 лев.?Какви проблеми решавате с това поскъпване? Сега въртят празни по-цял ден, а като поскъпнат какво ще се случи?
Росен Желязков: Такситата може да поскъпнат с 1 лв.