Най-лесно може да съсипете всичко около вас ако слушате платените брътвежи на дегенерастията от гн яс . Бг
Нов акумулатор = гаранция 3 години и = 1 година за таксита. Така, че след 3 или 1 си купувате нов а пък ако ви работи още значи ви е бонус. Това е. Точка.
На жигулатора го съсипах с лошо зареждане- някакво реле беше сдало багажа, а като си купих нова кола - се скапа от употреба , за около 8 години предимно къси разстояния .
"...много хора купуват инвертор, който да достави допълнителна мощност."- това, което е написала журналистката и пълна простотия! Инвертора не доставя "допълнителна мощност", а само преобразува напрежението от акумулатора-12V на напрежение 220V за да се захранят консуматори на такова напрежение. Явно тази журналистка бърка напрежение и мощност защото не е внимавала в часовете по физика в училище.
''Екзотичен начин за унищожаване на батерията е да свържете мощни мрежови потребители към електрическата система на автомобила . микровълнова фурна, прахосмукачка, чайник.''----Интересноооо.............!
Не знам за какви презараждания, недозареждания консумации и тн става въпрос. Аз моят акумулатор не го мисля, единствено ако дълго време не е карам го зареждам за всеки случай и това е, никакви проблеми. Колата гони 20-така де, може и заради това е, тея новите трябва всяко нещо да го мислиш. Много са изнежени
Най-евтин беше 69лв с връщане на стар-46А/ч-неясна марка -Made in EU. Сменях преди 2 седмици. Сложих евтин, защото предишният скъп и прескъп даде фира посред лято, без даже да има признаци на умора. Палим отиваме на 5км, връщам се и..мъртва клетка. Явно умеят да сметнат как да загине малко след гаранцията, иначе те фалират.
Същото което съсипва акумулатора зимата, го съсъпва и лятото. Но основното е недозареждане, поради лошо състояние на алтернатора. Последното е хронично при старите коли.
Как можем да съсипем акумулатора на колата през лятото?