Няма документи за магистрала а я наричат магистрала. При такъв наклон на пътя няма как това да е магистрала и съответно скоростта трябва да е макс 90 а не 120. Тука от тази катастрофа ярко се вижда че нямаме държава, институциите не сработват. Нито пътен контрол, нито документи за магистрала а сложен знак 120. Ако имахме независима прокуратура от този случай трябва да влязат в пандиза един автобус хора чиновници, които са проспали всичко. Най-страшно е бездушието и безхаберието.
Чудно ми е как, след като въпросния проблемен участък е нямал А16 се допуска движението по него?!?
До Анонимен ... Ами матрЯла тук е такъв, оказа се че освен другите етноси тук живеят и едни Кримски татари дето смятат че Крим е "руски", май ще се окажат прави братята македонци относно националността в България ... с тази обремемненост ще ни управляват мун.човци и никога няма да ги стигнем американците, европейците и другите цивилизовани народи ... !!!
Всяка катастрофа и трагедия е резултат от събития и е било неизбежно нещо да стане - подвеждащ знак, отбивка след завой, дъжд/мъгла, нощен превоз на деца (непълнолетни), изморен и вероятно неопитен водач, туби с бензин, мощен автобус, липса на контрол по пътищата и т.н. Въпроса е защо това продължава да се случва и не си учим уроците след толкова трагедии по пътищата и институциите ни реагират като след дъжд качулка, вместо да упражняват контрол и превенция?!? Най-удобно е да обвинят починалия..
Тука има много тъ-па-на-ри мазохисти,които обвиняват строителите за катастрофата и така наливат вода в мелницата на македонците,които лесно ще си намерят причина да ни ошушкат с милиони,които можете да получите за подпомагане в пандемията.Качеството на пътищата трябва да е тема на друг разговор,ама *** обяснявай на лошия материал кога какво трябва да пише и говори.
За да се стигне до тази трагедия и да се прочуем в цял свят и новините по целия свят да започват с 45 загинали в автобус в България са се случили следните неща. Първо-липса на адекватен контрол за скорост в България. Второ.Лошо проектирана отбивка. Трето.Липса на контрол какво се превозва в автобусите в България-най-вероятно е имало запалими вещества на борда.Трето-нарушение на нормативите-магистрала вез документи за магистрала с води магистрала.Проспано от. КАТ, ДАИ, АПИ и транспортно министво
До Калеко Алеко Той Господ на няколко пъти я опази, но тия червени престъпници се връщат отново и отново на крилете на неграмотния, и безотговорен народен вот. Ние се си виновни, не те, че крадат и с д-то си. И тоя път е дошла голямата тояга, защото в ЕС беше единственото място, където имахме шанс да станем нормална държава. Щом и тук не става, значи трябва да се ЗАКРИВА.
До До калеко алеков ... ами покрай него и другия Румен Гечев дето беше финансов съветник на Виденов и ни докара инфлация и Национална катастрофа, те сега ще дават акъл на кирчовците и кокорчовците как да доразтурят държавата ... събраха се трима руменевци - Овч., Гечев и радеФ ... Господ да пази България ... !!!
Вижте интервюто на председателя на обединението на шофьорите г-н РАдков.Всяка ЗАБРАНА В ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪтищата /1969 е ЗАПИСАНА С КРЪВ <УБИТИ И РАНЕНИ..ЗАКОНА ИЗРИЧНО ЗАБРАНЯВА УВРЕЖДАНЕТО НА ЗЕМЯТА И КЛИМАТА С ВКЛЮЧЕНИ ФАРОВЕ ДЕНЕМ вкл нагло вредни бели високо радиоактивни скенери /led,xenon,halogen,lazer/ЗАКОНА ЗАБРАНЯВА ЛЕПЕНЕТО НА ПРЕДНИ СТЪКЛА НА ОТВЛИЧАЩИ ВНИМАНИЕТО ЛЕПЕНКИ ВКЛ ХОЛОГРАМНИ ОРЪЖИЯ.КАТ ДА СПАЗВА ЗАКОНА.ЗАСЕГА КАТ ползва НАГЛО ПРЕСТЪПНИ НАРЕДБИ ПРОКАРАНИ
почти всяка седмица по този участък. Има редица проблеми. Единия е че наблизо има кариера и непрекъснато по платното има чакъл от самосвалите. Друг проблем е че маркировката точно преди мястото на катастрофата е объркваща. 3 ленти са и изведнъж най-дясната отива в отбивка заградена със стърчаща мантинела. На другото платно пък непрекъснато има ремонти понеже пада скална маса. Участъка има и сериозен наклон което прави спирането по-трудно.
При липса на спирачен път или шофьора е заспал или му е станало зле.Може да е получил инфаркт.Пък и автобуса не е бил регистриран и фирмата е работила в сивия сектор.Македонците казват,че фирмата е работила "на диво". Затова вече е с отнет лиценз.Дано истината се разбере.
Стига с тая катастрофа, кажете какви ги къдрят кирчо, кокорчо, импексова и СиЕ, щото в момента ви копаят в трапа в който да Ви погребат всички, що се отнася до катастрофата тя безспорно е една голяма трагедия но след кървавите ръченици на радевица и лечевица беше нормално господ да Ви накара да се опомните и да ви постави в режим на Национален траур ... !!!
Водача е бил облъчван обемно по време на цялото пътуване от нагло престъпни дигитално холограмна видео пресканираща техники.Вкл от личен смартфон. Черно обемно пресканиращо устройство следено от поне 12 сателита и един тежък сателит с вградени черно чумни генератори../От територията на САЩ..Един много мощен смартфон е следил обемно водача от зад вижте видеофилми на автобуса на границата след тръгване за България..
България е на първо място в галактиката по брой шуробадженакорушветчийски лапачи първа категория труд, на глава от населението. Измислили му на рушветчията понятието несъобразена скорост и всеки неук храстаджия вменява вина.
До Анонимен 46Чул съм застрахоател да плаща, видял съм. Бил съм служител на застрахователно дружество и заедно със специалисти съм проверявал как са склчючвани застраховки и как се извършва ликвидация на щети. Учили сме се от водещи немски застрахователи. Та.....
Катастрофата на "Струма": Нямаше и метър спирачен път