83

Аз

преди 1 година

Май ще се окаже, че единсвеният изход е да взаимстваме решението на румънците за проблема "Чаушеско".

82

Zzz

преди 1 година

Е за какво ни е транспорт? Нали си имаме фашистко украинско знаме на общината.Укрите и те могат да се возят без пари. Българите вълци ги яли. Без транспорт,без заплати,без пари.

81

Анонимен

преди 1 година

Спрете го напълно Фандъкова моля , ДайБългарският електорат и този на ПП , Чалгаристан и БКП , да им е тежко .

80

Пенчо

преди 1 година

То Фандъкова какво я интересува дали има транспорт или не. Тя си има шофьор, много ѝ пука на нея

79

Anon

преди 1 година

Ами да почнат да таксуват едни определени групи, които от 10 години не плащат за пътуване.Да се разбере къде потъват парите, защото градския транспорт в София не е бил никога на загуба. Има линии, които избиват загубите на ненатоварените за ден.Да се спре плащате на завишени цени на ремонти, които са видимо зле направени, че след 6 месеца да трябва пак - в тва гаранция няма ли, нали се подписват договори.А милиардите от акциз къде са?

78

Анонимен

преди 2 години

С това решение приключват с кметството!!!

77

Анонимен

преди 2 години

Между 50 и 80 %от пътниците в градският транспорт пътуват безплатно. Фандъкова да не търси оправдание за загубите в кризата, а в своето невежо управление. Няма друг град в България, в който таксуването при пътуване да не е задължително.

76

анонимна

преди 2 години

До МангоТези с кафе и кола за 6 лв. не пътуват с градски транспорт

75

Анонимен

преди 2 години

Отдавна е време селяните, управляващи София да се върнат по родните си места, че евентуално да успеем да се справим с батака, който оставиха крадливите некадърници в графа и държавата ни. Оставка, проверка и търсене на отговорност за всичките им далавери и безхаберие!

74

Анонимен

преди 2 години

Толкова кражба на средства и ремонти на тротоари и улици,които пак са за ремонт,къде са парите Фандъкова да си ходи,хората трябва да пътуват,шофьорите да са със заплати.

73

До ЕЛИ

преди 2 години

Къде беше ок трамвайната линия. От пл. Македония до Руски паметник. Нагоре е пълна щета. След Красно село линията беше опасна. Ама такива като теб които не разбрат се обаждат. Истаната е друга, че парите от транспорта потъват някъде не се знае къде и кмета трябва да каже къде са.

72

Ели

преди 2 години

Вместо да дават не знам колко милиона бяха за ремонта на трамвайната линия 5, която си беше ок и дори сравнително скоро обновена... Фандъка това измисли. Така ни се пада като си взимаме *** от община Самоков за кмет на столицата.

71

Костадин

преди 2 години

Данче, просто е време да си ходиш.

70

Анонимен

преди 2 години

Тва саселски автобуси където са на снимката,хората се возят с такива по селата,не са за големите градове събират десет човека стани да седна,оставката че ми омръзна от селяни и некадърници.

69

До82

преди 2 години

Градският транспорт е много на загуба още преди кризата с ковида и войната. В цял свят хората плащат и пътуват. Само в София може да пътуваш от първа до последна спирка безплатно. През това време се плаща на стотици контрольори. Фандъкова не направи нищо за задължителното таксуване при пътуване.

68

Роро

преди 2 години

В цял свят градския транспорт се дотира от държавата.При нас всеки е застрашен да не получи заплатата си, с едно изключение - чантаджиите в държавната администрация и скъпоценните управници, за тях винаги има излишъци!

67

Манго

преди 2 години

Кафе и кола 6лв,билет за градския 1,60!Е как да стане?

66

Анонимен

преди 2 години

Последните години управлението на общината се стреми с всички средства да накара гражданите да използват личен транспорт в един от градовете с най-замърсен въздух в Европа. Справят се чудесно.

65

Хаха

преди 2 години

Къде да се регистрирам за украинец?

64

Българин

преди 2 години

Колко са загубите от някой хора дето се возят без пари?Европа не ви ли каза да си вземат билет като пътуват,а не само да пият бира от голяма бутилка седнали удобно?