IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Целият градски транспорт в София спира, ако влезе Инспекцията по труда


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Нощем почти никой не ползва градски, защо да работи на загуба тогава? 90% от тия дето го ползват са пияни на мотика. Кой очаквате да иска да работи в такива условия?
отговор Сигнализирай
28
анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Ми пуснете трамваи до черни връх направо мама ви шашава. Хвърлят се пари за най-тъпите възможни решения в тоя градски, а той не е пред фалит, а отвъд фалита и се издържа само на добрата воля на данъкоплатците. Всеки трети в надземния е без билет, но явно по тая тема мерки не са нужни.
отговор Сигнализирай
27
Добре казано, но
преди 6 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 2
До: Пламен 22! Един от малко! Трябват още 30-50 години докато и другите се исъзнаят, че сами са виновни!
отговор Сигнализирай
26
Терминал две ме зове
преди 6 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ле-ле ле-ле, надявам се тези коментари да са иронични, че иначе си заслужаваме наистина скотската съдба. Ама шофьорите, докато точеха нафтата от рейсовете не реваха и не бяха преуморени. Като не ти изнася - напускаш. Шепа хора били-пфф, в делничен ден на Плиска хората нямаше къде да се качат защото беше препълнено мини бусчето. По смешна и деградирала столица на света НЯМА!!! Като го спрат и аз ще спра да плащам, поне да знам защо е на загуба. Ега фалира дано и да се возите на дедовия само.
отговор Сигнализирай
25
Валентина Йовчева
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
И картите ни цялата градска мрежа ще важат при такситат
отговор Сигнализирай
24
Веда
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 3
От нощен транспорт няма нужда, това са излишни средства. За тези, които обикалят кръчмите нощно време има таксита. За работещите по късна доба има също таксита, за които работодателят е задължен да покрие разходите по пътуването щом ангажира своите работници в късните часове. " Софиянци " се разглезиха повече, отколкото е необходимо! При всички джигити, които се движат по улиците и не спазват правилата за движение, това да си шофьор в градския транспорт си е убийствена работа!
отговор Сигнализирай
23
анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 2
Градският транпорт не би ли трябвало да е вид социална дейност, за която общината ни прибира данъци? За какво харчат парите, ако не за детски градини, училища, улици, транспорт, паркове?
отговор Сигнализирай
22
Пламен
преди 6 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 1
Автобусите са стари мизерни никога не ги чистят и миришат .Шофьорите са груби и некултурни.Да не говорим че нямат и облекло всеки е облечен все едно е на полето.Трябва да имат изолирана кабина а не да не искат да отварят предната врата че им е студено.Трябва да имат и машина за връщане на ресто за да не губят време.За тези неща никой не говори.
отговор Сигнализирай
21
Ти да видиш...
преди 6 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 5
През ноща се спи. Не се скитосва по кварталите. Има и коли и таксита.
отговор Сигнализирай
20
име
преди 6 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
До: Истински седесарНе е зле да разрешат конските впрягове също
отговор Сигнализирай
Новини