IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Провалите на БДЖ са от липсата на експертност


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Аз да питам някой знае ли колко е печалбата на година на ПП?Защото загубите са милиарди!За десет човека пътници и бусче ще става,вместо влакче!За това влакче на всяка гара заплатки взимат десетки човека на две смени,които имитират дейност.Верно ,минимална заплата съобразена с квалификацията им.Да не се налага да се ремонтира нещо
отговор Сигнализирай
14
Did
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Продавайте ги вече тези пътнически превози ,стига са харчили държавни пари.Кой ходи в частна фирма да се наспи?Освен машинистите,всичко друго чака аванс,заплата и хал хабер си нямат защо са там.Хиляди хора цял живот изкараха така,даже и пенсии взеха и продължават да се натискат и още работят.Това е държавната работа,но за сметка на българина,който плаща данъци.
отговор Сигнализирай
13
Медарова
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
На чиновника-схемаджия някой да търси отговорност?Конфискация на цялото имущество на некадърниците!!!Във всички сфери на държавата е едно и също-безхаберие,интересчийство и некадърност!
отговор Сигнализирай
12
Светослав Велев
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Г-н Ананиев не сте прав , че Техникумите са закрити . Защитени училища са !
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Когато и да се приватизира БДЖ, все ще е късно.
отговор Сигнализирай
10
115
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Господин Ананиев да каже с ръка на експертно то си сърце!Време е БДЖ ДА БЪДЕ ПРИВАТИЗИРАНА, И ЧАСТНА ФИРМА ДАЗАЕМЕ МЯСТОТО И.Това е истината уважаеми БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ ПОЛЗВАЩИ ЛОШИТЕ УСЛУГИ НА БДЖ. ЛОШИ СА ЗАЩОТО ДЪРЖАВАТА ГО ДОПУСКА ЧРЕЗ ПАРТИИНИТЕ НАЗНАЧЕНИЯ.Я да видим кой управлява БДЖ господин Кръстев, ако не е на БДЖ ТП, Е В БДЖ ПП, господин Азов, вечния директор, или зам директор БДЖ ПП, СЛЕД ЛЕТИЩЕ ПЛОВДИВ, ОЩЕ ДА КАЗВАМ ЛИ?
отговор Сигнализирай
9
115
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Господин Ананиев явно си мисли че след него няма работещи образовани кадри.А истината е че ръководителите на БДЖ, ИЛИ СА ПАРТИИНИТЕ КАЛИНКИ, или играчи спуснати с някаква цел от силните на деня, това е истината, а образованите и знаещи биват смачкани, и гонени защото те знаят кое как е и са неудобни за ръководството!
отговор Сигнализирай
8
Банкеръ
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
И като дойде някой младеж какво му предлага БДЖ.Отговорна работа на смени без празници,проверки за алкохол,изпити,медицински прегледи и карта за безплатно пътуване за 1000 лева чисто.Така няма да стане сменяйте наркотиците,които ползвате.Най младите стрелочници и ръководител движение са 50 годишни.Бай Тошо на 55 ги пенсионираше поради изхабяване и непригодност.
отговор Сигнализирай
7
Любен Дильовски
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
А защо деветдесетте години завършили три години ввту не ни искахте
отговор Сигнализирай
6
До 5
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ако познанията ти по железопътна инфраструктура се свеждат до Холивудската представа за правене на кекс, посредством кадри на влак, който влиза в тунел, ще те разбера донякъде защо пишеш тук. Иначе, да си знаеш - сбъркал си влака, опа - форума.:-)
отговор Сигнализирай
Новини